Novi Erasmus+ projekt
Integracija umjetne inteligencije u nastavni proces: jesmo li spremni za digitalnu budućnost obrazovanja?
Rezultati ovog projekta će poboljšati digitalnu spremnost i obrazovne prakse unutar institucija, pružiti vrijedne resurse za cijelu europsku obrazovnu zajednicu i promicati odgovornu upotrebu umjetne inteligencije u visokom obrazovanju.
![](/images/%2Fsystem%2Fpictures%2Fimages%2Fp%2Foriginal%2F62e4a770461915b4a8f7bb55da54d6b083e52dd4.jpg?1710060341)
Rezultati ovog projekta će poboljšati digitalnu spremnost i obrazovne prakse unutar institucija, pružiti vrijedne resurse za cijelu europsku obrazovnu zajednicu i promicati odgovornu upotrebu umjetne inteligencije u visokom obrazovanju.
Pod nazivom Pathfinder, pokrenut je novi Erasmus+ projekt usmjeren na razumijevanje i primjenu umjetne inteligencije (AI) u visokom obrazovanju. Projekt je pokrenuo Centar za istraživanje digitalne transformacije CREDO Sveučilišta u Dubrovniku, u suradnji sa Sveučilištem u Lihtenštajnu, LAB University of Applied Sciences u Finskoj, i Formatio privatnom školom u Lihtenštajnu.
Pokretači projekta vjeruju da će njegovi rezultati poboljšati digitalnu spremnost i obrazovne prakse unutar institucija koje sudjeluju, kao i pružiti vrijedne resurse za cijelu europsku obrazovnu zajednicu, i promicati odgovornu upotrebu umjetne inteligencije u visokom obrazovanju.
Naime, korištenjem strateških smjernica i alata temeljenih na umjetnoj inteligenciji te prilagođenih programa učenja, nastavnici i učenici dobit će potrebne resurse i znanja za odgovornu i učinkovitu integraciju umjetne inteligencije u nastavni proces. Projektom je predviđen razvoj okvira za podršku nastavnicima, kroz alate za planiranje nastave temeljene na umjetnoj inteligenciji i program učenja za učenike temeljen na kompetencijama. Zahvaljujući ovim alatima, pokretači programa imaju za cilj poboljšati zapošljivost, promicati inovacije i ojačati otpornost europske obrazovne zajednice.
Projekt naglašava važnost održivosti i odgovornosti u implementaciji AI tehnologija, a u skladu s istraživačkom strategijom institucija koje sudjeluju. Ispituje društveni utjecaj umjetne inteligencije, doprinosi održivom razvoju i pozicionira projektne partnere kao pionire u području odgovornih tehnoloških inovacija u obrazovanju.
Detaljnije informacije o projektu donosi Sveučililište u Dubrovniku.
OZNAKE:
IZVOR:
SVEUČILIŠTE U DUBROVNIKU
FOTO:
PEXELS