Marketing Madness isprofilirao se kao jedna od najvećih konferencija u regiji; sudjelovali studenti iz 6 zemalja
- Pred nama su bili izazovi koje je donijela pandemija, ali upravo zbog toga sam izuzetno ponosan na cijeli svoj organizacijski tim koji nije posustao ni takvim preprekama. - rekao je jedan od organizatora.
- Pred nama su bili izazovi koje je donijela pandemija, ali upravo zbog toga sam izuzetno ponosan na cijeli svoj organizacijski tim koji nije posustao ni takvim preprekama. - rekao je jedan od organizatora.
Marketing Madness, održan 25. i 26. ožujka, premašio je sva očekivanja organizatora, poprimivši konotaciju jedne od najvećih studentskih konferencija u regiji. Za oba dana pristiglo je 1504 prijava iz čak 6 zemalja: Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Slovenije, Srbije i naravno najviše iz Hrvatske. Zabilježeno je 2048 povezivanja na konferenciju studenata sa mnogobrojnih hrvatskih sveučilišta, veleučilišta te privatnih fakulteta.
Događaj je organizirala neprofitna udruga Hrvatska studentska asocijacija (HSA). Pripremila je šest predavanja i dvije panel-rasprave s mogućnošću postavljanja pitanja stručnjacima iz renomiranih kompanija.
Tema prvog susreta bila je Generacija Z. Sudionike su neki od najvećih marketinških stručnjaka iz regije upoznali s onim s čime se proizvođači i pružatelji usluga susreću prilikom komunikacije s pripadnicima nove generacije koja svojim preferencijama značajno odskače od prethodnih.
Drugi dan bio je posvećen jednom od najvećih svjetskih aktualnih trendova marketinškog svijeta – Employer brandingu. Cilj organizatora bio je pružiti uvid u ono što poduzeća u praksi rade kako bi privukla najkvalitetnije zaposlenike i stvorila imidž poželjnog poslodavca.
- Pred nama su bili izazovi koje je donijela pandemija, ali upravo zbog toga sam izuzetno ponosan na cijeli svoj organizacijski tim koji nije posustao ni takvim preprekama. Svi smo jednoglasno odlučili da trenutnu situaciju moramo iskoristiti upravo kao priliku; da pokažemo koliko mladi ljudi mogu biti kreativni i inovativni upravo onda kada svi smatraju da je to nemoguće. U ovom trenutku najbolji potez bila je odluka da kroz online način održavanja konferencije, organizaciju podignemo na regionalnu razinu, što nam je svima dalo dodatni vjetar u leđa da u svaki pa i onaj najmanji zadatak uložimo maksimalan trud i pokažemo se u što boljem svjetlu pred tolikom publikom. Mislim da ćemo svojim primjerom biti motivacija i inspiracija svim mladim ljudima koji su pratili konferenciju da shvate da je uspjeh moguć uz trud i volju. A tek nakon toga se rezultati mogu mjeriti.
Bojan Bajić, marketing direktor Infinuma, sudjelovao je u panel-raspravi Employer brandinga i ostavio svoj oduševljeni komentar:
- Marketing Madness pamtit ću svakako po zanimljivoj panel diskusiji te zanimljivim predavanjima. S obzirom da meni ovo nije prvo prisustvovanje na MM konferenciji, želim svima čestitati što radite tako super posao i zahvaliti vam jer mi je jako drago da se ovo održava. Organizacija je super, sve je proteklo glatko te smatram da je ovo bio odličan ulaz u vikend!