Poziv kreativcima
Najavljeno natjecanje u organizaciji: Realizator 2022.
Studenti će imati priliku nalaziti rješenja za stvarne poslovne situacije, a za najbolja su predviđene novčane nagrade.
Studenti će imati priliku nalaziti rješenja za stvarne poslovne situacije, a za najbolja su predviđene novčane nagrade.
Sveučilište u Rijeci najavilo je šesto po redu case study natjecanje u organizaciji naziva Realizator 2022.
Natjecanje se odvija u suradnji sa Znanstveno tehnologijskim parkom Sveučilišta u Rijeci Step Ri i Riječkom razvojnom agencijom PORIN. Napravljeno je u formatu suradnje akademske i gospodarske zajednice, gdje će studenti moći raditi na stvarnim poslovnim situacijama i nalaziti najbolja rješenja za njih.
Ove godine teme su sljedeće:
1) Geotech d.o.o. ― Kako primijeniti umjetnu inteligenciju i strojno učenje pri rješavanju
inženjerskih zadataka u projektiranju?
2) Grad Kastav ― Kastav 2033 ― pametno naselje
3) Jadran-galenski laboratorij d.d. ― Razvoj projekta Mamina škrinjica by JGL ― stvaranje novih
cjeloživotnih korisnika brendova JGL Grupe
4) Marina Punat d.o.o. ― Poslovna škola Marina Punat d.o.o.
5) Tower Centar Rijeka d.o.o. ― Budućnost shopping centra ― kako doskočiti problemima on-line
kupovine te privući posjetitelje u sam centar.
Pobjedničko rješenje osvojit će tri tisuće kuna, drugo dvije a treće jednu. Više o konkretnim poslovnim slučajevima možete saznati na oglednom predavanju.
Prijaviti se možete preko Google Forma do 27. ožujka.
Natjecanje se odvija u suradnji sa Znanstveno tehnologijskim parkom Sveučilišta u Rijeci Step Ri i Riječkom razvojnom agencijom PORIN. Napravljeno je u formatu suradnje akademske i gospodarske zajednice, gdje će studenti moći raditi na stvarnim poslovnim situacijama i nalaziti najbolja rješenja za njih.
Ove godine teme su sljedeće:
1) Geotech d.o.o. ― Kako primijeniti umjetnu inteligenciju i strojno učenje pri rješavanju
inženjerskih zadataka u projektiranju?
2) Grad Kastav ― Kastav 2033 ― pametno naselje
3) Jadran-galenski laboratorij d.d. ― Razvoj projekta Mamina škrinjica by JGL ― stvaranje novih
cjeloživotnih korisnika brendova JGL Grupe
4) Marina Punat d.o.o. ― Poslovna škola Marina Punat d.o.o.
5) Tower Centar Rijeka d.o.o. ― Budućnost shopping centra ― kako doskočiti problemima on-line
kupovine te privući posjetitelje u sam centar.
Pobjedničko rješenje osvojit će tri tisuće kuna, drugo dvije a treće jednu. Više o konkretnim poslovnim slučajevima možete saznati na oglednom predavanju.
Prijaviti se možete preko Google Forma do 27. ožujka.
OZNAKE:
FOTO:
ZAKLADA SVEUČILIŠTA U RIJECI