Studentsko natjecanje
L'Oréal Brandstorm 2021: Hrvatske studentice pobjednice regionalnog finala!
– Presretni smo da je naša ideja prepoznata u ovom natjecanju namijenjenom mladima i poticanju njihove kreativnosti i poduzetništva. – poručila je Ena Bogut.
– Presretni smo da je naša ideja prepoznata u ovom natjecanju namijenjenom mladima i poticanju njihove kreativnosti i poduzetništva. – poručila je Ena Bogut.
Održano je regionalno finale jednog od najvećih studentskih natjecanja – L'Oréal Brandstorma 2021. Ovogodišnji zadatak bio je osmisliti najbolje iskustvo kupovine kozmetičkih proizvoda uz zabavu (Invent the Beauty Shopping Experience through Entertainment), a Ena Bogut, Petra Turković i Lucija Turković – tim studentica s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu pod nazivom Meeting – pobijedile su ponudivši najinovativnije rješenje. Stoga će upravo one predstavljati regiju na internacionalnom polufinalu na kojem će se odabrati deset timova za završnicu svjetskog natjecanja planiranog u Parizu u lipnju 2021.
Svoje ideje predstavilo je još pet timova iz Hrvatske i četiri tima iz Srbije: tim Aureolus s Ekonomskog fakulteta i Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, tim L'Oréal Fishes s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, timovi L’Oréal Revolution, Simple workers i L'Oréal team s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci te timovi Rouge Wave, Lost in Paris, L'Original i CreativeWhisperers s Fakulteta organizacionih nauka Sveučilišta u Beogradu.
O pobjednicima je odlučivao stručni žiri L'Oreala Adria Balkan koji čine: Vanja Panayotova, generalna direktorica L’Oreala za Rumunjsku i Adria-Balkan, Milena Shipkovenska, direktorica ljudskih potencijala, Maja Uzelac, direktorica za digitalni marketing, Irena Šarić Dombaj, direktorica korporativnih komunikacija, Ana Zorica Ahlin, HR-menadžerica za Selektivne divizije, Ines Oštrić, voditeljica zapošljavanja, i Maja Hunjak Stula, stručnjakinja za zapošljavanje. Organizatori ističu da kriteriji po kojima su birali najbolje ideje i prezentacije uključuju: inovativnost, korisnost, primjenjivost i mogućnost modifikacije.
Foto: PR foto
Svoje ideje predstavilo je još pet timova iz Hrvatske i četiri tima iz Srbije: tim Aureolus s Ekonomskog fakulteta i Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, tim L'Oréal Fishes s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, timovi L’Oréal Revolution, Simple workers i L'Oréal team s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci te timovi Rouge Wave, Lost in Paris, L'Original i CreativeWhisperers s Fakulteta organizacionih nauka Sveučilišta u Beogradu.
O pobjednicima je odlučivao stručni žiri L'Oreala Adria Balkan koji čine: Vanja Panayotova, generalna direktorica L’Oreala za Rumunjsku i Adria-Balkan, Milena Shipkovenska, direktorica ljudskih potencijala, Maja Uzelac, direktorica za digitalni marketing, Irena Šarić Dombaj, direktorica korporativnih komunikacija, Ana Zorica Ahlin, HR-menadžerica za Selektivne divizije, Ines Oštrić, voditeljica zapošljavanja, i Maja Hunjak Stula, stručnjakinja za zapošljavanje. Organizatori ističu da kriteriji po kojima su birali najbolje ideje i prezentacije uključuju: inovativnost, korisnost, primjenjivost i mogućnost modifikacije.
– Presretni smo da je naša ideja prepoznata u ovom natjecanju namijenjenom mladima i poticanju njihove kreativnosti i poduzetništva. Ovo priznanje predstavlja čast i nagradu za trud koji smo uložili u proteklom periodu kako bismo što bolje razradili i predočili našu ideju članovima žirija. Iznimno se veselimo daljnjem plasmanu u internacionalno polufinale. Ovaj projekt nam je, a vjerujem i ostalim sudionicima natjecanja, veliki poticaj da nastavimo biti kreativni i razvijati svoje ideje. – poručila je Ena Bogut iz pobjedničkog tima Meeting.
Pobjednički tim na svjetskom finalu u lipnju 2021. godine, navode organizatori, osvojit će glavnu nagradu L’Oréal Intrapreneurship Award te u najvećem svjetskom startup kampusu – Station F – u Parizu razvijati svoju ideju i projekt. Uz to, na raspolaganju će im biti digitalni stručnjaci i vanjski suradnici L’Oréala, uključujući i tim Modifacea, lidera u AR-u i AI-u u industriji ljepote, kako bi im pružili smjernice i podršku pri realizaciji.
OZNAKE:
FOTO:
MILLENIUM PROMOCIJA