LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Ekonomski fakultet u Osijeku

Predavači prvog #LSPRday-a oduševili mnogobrojnu publiku

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održan je prvi #LSPRday u organizaciji Londonske škole za odnose s javnošću i studentske udruge Bookmark. Kroz nepuna četiri sata svoje uspješne poslovne priče sa studentima i svim ostalim zainteresiranim građanima podijelili su: Toni Milun, Mija Dropuljić, Jovan Tišma i Adnan Mehmedović.

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održan je prvi #LSPRday u organizaciji Londonske škole za odnose s javnošću i studentske udruge Bookmark. Kroz nepuna četiri sata svoje uspješne poslovne priče sa studentima i svim ostalim zainteresiranim građanima podijelili su: Toni Milun, Mija Dropuljić, Jovan Tišma i Adnan Mehmedović.

Prvi #LSPRday, održan 19. veljače 2016. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, okupio je više od 200 zainteresiranih posjetitelja koji su dobili priliku poslušati četiri izuzetno svestrana, entuzijastična i uspješna predavača. Ovaj edukativni događaj, koji je za cilj imao studentima i svim ostalim zainteresiranim građanima predstaviti stvarna iskustva uspješnih poslovnih ljudi, organizirala je Londonska škola za odnose s javnošću (LSPR) u suradnji sa studentskom udrugom Bookmark.

Moderator događaja bio je Karlo Konig, uvodnu riječ dao je prodekan za znanost na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, Josip Mesarić. Kratki govor kao i predstavljanje LSPR-a održala je Martina Vrkić, voditeljica LSPR škole, dok je Anja Bradarić predstavila nadolazeći događaj – Dani marketinga na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, koji će se održavati od 6. do 8. travnja 2016. godine

Prvi gost predavač bio je matematičar iz Zagreba koji je široj javnosti poznat po svojim video instrukcijama i prezentacijama matematičkih problema – Toni Milun. Gospodin Milun u sat je vremena potaknuo publiku da se zaljubi u matematiku, ukazao je na važnost timskog rada i različitosti. Naglasio je da nismo ni svjesni svojih potencijala.

Osječki studenti prikupljaju donacije za pomoć udruzi roditelja djece oboljele od malignih bolesti


Svojom otvorenošću, znanjem i istančanim modnim stilom publiku je oduševila druga predavačica, Mija Dropuljić, izvršna urednica portala FASHION.HR, koji je specijaliziran za modu te svakodnevno obrađuje brojne lifestyle teme. Gospođica Dropuljić kroz svoje je predavanje s publikom podijelila sve što je naučila kroz desetogodišnje radno iskustvo u digitalnom marketingu. Ukazala je na važnost viralnog sadržaja te način na koji se isti kreira na portalu, objasnila promjene koje su se dogodile s razvojem interneta, tj. prilikom prijelaza s tiskanih medija na web medije. Predstavila je trendove u digitalnim medijima, utjecaj i važnost Facebooka, Instagrama te YouTubea u poslovanju.

Drugi dio događaja otvorio je Jovan Tišma, koji trenutno radi kao marketing manager za Universal Music Group and Brands – najveću svjetsku Music & Media agenciju. S obzirom da cijeli život radi u glazbenoj industriji, podijelio je s publikom svoja iskustva i radove, otkrio kako izgleda njegov radni dan te naveo ključne stvari koje su potrebne za uspjeh u toj industriji – Keep it fun! Također, ukazao je na važnost online oglašavanja, stvaranja i održavanja kontakata, potaknuo publiku da uvijek radi ono što voli te da bude ponosna na ono što radi.

Toni Milun uvodi mlade u investiranje na besplatnoj dvodnevnoj radionici


Posljednji je na pozornicu izašao simpatični Adnan Mehmedović – Medo, PR stručnjak koji je najzaslužniji za globalnu popularnost kluba Papaya na Zrću te je jedan od pokretača najvećeg europskog Hip Hop festivala – Fresh Island Festivala. Kroz vlastitu poslovnu priču pokazao je da se rad, trud, upornost i želja uvijek isplate te da su ga baš te osobine dovele do mjesta gdje se trenutno nalazi. Također, publiku je upoznao sa svojim poslovnim pothvatima, s naglaskom na spomenuti festival te objasnio što ga pokreće prilikom provođenja istih i istaknuo na važnost davanja prilika mladim, talentiranim i kreativnim ljudima.

Ono što je posebno i što je ovaj događaj čini drugačijim od drugih sami su predavači koji su kroz nepuna četiri sata zanimljivim i interaktivnim predavanjima otkrili što ih pokreće, motivira, veseli, podijelili svoje snove, želje, planove i priče o vlastitom uspjehu te potaknuli publiku da razmisli o tome gdje želi biti i na koji način će doći do ostvarenja svih svojih snova i želja.

Toni Milun kandidat je za nagradu „Komunikatora godine”


– Bavite se onim što volite, stalno se usavršavajte, ulažite u svoje komunikacijske vještine i učite se toleranciji! – riječi su gospodina Miluna.

IZVOR: UDRUGA BOOKMARK
FOTO: IVAN RIPIĆ/BOOKMARK