Mediatoolkit zanimljivom radionicom otvara drugi dio projekta „Maraton karijera"
Kako bolje najaviti predavanje glavne urednice Tportala.hr Danijele Jozić, nego zanimljivom radionicom o načinima praćenja i organizacije informacija u medijskom svijetu koju će održati Igor Pekija iz Mediatoolkita, tvrtke koja se istaknula svojim nastojanjima da zapošljava mlade ljude i ambiciozne studente.
Kako bolje najaviti predavanje glavne urednice Tportala.hr Danijele Jozić, nego zanimljivom radionicom o načinima praćenja i organizacije informacija u medijskom svijetu koju će održati Igor Pekija iz Mediatoolkita, tvrtke koja se istaknula svojim nastojanjima da zapošljava mlade ljude i ambiciozne studente.
Druga je postaja zaustavljanja projekta Maraton karijera Fakultet političkih znanosti u Zagrebu gdje je za studente, osim predavanja bivše FPZG-ovke i današnje urednice Tportala.hr Danijele Jozić, organizirana i radionica media monitoringa. Održat će ju Igor Pekija iz tvrtke Mediatoolkit.
Mediatoolkit, kao start-up i sestrinska tvrtka Degordiana, jedne od najuspješnijih digitalnih agencija u regiji, broji oko 30 zaposlenika prosječne starosti oko 26 godina. Sukladno cilju Maratona, drži da interesi i iskustva studenata za vrijeme studiranja trebaju ići dalje od učenja, polaganja ispita i ispijanja kava. I sama se kao tvrtka više puta isticala zapošljavanjem mladih ljudi i studenata te poticanjem istih na stjecanje radnog iskustva, prakse i volontiranja za vrijeme studiranja. Upravo zbog toga što se uklapa u ideje projekta njen će predstavnik 19. travnja održati veoma poučnu i zanimljivu radionicu te pokazati sudionicima vještine koje im mogu pomoći pri razvijanju uspješne profesije u budućnosti.
Važno je napomenuti da je naziv tvrtke ujedno i naziv alata koji služi za analitičko praćenje informacija na društvenim mrežama i ostalim internetskim stranicama, pretežno se oslanjajući na pretraživanje ključnih riječi. U današnjem medijskom svijetu u kojem nam je svakodnevica preplavljena neprestanim protokom mnoštva informacija, važnost ovakvog alata koji služi za organizaciju, pregled i filtriranje tih informacija očigledna je te najpotrebnija upravo onima koji su u svakodnevnom doticaju s medijskim svijetom. Tako je Mediatoolkit postao skoro neizostavan alat kojim se služe novinari, različiti mediji koji prate svoju čitanost i popularnost te marketinški i PR stručnjaci.
Sve dodatne informacije nalaze se na Facebook eventu i službenoj stranici Maratona karijera.