Marketingaši s Ekonomskog fakulteta među najboljima na svijetu
Na natjecanju je sudjelovalo više od 12 tisuća studenata iz 65 država svijeta, a upravo je jedan hrvatski tim među pet posto najboljih.
Na natjecanju je sudjelovalo više od 12 tisuća studenata iz 65 država svijeta, a upravo je jedan hrvatski tim među pet posto najboljih.
Svjetsko natjecanje u digitalnom marketingu, Google Online Marketing Challenge, okupilo je brojne studente iz cijeloga svijeta, među kojima su bili i timovi iz Hrvatske.
Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu studenti sudjeluju na ovom Google-ovom natjecanju u sklopu kolegija Internetski marketing. Na natjecanju primjenjuju znanje koje su stekli na kolegiju u radu s klijentima iz prakse.
Koliki je velik razmjer ovog natjecanja govori podatak da je ukupno sudjelovalo više od 12 tisuća studenata iz 65 zemalja svijeta, a timove je vodilo više od 600 mentora. Dva tima iz Hrvatske dospjela su među pet posto najboljih, tim s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i tim s Visokog učilišta Algebra.
Od njihovih osam timova, najbolje pozicioniran tim činili su: Taja Kuzmić, Josip Mileta, Ivan Paštrović, Jelena Tomić, Maja Šuman i Filip Krbavac. Uz mentorstvo doc. dr. sc. Vatroslava Škare proveli su kampanju za Polikliniku za dječje bolesti Helena.
― Ponosni smo na naš rezultat i smatramo da će nam to otvoriti mnoga vrata i biti samo početak svih uspjeha koji nas očekuju, rekli su studenti.
Cilj natjecanja bio je pripremiti cjelovitu digitalnu marketinšku kampanju, od analize potreba klijenata, tržišta i konkurencije pa sve do priprema plana oglašavanja. Timovi su mogli birati jednu od tri kategorije - neprofitne organizacije, posao ili certifikacijski zadaci.
― Projekt se sastojao od opsežnih zadataka prepoznavanja tržišnih prilika, analize potražnje u zdravstvenoj industriji, osmišljavanja potpune strategije, razrade kampanje te njezine implementacije. Nastavili smo suradnju s klijentom za daljnji rad na Google platformi te smo proširili suradnju i na Facebook oglašavanje zbog odličnih rezultata i velike isplativosti kampanje, istaknuli su članovi tima nakon uspješno završenog natjecanja.
Visok plasman pokazao je i kako fakulteti prate trendove na tržištu te pripremaju studente za budući rad.
― Iznimno sam ponosan na sve svoje studente na kolegiju Internetski marketing. Pobjednički tim pokazao je iznimno dobro poznavanje struke i sposobnost primjene naučenog u praksi. Osim odličnih rezultata prema Googleovom algoritmu za procjenu, moram istaknuti i njihove vještine rada s klijentom, argumentacije poslovnih ideja i prezentacije rezultata. Ovo je jedan od dokaza da u sklopu javnog obrazovanja postižemo relevantne rezultate za praksu te da se naši studenti dobro pripremaju za tržište rada, dodao je doc. dr. sc. Vatroslav Škare.