LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Erasmus+ program „Build Your Future“ za mlade poduzetnike se nastavlja

Održana druga poduzetnička radionica na temu kreativnosti

Poruka koju nosi ova poduzetnička radionica, na kojoj sudjeluju mladi studenti poput vas, glasi da što ćete više sudjelovati u aktivnostima koje izlaze iz vaše komfort zone (struke), to ćete bolje upoznavati ljude koji se bave drugim zanimanjima. Stalno radite na sebi, svojim znanjima i vještinama, kako biste stvorili podlogu za kreativno poduzetničko djelovanje.

Poruka koju nosi ova poduzetnička radionica, na kojoj sudjeluju mladi studenti poput vas, glasi da što ćete više sudjelovati u aktivnostima koje izlaze iz vaše komfort zone (struke), to ćete bolje upoznavati ljude koji se bave drugim zanimanjima. Stalno radite na sebi, svojim znanjima i vještinama, kako biste stvorili podlogu za kreativno poduzetničko djelovanje.

U BIZkoshinca coworking prostoru u Zagrebu održava se europski edukacijski program o poduzetništvu. Bila je ovo druga od ukupno 5 planiranih radionica. Osnivačica BIZkoshnice Mirela Marović Omerzu i marketinška stručnjakinja Sabina Prpić vodile su zanimljive diskusije s 20-ak studenata o poduzetničkim idejama, kreativnim tehnikama i poslovnim prilikama.

Pričalo se puno o kreativnosti te je li ona urođena ili se može na neki način naučiti. Svatko od nas je po nečemu drugačiji i sigurno sami sebe možemo smatrati više ili manje kreativnim. No, činjenica je da stvarno postoje kreativne tehnike kojima možete „izoštriti“ svoju kreativnu stranu.

Želite znati koliko ste kreativni? Probajte riješiti zadatak Think outside the box (bez guglanja), koji su rješavali i sudionici Build Your Future radionice. Cilj je spojiti 9 točaka koristeći samo 4 linije, a pritom olovku ne smijete dizati s papira.

Biti poduzetnik ne znači biti stručan u samo jednom području. Uzmimo za primjer američki obrazovni sustav, gdje je sama nastava, struktura studija i sveučilišnih kampusa puno drugačije organizirana negoli primjerice kod nas. Zašto najviše kreativnih ideja, revolucionarnih otkrića i billion dollar biznisa dolazi upravo iz SAD-a? Ne zato jer su Ameri pametniji od Hrvata, već čisto zato jer se kreativnost ističe kao pokretač poduzetništva od prvog dana studija.

Drugi razlog sigurno leži i u činjenici da je povezanost studenata iz različitih branša puno veća nego na sveučilištima u našem dijelu svijeta. Da ne pričamo samo o Americi, jedan tipičan takav primjer je uspješna hrvatska tvrtka Agrivi, čiji je osnivač Matija Žulj, po struci FER-ovac, a usto ima i MBA diplomu, odnosno ekonomska znanja, kako bi uspješan biznis temeljio na agronomskoj djelatnosti – proizvodnji hrane.

Pokazatelj je to i dobar primjer svima koji imalo razmišljaju otisnuti se u poduzetničke vode jednog dana, da morate biti kreativni i povezati nemoguće. U današnje vrijeme jako puno psihologa, politologa i ljudi iz sličnih zanimanja razvija odlične marketinške projekte. S druge strane, društvene znanosti su stalno isprepletene s tehničkim, tako da onu poznatu od naših roditelja: „Uklopi se u društvo.“, možete svojom kreativnošću i poduzetničkim duhom pretvoriti u „Istakni se iz društva.“.

Poruka koju nosi ova poduzetnička radionica, na kojoj sudjeluju mladi studenti poput vas, glasi da što ćete više sudjelovati u aktivnostima koje izlaze iz vaše komfort zone (struke), to ćete više upoznavati ljude koji se bave drugim zanimanjima. Stalno radite na sebi, svojim znanjima i vještinama, kako biste stvorili podlogu za kreativno poduzetničko djelovanje.

Više o samim radionicama saznajte na službenim stranicama programa.

FOTO: SANDRA HUSKIC PHOTOGRAPHY