LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
ESTUDENT

Otvorene su prijave za LUMEN Business – razbij barijeru, razvij karijeru

Timove, čija rješenja budu inovativna i najkreativnija, očekuju vrijedne novčane nagrade: prva mjesta osvajaju 1350 eura, druga 800 eura, a treća 550 eura.

Timove, čija rješenja budu inovativna i najkreativnija, očekuju vrijedne novčane nagrade: prva mjesta osvajaju 1350 eura, druga 800 eura, a treća 550 eura.

LUMEN Business najpoznatije je studentsko natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva u Hrvatskoj i regiji. Natjecanje je dio LUMEN platforme koju čine još tri područja: data science, development i engineering. Svrha LUMEN Businessa ostvarivanje je suradnje među studentima i poduzećima. Tijekom natjecanja timovi studenata trebaju koristiti stečena znanja i riješiti zadatke iz poslovnih slučajeva koja su zadala poduzeća.

Prijave za natjecatelje otvorene su od 11. siječnja 2024. do 24. siječnja 2024. godine, a prijave se vrše putem forme.

Natjecatelji imaju tri mjeseca za rješavanje poslovnog slučaja. U to vrijeme bit će organizirane: konzultacije s profesorima, konzultacije s poduzećem čiji poslovni slučaj pojedini tim rješava te radionica koju vodi jedno od partnerskih poduzeća, a otvorena je za sve natjecatelje.

Timove, čija rješenja budu inovativna i najkreativnija, očekuju vrijedne novčane nagrade. Svako partnersko poduzeće osiguralo je nagrade za tri najbolja rješenja za njihov poslovni slučaj. Prva mjesta osvajaju 1350 eura, druga 800 eura, a treća 550 eura.
 

Partnerska poduzeća


Ovogodišnje LUMEN Business natjecanje održava se u suradnji s Privrednom bankom Zagreb, Coca-Cola HBC Hrvatska, Henkelom i L’Oréalom. To su poduzeća koja su ponudila poslovne slučajeve, a natjecatelji biraju jedan za rješavanje. Osim navedenih, partneri natjecanja su i Mazars te Konzum plus d. o. o.


PBZ case

Kako pokrenuti samostalno poslovanje i uspostaviti uspješan odnos s bankom?

Kategorija poslovnog slučaja: poduzetništvo, financije i bankarstvo

Poduzetništvo je sve češća tema kada se govori o gospodarskom razvoju. Inovativni pojedinci koji su spremni preuzeti rizik kako bi ostvarili svoju poslovnu ideju neizostavni su dio društvenog napretka. Glavni zadatak u ovome je caseu uspostaviti poslovnu aktivnost prema odabranome pravnom obliku poslovnog subjekta. To uključuje: izradu strategije, definiranje poduzetničke niše uz proizvod ili uslugu koja se namjerava ponuditi tržištu, predstavljanje poslovne ideje poslovnoj banci radi dogovora o suradnji te provođenje istraživanja tržišta.
 

L’Oréal case

Armani Beauty Acqua di Giò – Into the Unknown

Kategorija poslovnog slučaja: marketing
 

Cilj ove studije je osmisliti strategiju za lansiranje novog muškog mirisa, Armani Acqua di Giò. Na početku se treba provesti istraživanje tržišta, analizu konkurencije, potencijalnih partnera i odabir ciljane skupine. Na temelju istraživanja priprema se finalni aktivacijski plan koji treba sadržavati 360 komunikacijsku strategiju. Slijedi financijski plan, aktivacija lokalnih klijenata te način aktiviranja linije mirisa s mogućnošću nadopune.
 

Coca-Cola case

Kako privući nove potrošače iz drugih kategorija bezalkoholnih pića prema proizvodu Coca-Cola Zero sugar Zero caffeine?

Kategorija poslovnog slučaja: marketing bezalkoholnih pića

Timovi kao rješenje ovog slučaja trebaju ponuditi prijedlog marketinških aktivnosti za 2024. za novi proizvod, Coca-Cola Zero sugar Zero caffeine. Cilj je pronaći način da se u kampanji iskoriste prednosti proizvoda, a to su pogodnost za konzumaciju u bilo koje doba dana uz zadržavanje odličnog okusa Coca-Cole. Rješenje mora sadržavati marketinški plan i troškovnik.
 

Henkel case

Schauma, Gliss & Syoss strategija 2024.

Kategorija poslovnog slučaja: marketing

Henkel je na tržištu prisutan s raznim proizvodima. U poslovnom slučaju fokus je na tri njihova brenda za njegu kose – Schauma, Gliss i Syoss. Cilj je slučaja osmisliti strategiju za spomenute brendove kojom će se unaprijediti slika o brendu, povećati penetracija i dodatno ojačati pozicija na tržištu. Rješavanje casea sastoji se od dva koraka. Prvo je potrebno napraviti istraživanje tržišta, a nakon toga pripremiti prijedlog strategije po 4P principu. To uključuje konkretne prijedloge za proizvode, cijenu, prodajno mjesto te promociju koja treba biti u fokusu.
 

Završnica


Rješenja poslovnih slučajeva natjecatelji će predati krajem travnja. Zatim, poduzeća odabiru pet finalista. Finalisti će svoje ideje prezentirati u svibnju, a proglašenje pobjednika i završnica LUMEN platforme održat će se 25. svibnja 2024. 
 

Saznajte više!


Dodatne informacije o LUMENu i ostalim projektima eSTUDENTa možete pronaći na našoj web stranici. Kako biste ostali u toku s radom Udruge pretplatite se na newsletter ili pratite društvene mreže – Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn i YouTube
FOTO: ESTUDENT