Pokretanje „Digital Talentsa”, agencije u kojoj će raditi studenti!
Ponajbolji studenti završnih godina, pod vodstvom iskusnih mentora, profesora i marketinških stručnjaka iz Algebre i Drapa, radit će na realnim projektima za klijente.
Ponajbolji studenti završnih godina, pod vodstvom iskusnih mentora, profesora i marketinških stručnjaka iz Algebre i Drapa, radit će na realnim projektima za klijente.
Visoko učilište Algebra i Drap pokreću projekt Digital Talents, digitalnu agenciju koja će studentima omogućiti da steknu radno iskustvo i da što prije započnu raditi na realnim projektima. Istovremeno će malim i srednje velikim tvrtkama omogućiti suradnju s digitalnom agencijom koja je prilagođena njihovim potrebama i mogućnostima.
Riječ je o inovativnoj platformi i hibridnoj digitalnoj agenciji koja povezuje studente digitalnog marketinga s malim poduzetnicima, za koje će ponajbolji studenti završnih godina, pod vodstvom iskusnih mentora, profesora i marketinških stručnjaka iz Algebre i Drapa, raditi na realnim projektima za klijente. Studenti angažirani u projektu oblikuju tvrtkama sve dimenzije digitalne prisutnosti te im omogućuju da lakše i efikasnije ostvare svoje poslovne ciljeve.
Razlog je pokretanja agencije jednostavan – male tvrtke jednostavno nisu u fokusu full service agencija, a studenti žele što više mogućnosti praktične implementacije stečenih znanja na završnim godinama studija. Ovakav primjer suradnje studija i gospodarstva predstavlja jedan od rijetkih sličnih primjera u Hrvatskoj, a svakako je prvi u području digitalnog marketinga.
Nakon što uspješno polože kolegije s druge godine preddiplomskog studija, kao što su dizajn interakcijskih sustava, marketing na tražilicama i oglašivačkim mrežama, te društveni mediji i društvene mreže, studenti su, uz inicijalnu podršku mentora, u stanju kvalitetno pružiti temeljne digitalne usluge – dizajniranje korisničkog iskustva na webu, izrada ciljeva i konverzijskih putanja, implementaciju web-sjedišta temeljnih na CMS sustavima, postavljanje računa za Google AdWords i vođenje kampanja, prijedlog strategije društvenih mreža, oglašavanje na Facebooku i Instagramu te druge digitalne usluge. Pritom ih se u projektu mentorira ponajviše u segmentu poslovnih vještina, vođenju projekata i upravljanju odnosima s klijentima jer su kroz kolegije uspješno svladali profesionalna i tehnička znanja u segmentu digitalnog oglašavanja.
Digital Talents vodi Mario Fraculj, voditelj katedre za ekonomiju te predavač na preddiplomskom i diplomskom studiju digitalnog marketinga u Algebri. Do dolaska u Algebru bio je predsjednik uprave marketinške agencije McCann Zagreb i direktor marketinga Kraša, pa svoje bogato iskustvo u području marketinga donosi i u ovaj projekt.
– Mnogo je malih i srednjih poduzetnika koji bi uvođenjem digitalnih proizvoda i usluga te jačim korištenjem digitalnih kanala komunikacije mogli poboljšati svoje poslovne procese i unaprijediti svoju poziciju na tržištu. Radi se o novom obliku suradnje obrazovnog sektora i marketinške struke, a ništa slično nismo zatekli u našem okruženju. Na svjetskoj razini postoje freelancing platforme, primjerice Toptal, no to je u velikoj mjeri virtualna organizacija koja velike klijente povezuje s iskusnim nezavisnim profesionalcima, dizajnerima, developerima i financijskim ekspertima na složenim projektima. Pokretanjem platforme Digital Talents s jedne strane prepoznajemo ovakvu situaciju na tržištu koja manjim tvrtkama angažiranje digitalne agencije efektivno čini teškim, a s druge strane otvaramo nove prilike za naše studente. – naglasio je Mario Fraculj, voditelj katedre za ekonomiju na Visokom učilištu Algebra i voditelj projekta Digital Talents.
Davor Runje, osnivač i direktor agencije Drap kaže:
– Agencijski je posao zahtjevan. Potrebna je velika količina teoretskog znanja, kreativnosti i praktičnog iskustva da biste mogli uspješno odraditi čak i naizgled jednostavne projekte. Sva potrebna znanja i vještine teško ćete skupiti isključivo pohađajući nastavu ili samostalno učeći radeći u agenciji. Studentske su se prakse pokazale kao izuzetno učinkovit alat za rješavanje ovog problema, ali trenutni sustav ima dosta izazova. S druge strane, postoji veliki spektar poslova koje studenti viših godina mogu kvalitetno raditi uz pravilnu superviziju. Npr. mnoge male tvrtke nemaju adekvatne web-stranice i osnovne kampanje na tražilicama i društvenim mrežama jer su takvi poslovi jednostavno premaleni za ionako premalen broj digitalnih agencija na tržištu.
Zatim naglašava:
— Rješenje za ova dva problema je platforma koja spaja klijente i studente zainteresirane da uz studij i mentorstvo svojih profesora i agencijskih profesionalaca zadovolje ovu tržišnu potrebu. Studente se spaja s potencijalnim klijentima i mentorira ne samo u tehničkim već i u poslovnim vještinama, a sve to bez ugrožavanja njihovih obaveza na studiju. Ovakve platforme bit će standard u budućnosti i jako sam ponosan na to što smo u Algebri pronašli partnera za ovakav vizionarski projekt.