Modernizacija i racionalizacija
Odzvonilo čekanju u redovima Student servisa: uvodi se redomat!
Zagrebački Student servis uveo je mogućnost online praćenja stanja redova u Student servisu.
Zagrebački Student servis uveo je mogućnost online praćenja stanja redova u Student servisu.
Zagrebački Student servis u 2022. godinu ulazi modernizacijom: uvodi online e-redomat putem mobilne aplikacije Q-LINE.
Usluga je besplatna za sve članove Student servisa, kako za studente tako i za poslovne partnere Student servisa i sve ostale građane.
Razlog uvođenja ove usluge je, kako navode iz Studentskog centra, bolja kontrola i poštivanje epidemioloških mjera vezanih uz COVID-19, ali prvenstveno racionalno korištenje vremena koje studenti bespotrebno gube čekajući u redu za Student servis, a koje bi mogli iskoristiti na bolji način.
Studenti ili ostali korisnici putem mobilne aplikacije Q-LINE uzimaju redni broj vezan za željenu uslugu Student servisa s navedenim očekivanim vremenom čekanja u redu.
Mobilna aplikacija Q-LINE porukom obavještava korisnika koliko je ljudi u redu te šalje poruku kada je isti korisnik na redu da bi realizirao željenu uslugu u Student servisu.
Aplikacija se instalira na mobitel putem poveznice ili direktnim skeniranjem Q- koda s fizičkog listića redomata, a koji je smješten u predvorju restorana u Savskoj 25. Za one korisnike koji ne instaliraju mobilnu aplikaciju, u funkciji je fizički redomat.
Korisnik usluge fizičkog redomata, kao i korisnici mobilne usluge, moći će dodatno pratiti stanje reda za Student servis putem TV-ekrana koji je smješten iznad redomata u predvorju restorana u Savskoj 25 te drugog TV-ekrana smještenog u šalter dvorani Student servisa.
Usluga je besplatna za sve članove Student servisa, kako za studente tako i za poslovne partnere Student servisa i sve ostale građane.
Razlog uvođenja ove usluge je, kako navode iz Studentskog centra, bolja kontrola i poštivanje epidemioloških mjera vezanih uz COVID-19, ali prvenstveno racionalno korištenje vremena koje studenti bespotrebno gube čekajući u redu za Student servis, a koje bi mogli iskoristiti na bolji način.
Studenti ili ostali korisnici putem mobilne aplikacije Q-LINE uzimaju redni broj vezan za željenu uslugu Student servisa s navedenim očekivanim vremenom čekanja u redu.
Mobilna aplikacija Q-LINE porukom obavještava korisnika koliko je ljudi u redu te šalje poruku kada je isti korisnik na redu da bi realizirao željenu uslugu u Student servisu.
Aplikacija se instalira na mobitel putem poveznice ili direktnim skeniranjem Q- koda s fizičkog listića redomata, a koji je smješten u predvorju restorana u Savskoj 25. Za one korisnike koji ne instaliraju mobilnu aplikaciju, u funkciji je fizički redomat.
Korisnik usluge fizičkog redomata, kao i korisnici mobilne usluge, moći će dodatno pratiti stanje reda za Student servis putem TV-ekrana koji je smješten iznad redomata u predvorju restorana u Savskoj 25 te drugog TV-ekrana smještenog u šalter dvorani Student servisa.
OZNAKE:
FOTO:
STUDENTSKI.HR