Multimedia tim, marketing i vođenje oglasnog prostora
Kako bi se naše napredovanje nastavilo ubrzano prema glavnom cilju, neophodno nam je pojačanje u vidu ambicioznih, mladih osoba koje imaju iskustva, znanja i vještina u sljedećim poljima: multimedia, marketing i vođenje oglasnog prostora.
Kako bi se naše napredovanje nastavilo ubrzano prema glavnom cilju, neophodno nam je pojačanje u vidu ambicioznih, mladih osoba koje imaju iskustva, znanja i vještina u sljedećim poljima: multimedia, marketing i vođenje oglasnog prostora.
Studentski.hr krenuo je s radom prije manje od mjesec dana, a već na njemu možete pronaći oko 200 studentskih institucija s osnovnim podacima, nekoliko tisuća kolegija, više od 600 studentskih skripti, više od 100 studentskih poslova koji se svakodnevno ažuriraju te više od 300 objavljenih i lektoriranih članaka! Organiziranost, sposobnost realizacije dosad pretenciozne ideje te potencijal mladih, ambicioznih studenata prepoznali su i Zagrebačka banka, Agencija za mobilnost te Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu. Cilj je portala Studentski.hr postati središnji hrvatski studentski portal kojim će se studenti svakodnevno služiti kao izvorom relevantnih informacija o svom školovanju i ostalim aktivnostima, a zasad smo na dobrom putu :).
Međutim, kako bi se naše napredovanje nastavilo ubrzano prema glavnom cilju, neophodno nam je pojačanje u vidu ambicioznih, mladih osoba koje imaju iskustva, znanja i vještina u sljedećim poljima:
1. MULTIMEDIA
Tražimo: fotografe, snimatelje, dizajnere i sve kreativne studente željne dobre zabave i stjecanja iskustva.
Zadatak multimedia tima:
-biti podrška marketinškim timovima, community managerima te novinarima, odnosno redakciji;
-osmisliti, fotografirati, snimati i tako kreirati animacije, video klipove te vizuale (bannere, ikonografije, letke, plakate, stikere i sl.).
2. MARKETING
Tražimo: studente koji imaju barem bazična znanja u raznim marketinškim poljima, a htjeli bi proširiti svoje znanje i steći iskustvo u ugodnoj i poticajnoj atmosferi.
Zadaci marketinškog tima:
-GoogleAdWords kampanje – osmišljavanje, praćenje i valoriziranje kampanja putem GDN mreže i tražilice;
-Facebook – osmišljavanje i budžetiranje FB kampanja u suradnji s CM timom;
-PRINT – osmišljavanje i plasiranje kreativnih koncepata putem studentskih institucija i okupljališta;
-Cross-marketing s mrežom manjih portala i studentskih udruga;
-Osmišljavanje kreativnih koncepata za studentska događanja;
-BRANDIRANJE projekta među studentskom populacijom;
-GUERILA marketing – što luđe to bolje (dok god je po zakonu :);
-Valorizacija rezultata putem GoogleAnalytics-a, GemiusAudience-a, insightsa, ponašanja korisnika i sl.
3.VOĐENJE OGLASNOG PROSTORA
Tražimo: studente kojima nisu strani pojmovi „sales“, „pitch“, ponuda i sl. te komunikativne studente željne osobnog razvoja koji su upoznati s osnovnim konceptom tržišne održivosti javnih digitalnih medija i usluga.
Zadaci voditelja oglasnog prostora:
-realizacija affiliate kampanja u suradnji s e-commerce Web uslugama;
-održavanje oglasnog prostora putem AdOcean sustava;
-formalni dio svih tržišnih procesa: koncepti, prezentacije, ponude i, naravno, realizacija.
Zašto se uključiti u naš projekt?
Ako si razumio pojmove, onda znaš koliko je bitno imati iskustvo u navedenim područjima. Upravo to iskustvo može ti sutra otvoriti vrata. Ovaj projekt zamišljen je kao platforma gdje ćeš steći potrebno iskustvo, gdje su kreativnost i sloboda kreiranja novoga – must do! i gdje si okružen odgovornim i ambicioznim mladim ljudima. Uz to ćemo ti pružiti priliku da sudjeluješ u raznim formalnim i neformalnim edukacijama te osigurati mentorstvo ljudi iz struke koji su zasigurno najbolji način za učenje i svladavanje krucijalnih vještina. Pridruži nam se i uvjeri se da je sa studentima kvaliteta zajamčena! :)
Još uvijek nisi poslao svoj mail sa životopisom na ivana.herceg@studentski.hr? Pročitaj što naše suradnice kažu o radu na Studentskom.hr:
„Projektu sam se priključila jer sam tu vidjela priliku i izazov da kroz praksu primijenim znanja stečena na faksu i time steknem vrijedno iskustvo. Danas, godinu dana kasnije, mogu reći da sam naučila i puno više nego što sam očekivala. Prije svega, dobila sam priliku sudjelovati u razvoju svih segmenata portala, od pisanja projektnih prijedloga do marketinških i PR poslova. Iza nas je jako puno odrađenog posla i osobe koje nam se žele priključiti trebale bi biti spremne na ozbiljan rad, biti timski igrači željni učenja i napredovanja. Ali naravno, studentski.hr nije samo to, to je i projekt koji mi je donio brojna korisna poznanstva i kontakte, ali i istinska prijateljstva. Zato možete očekivati i dobru zabavu i lijepe uspomene koje će vam sigurno biti poticaj za daljnje napredovanje u životu."
Jelena Gašpar, voditeljica odjela za marketing i komunikacije
„Radu na portalu priključila sam se prije više od godine dana i kroz sve vrijeme sudjelovanja uspjela sam naučiti puno o timskom radu, raspodjeli zadataka, poštivanju hijerarhije i rokova. Usavršila sam sve PR vještine o kojima sam u teoriji učila na faksu, naučila ispunjati projektne obrasce, usavršila službenu komunikaciju i stekla puno korisnih kontakata. Također, upoznala sam ljude koji, osim što su već na samim početcima svojih karijera izvrsni u onome što rade, divni ljudi i još bolji prijatelji. Prolazeći kroz sve razvojne faze projekta uvidjela sam važnost dobre organizacije, naučila raditi u mnogim računalnim programima te mogu reći kako mi je rad na Studentskom.hr možda i najvrjednije iskustvo u životu. Svi željni sudjelovanja više su nego dobrodošli u pokušaju kreiranja bolje svakodnevice za sve studente :)“
Lucija Kosor, glasnogovornica projekta i zamjenica glavne urednice