LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Interaktivno predavanje

Kako ćemo upotrebljavati proširenu stvarnost u obrazovanju?

Zahvaljujući AR tehnologiji, moguće je kreirati simulacije i laboratorijska istraživanja koja bi uživo mogla biti opasna ili financijski nemoguća. Što sve jest moguće i kakva nas digitalna budućnost u obrazovanju tek očekuje, doznajemo na predavanju 18. travnja.

Zahvaljujući AR tehnologiji, moguće je kreirati simulacije i laboratorijska istraživanja koja bi uživo mogla biti opasna ili financijski nemoguća. Što sve jest moguće i kakva nas digitalna budućnost u obrazovanju tek očekuje, doznajemo na predavanju 18. travnja.

Tiskane knjige, skripte i priručnici prevladavaju u formalnom obrazovanju, bez obzira što se nove tehnologije sve više koriste za prijenos znanja. No, upravo tehnologiji će mnogi izdavači do danas zahvaliti za mogućnost dodavanja slika i ilustracija, i kreiranja atraktivnih knjiga. Pametni telefoni i tableti također se već duže vrijeme koriste pri učenju i čitanju. Kuda se krećemo po pitanju razvoja i utjecaja tehnologije na obrazovanje?

Student FER-a osvojio nagradu za rad o primjeni strojnog učenja u dijagnostici mucanja


Sve o budućnosti digitalnih kanala u obrazovanju i korištenju proširene stvarnosti studenti i svi drugi zainteresirani imaju priliku doznati u četvrtak, 18. travnja 2024. godine, s početkom u 14:00 sati u dvorani D2 Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Na predavanju pod nazivom Digitalna transformacija obrazovanja obogaćivanjem knjiga  multimedijskim sadržajem korištenjem proširene stvarnosti (AR) govorit će Tomislav Bronzin, viši predavač na Sveučilištu Algebra, inovator, poduzetnik i osnivač IT tvrtke CITUS.

FER i FSB predstavili prvi studij biomedicinskog inženjerstva: korak prema rješenju izazova u zdravstvu


Upotreba proširene stvarnosti unaprjeđuje podučavanje i učenje u  brojnim područjima, poput biologije, anatomije, geometrije, kozmologije i drugih. Zahvaljujući AR tehnologiji, moguće je kreirati simulacije i laboratorijska istraživanja koja bi uživo mogla biti opasna ili financijski nemoguća. Kako proširena stvarnost i umjetna inteligencija personaliziraju učenje i prilagođavaju ga potrebama pojedinca, kako se može dodati digitalni multimedijski sadržaj na knjige, skripte, postere, te ostale 2D ili 3D objekte u prostoru, objasnit će Tomislav Bronzin na konkretnim primjerima tijekom predavanja 18. travnja.

FER i FSB prvi u Hrvatskoj uvode združeni studij Biomedicinsko inženjerstvo


Predviđeno vrijeme trajanja je 60 minuta, a svi detalji o sadržaju izlaganja i samome predavaču dostupni su na stranicama Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu.

IZVOR: FAKULTET ELEKTROTEHNIKE I RAČUNARSTVA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU
FOTO: UNSPLASH