Marketing enigma: Brojna poznata imena okupila su se na EFZG-u
Dvorana je bila prepuna studenata, srednjoškolaca i drugih mladih ljudi željnih novih saznanja o aktualnim trendovima na tržištu rada.
Dvorana je bila prepuna studenata, srednjoškolaca i drugih mladih ljudi željnih novih saznanja o aktualnim trendovima na tržištu rada.
U četvrtak, 16. svibnja 2024. godine, u Kongresnoj dvorani Ekonomskog fakulteta u Zagrebu održano je drugo izdanje projekta Marketing enigma. Hrvatska akademska zajednica Ekonomskog fakulteta organizirala je projekt s namjerom da mladim ljudima pruži jedinstvenu priliku da od poduzetnika i stručnjaka iz korporativnog svijeta čuju kako se istaknuti na tržištu rada, koje vještine se traže te kako napredovati.
Dvorana je bila prepuna studenata, srednjoškolaca i drugih mladih ljudi željnih novih saznanja o aktualnim trendovima na tržištu rada. Konferenciju je otvorila voditeljica projekta Ivana Janković, a pozdravne govore održali su prodekan Ekonomskog fakulteta Jakša Krišto te nacionalni predsjednik Hrvatske akademske zajednice Karlo Kolesar. Prva panel rasprava zvala se Zagonetka: Obrazovanje kao najbolja investicija?, a u njoj su sudjelovali Maks Vinšćak, viši stručni savjetnik, David Rey, suosnivač Štreberaja, te Matej Samardžić, operativni menadžer u Opereti. Panel je moderirala izv.prof. dr. sc. Sandra Horvat.
“Obrazovanje je odlična podloga za osobni rast i razvoj, no ipak za uspjeh je potrebno više; socijalna inteligencija, karizma, snalažljivost, hrabrost i sreća.”, složili su se panelisti.
Lea Kosović Stanić, osnivačica LOL Event Managementa, održala je predavanje na temu LinkedIn u vlastitoj promociji.
“Na LinkedInu je važno biti originalan, odlična je platforma za osobnu promociju, ali i za promociju svog biznisa. Lako možete doprijeti do ljudi sa sličnim interesima”, zaključila je Lea.
Uslijedio je panel pod nazivom U karizmi je kvaka kojeg je moderirao Luka Kosty. Vedran Car, radijski voditelj, u opuštenom je razgovoru otkrio kako su izgledali njegovi karijerni počeci. Pričao je i o važnosti prvog dojma, samopouzdanju te karizmi.
“Zauvijek ću pamtiti jednog poslodavca koji mi je rekao da nije bitna 1. emisija, nego 101. emisija. Prvi dojam je bitan, ali svaki početak je težak, imat ćete puno prilika za popravak.”, rekao je Vedran.
Predavanje Neverbalna komunikacija održao je Matko Novosel, product training lead, koji je na zanimljiv način svim prisutnim objasnio važnost poznavanja govora tijela. Neverbalnu komunikaciju je istaknuo kao bitnu komponentu razgovora za posao.
Četvrti panel Kako razviti svoj brend moderirao je Adrian Poznić, a Kristijan Matijašević, vlasnik i predsjednik uprave tvrtke Abnormal, pričao je o svom iskustvu u korporativnom svijetu, o načinu stjecanja poslovnih poznanstava te poduzetništvu kod mladih.
“Sviđa mi se što mladi imaju poduzetnički duh, no mislim da bi se trebali okušati raditi u korporaciji kako bi stekli praktična znanja, ali i radili na osobnom brendingu.”, kazao je Kristijan.
Luka Šolta, trener u području osobnog razvoja, održao je predavanje Odgonetni sebe.
“Za odgonetnuti sebe treba biti kreativan, kreirati, treba ići u nepoznato i ne bojati se raditi stvari po prvi put.”, rekao je.
Nakon što je predavanje završeno, voditeljica projekta uručila je nagrade svim odvažnim sudionicima koji su snimili video CV, modernu varijantu životopisa. Nagrade su osigurali mnogobrojni sponzori među kojima su Dinamo, Terme Sveti Martin, Hoću knjigu, GetByBus, Lu events i mnogi drugi.