LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Studentsko natjecanje

L'Oréal Brandstorm i ove godine okuplja studente iz cijelog svijeta u kreativnom zadatku

Do 12. ožujka zaprimaju se prijave za sudjelovanje na 29. izdanju L'Oréal Brandstorma. Prijaviti se mogu i hrvatski studenti te tako konkurirati za bogate nagrade koje će se dodijeliti u finalu svjetskog natjecanja koje se planira održati u lipnju u Parizu.

Do 12. ožujka zaprimaju se prijave za sudjelovanje na 29. izdanju L'Oréal Brandstorma. Prijaviti se mogu i hrvatski studenti te tako konkurirati za bogate nagrade koje će se dodijeliti u finalu svjetskog natjecanja koje se planira održati u lipnju u Parizu.

Otvorene su prijave za sudjelovanje na 29. izdanju L'Oréal Brandstorma. Riječ je o jednom od najvećih studentskih natjecanja koje će okupiti natjecatelje iz cijelog svijeta u kreativnom izazovu – imat će priliku osmisliti iskustvo kupovine kozmetičkih proizvoda uz zabavu, a pritom će se pobliže upoznati sa svijetom maloprodaje i e-trgovine.

– Svi zainteresirani studenti mogu se prijaviti na natjecanje u timovima koji se sastoje od tri osobe. Nakon osmišljavanja projektne ideje, timovi imaju mogućnost ući u odabir za nacionalno finale. Pobjednički tim nacionalnog finala sudjelovat će na internacionalnom polufinalu na kojem se odabire 10 timova koji će sudjelovati na svjetskom natjecanju u Parizu. – navode organizatori.

Sudjelovati mogu i svi hrvatski studenti. Online prijave zaprimaju se na poveznici do 12. ožujka 2021, a projektne ideje trebaju se poslati do 19. ožujka. Nacionalno finale planirano je u travnju, internacionalno polufinale 15. svibnja, a svjetsko finale u lipnju.

– U L’Oréalu čvrsto vjerujemo da svijet pripada mladima. U vrijeme ekonomske nesigurnosti, koju je donijela pandemija koronavirusa, naša kompanija je više nego ikada posvećena pružanju podrške mladim ljudima na početku njihovih profesionalnih života. Želimo im omogućiti profesionalno iskustvo koje će im pružiti prilike za daljnji razvoj. – kaže Jean-Claude Le Grand, izvršni potpredsjednik za ljudske odnose u L’Oréalu. 

Iz organizacije ističu da je ovogodišnje natjecanje u inovacijama posebice usmjereno na digitalizaciju, a da će L'Oréalovi stručnjaci biti mentori natjecateljima.

– Na taj će način studenti imati priliku raditi s profesionalcima s dugogodišnjim iskustvom u svijetu maloprodaje i e-trgovine, što će im dodatno obogatiti cijelo iskustvo sudjelovanja. Uz to, ove godine prvi put studenti mogu birati kategorije unutar glavne teme, a to su #1 osmišljavanje novih proizvoda i usluga, #2 osmišljavanje novih poslovnih modela te #3 osmišljavanje novih iskustva nadahnutih trendom zabave. – pojašnjavaju.

Finalisti će predstaviti svoje projekte internacionalnom žiriju, ujedno i izvršnom odboru L’Oréala, koji čine Barbara Lavernos – izvršna potpredsjednica i direktorica za tehnologiju i operacije, Lubomira Rochet – glavna direktorica za digitalne tehnologije i Jean-Claude Le Grand – izvršni potpredsjednik ljudskih resursa. 

– Pobjednički tim osvojit će glavnu nagradu L’Oréal Intrapreneurship Award te u najvećem svjetskom startup kampusu – Station F u Parizu razvijati svoju ideju i projekt. Uz to, na raspolaganju će im biti digitalni stručnjaci i vanjski suradnici L’Oréala, uključujući i tim Modifacea, globalnog lidera u AR-u i AI-u u industriji ljepote, kako bi im pružili smjernice i podršku pri realizaciji projekta. – dodaju organizatori.

Lubomira Rochet, L'Oréalova glavna direktorica za digitalne tehnologije, zaključuje:

– Dodatan je cilj ovogodišnjeg natjecanja stvoriti snažniju poveznicu između mlađih generacija i poslovnog svijeta, ohrabrujući studente da budu kreativni i istraže svoje poduzetničke vještine i mogućnosti, ali i da se nauče timski igrati.

Prošlogodišnje izdanje Brandstorma okupilo je gotovo 50 tisuća sudionika iz 65 zemalja svijeta. Organizatori natjecanja tvrde da ih je čak 99,5% izjavilo da bi svima preporučili sudjelovanje.

FOTO: FLICKR/MOYAN BRENN