Poduzetnicama u Hrvatskoj teže je nego u svijetu, ali "nije sve tako sivo"
Muškarci u Hrvatskoj imaju 2,4 puta veću aktivnost u pokretanju poslovnog pothvata od žena, dok je u ostatku svijeta ta brojka znatno niža. Ipak, Marija Klasić i Marija Šiprak poduzetnice su koje su pokazale da se žene u Hrvatskoj mogu i trebaju okušati u pokretanju vlastitog posla.
Muškarci u Hrvatskoj imaju 2,4 puta veću aktivnost u pokretanju poslovnog pothvata od žena, dok je u ostatku svijeta ta brojka znatno niža. Ipak, Marija Klasić i Marija Šiprak poduzetnice su koje su pokazale da se žene u Hrvatskoj mogu i trebaju okušati u pokretanju vlastitog posla.
Stereotipi o ženama u znanosti i tehnologiji, tradicionalni pogledi o ulozi žena u društvu te nedostatak podrške ženama s dva posla. Prema podacima dobivenim u istraživanju Centra za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća, upravo su to najveći problemi s kojima se susreću žene koje u Hrvatskoj žele započeti vlastiti posao.
Navedeno istraživanje pokazalo je da muškarci u Hrvatskoj imaju 2,4 puta veću aktivnost u pokretanju poslovnog pothvata od žena, dok je u ostatku svijeta ta brojka znatno niža, svega 1,32, što znači da su muškarci i žene gotovo jednako aktivni u poduzetništvu. Ipak, Marija Klasić i Marija Šiprak poduzetnice su koje su pokazale da se žene u Hrvatskoj mogu i trebaju okušati u pokretanju vlastitog posla.
Marija Klasić osnivačica je Mink Design Laba. Dizajnerski laboratorij, u kojem radi mladi kreativni tim, dizajnira sve što vam padne na pamet, a sami kažu da najviše vole eksperimentirati i isprobavati nove stvari. Osim grafičkog dizajniranja svega i svačega, Minkovi kreativci bave se i osmišljavanjem vizualnih identiteta i reklamnih kampanja. Najzanimljiviji projekt, kojem je Marija suosnivačica, trenutno im je Minkica, spoj dizajna odjeće i društvenih mreža. Da vam ne otkrivamo baš sve, Marija će biti jedna od mnogobrojnih gošća na konferenciji za studente i mlade Should I stay or should I go? pa ćete njezinu priču moći čuti.
Maja Šiprak diplomirana je komunikologinja koja je izborila svoje mjesto na hrvatskoj poduzetničkoj sceni. Doslovno. Bivša europska prvakinja u taekwondou high-kickove je zamijenila kozmetikom te osnovala brand Bouvier Cosmetics. Posao je pokrenula s idejom o kozmetici koja će biti spoj tradicionalnih prirodnih formula i napredne tehnologije, u potpunosti bez parabena, parafina, mineralnih ulja i silikona. Maja će svoju priču također ispričati na poslovnoj konferenciji.
Podsjećamo, konferencija će se održati 19. i 20. svibnja u Cinestar dvorani Branimir centra u Zagrebu, s početkom u 9:00 sati. Više informacija možete doznati na službenoj stranici konferencije te službenom Facebook eventu.