Jačanje suradnje: u Zagrebu održan ključni sastanak dekana učiteljskih i odgojiteljskih studija
Također, dotaknuta je i tema zapošljavanja učitelja i odgojitelja, uz naglasak na upisne kvote i perspektive diplomskog studija ranog i predškolskog odgoja, čije izlazne kompetencije još uvijek nisu dovoljno prepoznate ni materijalno vrednovane.
Također, dotaknuta je i tema zapošljavanja učitelja i odgojitelja, uz naglasak na upisne kvote i perspektive diplomskog studija ranog i predškolskog odgoja, čije izlazne kompetencije još uvijek nisu dovoljno prepoznate ni materijalno vrednovane.
U četvrtak, 30. siječnja, na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu održan je sastanak čelnika ustanova koje izvode učiteljske i odgojiteljske studije. Pozivu dekanice Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, prof. dr. sc. Blaženke Filipan-Žignić, odazvali su se predstavnici svih relevantnih fakulteta i sveučilišnih odjela iz Hrvatske.
Sastanku su prisustvovali dekan Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, dekanica Fakulteta za odgojno-obrazovne znanosti Sveučilišta u Puli, dekanica Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josip Juraj Strossmayer u Osijeku, prodekanica za studijske programe i kvalitetu Filozofskog fakulteta u Splitu, pročelnik Odsjeka za rani i predškolski odgoj Filozofskog fakulteta u Splitu, pročelnica Odjela za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru, zamjenica pročelnice Odjela za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru, pročelnica Odjela za nastavničke studije u Gospiću, te pročelnica Odjela društveno-humanističkih znanosti Sveučilišta u Slavonskom Brodu.
Dekanica Filipan-Žignić inicirala je sastanak kako bi predstavila strateške aktivnosti Učiteljskog fakulteta, ali i sebe kao novoizabranu dekanicu. U prijateljskoj i konstruktivnoj atmosferi raspravljalo se o važnosti međusobne suradnje među ustanovama koje izvode učiteljske i odgojiteljske studije, s ciljem ostvarivanja zajedničkih ciljeva.
Jedna od ključnih tema sastanka bila je izrada standarda kvalifikacije za učitelje razredne nastave, kao i usklađivanje programa studija ranog i predškolskog odgoja s novim standardom kvalifikacije za odgojitelje djece rane i predškolske dobi. Diskutiralo se i o mogućnostima pokretanja zajedničkih znanstveno-istraživačkih projekata, čime bi se poboljšala suradnja među fakultetima.
Također, dotaknuta je i tema zapošljavanja učitelja i odgojitelja, uz naglasak na upisne kvote i perspektive diplomskog studija ranog i predškolskog odgoja, čije izlazne kompetencije još uvijek nisu dovoljno prepoznate ni materijalno vrednovane.