Marketing Madness dovodi poznate hrvatske i svjetske stručnjake u Zagreb
Zvučna imena ne samo hrvatskog, već i svjetskog marketinga, dolaze zadnja tri dana ožujka na zagrebački Ekonomski fakultet u sklopu konferencije Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije.
Zvučna imena ne samo hrvatskog, već i svjetskog marketinga, dolaze zadnja tri dana ožujka na zagrebački Ekonomski fakultet u sklopu konferencije Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije.
Marketing Madness trodnevna je marketinška konferencija interaktivnog karaktera koju organizira studentska udruga Hrvatska studentska asocijacija Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Ove godine održat će se od 29. do 31. ožujka na Ekonomskom fakultetu u Kongresnoj dvorani.
Cilj studentske konferencije povezivanje je mladih, proaktivnih individualaca željnih novih znanja iz područja marketinga i područja njegove primjene. Konferencija će pružiti uvid u aktualne marketinške trendove koji se primjenjuju u Hrvatskoj i svijetu, a kroz iskustva istaknutih i uspješnih marketinških profesionalaca sagledat će se primjena marketinga u različitim aspektima poslovanja ‒ poručuju organizatori.
Tijekom sva tri dana konferencije odvijat će se nagradni natječaji u sklopu kojih će se dobitnici nagraditi vrijednim nagradama. U sklopu konferencije prvi puta će se na Ekonomskom fakultetu koristiti Mediatoolkit zid koji će sudionicima omogućiti objavljivanje komentara i statusa vezanih uz MM program.
U srijedu vas očekuju marketinški stručnjaci poput Vice Božića, direktora i osnivača digitalne agencije GoAds; Miroslava Varge, SEO-a tvrtke Escape i jednog od prvih certificiranih GoogleAdWords i Analytics trenera u Google Adriatics regiji; Nikole Stolnika, direktora marketinga u uspješnoj mobile gaming tvrtki Nanobit te Ive Glavinić, voditeljice marketinga u Mediatoolkitu. Također, prvi dan konferencije obilježit će panel u kojem će predstavnici uglednih agencija, Nikola Vrdoljak, direktor agencije 404; Boris Zatezalo, Senior Account Manager iz Degordiana te Igor Mladinović, glavni kreativni direktor agencije Imago&Ogilvy, podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu „Kreativnost u 21. stoljeću“.
S korporativnim marketingom upoznat ćete se u četvrtak kada će svoja iskustva podijeliti predstavnica tvrtke Coca-Cola Adria, Vesna Vlahović Dašić, direktorica marketinga za Adria regiju i direktorica korporativnih komunikacija u L'Oreal Adriji, gospođa Irena Šarić Dombaj; brand manager Cedevite, Petar Ninić, koji će tijekom predavanja predstaviti i novi proizvod. Sudionici panela drugog dana s temom Najveća telekomunikacijska poduzeća u RH, ujedno i predstavnici poduzeća Vipnet, Hrvatski Telekom i Tele2, a radionicu naziva Google Data Studio Wow Effect, održat će Iva Obrovac, Senior performance marketing specijalist te certificirana Google trenerica iz agencije 404.
Evolucija marketinga, neuromarketing i potrošačka psihologija teme su u petak, zadnji dan konferencije. Neki od predavača tada će biti Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave; Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily, hrvatskog IT rješenja za analizu offline kupovine. Predavanje trećeg dana održat će i predstavnici Adecco Hrvatske, poznate agencije za posredovanje pri zapošljavanju te mnogi drugi.