Marketingaši i oni koji to nisu bili upisani su u 15. generaciju studija Marketing menadžmenta
Novu generaciju upisali su polaznici s različitih visokoškolskih ustanova i iz poslovnih subjekata koji pokrivaju radna mjesta koja nisu isključivo vezana uz marketinški posao. Oni će timskim radom razvijati vještine, pomicati granice tradicionalnog marketinga te dobivenim temama i predavanjima te praktičnim primjerima uspješno pratiti svjetske trendove.
Novu generaciju upisali su polaznici s različitih visokoškolskih ustanova i iz poslovnih subjekata koji pokrivaju radna mjesta koja nisu isključivo vezana uz marketinški posao. Oni će timskim radom razvijati vještine, pomicati granice tradicionalnog marketinga te dobivenim temama i predavanjima te praktičnim primjerima uspješno pratiti svjetske trendove.
U prostorijama Velike vijećnice Ekonomskog fakulteta u Rijeci u petak je svečanim otvorenjem započela s radom 15. generacija poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing menadžmenta.
Marketinški stručnjaci tijekom svoje karijere dolaze do stadija kada je potrebno sintetizirati ideje koje imaju i osvježiti znanje koje posjeduju. Interaktivna atmosfera u kojoj se stimulira kreativnost pomaže profesionalnom usavršavanju, ali i poslovnoj realizaciji svakog pojedinca. Studij je namijenjen stručnjacima koji žele osvježiti znanje i alate korištene u svakodnevnom poslovanju i osmišljavanju projekata na kojima rade, ali i mladim ljudima s uspješno završenim diplomskim studijem koji su odlučili napraviti prve korake u svijetu marketinga.
Novu generaciju upisali su polaznici s različitih visokoškolskih ustanova i iz poslovnih subjekata koji pokrivaju radna mjesta koja nisu isključivo vezana uz marketinški posao. Oni će timskim radom razvijati vještine, pomicati granice tradicionalnog marketinga te dobivenim temama i predavanjima te praktičnim primjerima uspješno pratiti svjetske trendove.
Predavači su profesori s Ekonomskog fakulteta u Rijeci, gostujući profesori s drugih hrvatskih i europskih sveučilišta te gostujući predavači-stručnjaci marketinškog menadžmenta.
– Svake akademske godine Marketinški menadžment upisuje novu generaciju polaznika. Odlične povratne informacije polaznika i njihove uspješne karijere poticaj su za kontinuirana unapređenja programa i praćenja trendova u struci. Naši su predavači iskusni profesori s dugogodišnjim iskustvom u obrazovanju menadžera, a u svoje kolegije uključuju i brojne stručnjake iz prakse, koji su se dokazali svojim poslovnim rezultatima. – rekla je voditeljica studija doc. dr. sc. Jasmina Dlačić na otvorenju.
15. generaciju poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing menadžmenta upisali su polaznici koji dolaze iz poduzeća kao što su: TDR d.o.o, Geo legal d.o.o, Lječilište Istarske toplice, Cordis d.o.o, Ferro Grupa d.o.o, Zrakoplovno-tehnički centar d.d, Mineral IGM d.o.o. te s brojnih fakulteta u Republici Hrvatskoj.
Inicijator i dugogodišnji voditelj studija prof. dr. sc. Bruno Grbac ističe kako je temeljni cilj studija transfer znanja o prilagodbi djelovanja u dinamičkom okruženju. Naime, zakonitosti tržišta neovisno o veličini i području djelovanja poslovnih subjekata iziskuju njihovu modifikaciju koja se postiže implementacijom marketinškog koncepta, odnosno marketinškim menadžmentom.