Potpisan Sporazum o suradnji Sveučilišta u Dubrovniku i Vaterpolskog kluba Jug Croatia osiguranje
Na taj će način studenti primijeniti teorijska znanja stečena na studiju, a VK Jug CO dobiti plan marketinške kampanje.
Na taj će način studenti primijeniti teorijska znanja stečena na studiju, a VK Jug CO dobiti plan marketinške kampanje.
Rektorica Sveučilišta prof. dr. sc. Vesna Vrtiprah i predsjednik Vaterpolskog kluba Jug CO Lukša Jakobušić potpisali su 19. ožujka u Rektoratu Sveučilišta Sporazum o suradnji.
Prvi zajednički projekt bit će izrada plana integrirane marketinške kampanje za VK Jug CO. Plan će izraditi studenti Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju i Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku koji pohađaju kolegij Integrirana marketinška komunikacija, nositeljice izv. prof. dr. sc. Ivane Pavlić.
Na taj način studenti će primijeniti teorijska znanja stečena na studiju, a VK Jug CO će dobiti plan marketinške kampanje.
„Drago mi je da je VK Jug CO prepoznao znanja i sposobnosti naših studenata. Potičem sve oblike suradnje s gospodarstvenicima, institucijama, klubovima, udrugama, gdje naši studenti mogu teorijsko znanje primijeniti u praksi i vjerujem da će ovaj projekt pridonijeti kvaliteti marketinške komunikacije VK Jug CO“, rekla je rektorica Vrtiprah.
Predsjednik Juga Lukša Jakobušić uručio je ovom prigodom rektorici Sveučilišta člansku iskaznicu i loptu s potpisima igrača.
„U 2014. godini VK Jug CO uvršten je među pet najpoznatijih sportskih brendova Hrvatske. Nadamo se da će nam upravo ova suradnja sa Sveučilištem i studentima dati dodatnu dimenziju da uskoro postanemo najpoznatiji sportski brend u Hrvatskoj, uz zadržavanje svih vrijednosti i tradicionalnosti koje čine Jug posebnim, na ponos svih Dubrovčana“, izjavio je predsjednik VK Jug CO Lukša Jakobušić.