LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Poduzetnički kamp

Ideje se pretvaraju u originalne poduzetničke projekte na ovogodišnjem PAR-u

Sudionici PAR poduzetničkog kampa naučit će kako oblikovati ideje te proizvesti prototipe dovoljne da se iskusi doživljaj korištenja idejnog rješenja. Predstavit će se četiri teme/ideje prema kojima će se sudionici raspodijeliti u timove.

Sudionici PAR poduzetničkog kampa naučit će kako oblikovati ideje te proizvesti prototipe dovoljne da se iskusi doživljaj korištenja idejnog rješenja. Predstavit će se četiri teme/ideje prema kojima će se sudionici raspodijeliti u timove.

Visoka poslovna škola PAR u suradnji s gradom Rijekom i Silos Group organizira PAR poduzetnički kamp od 28. do 31. kolovoza 2017., uz potporu renomiranih tvrtki i institucija. Program će se održavati u prostorijama organizatora sa završnom manifestacijom na Trsatskoj gradini 31. kolovoza 2017. godine  

Krovna tema ovogodišnjeg izdanja je Design Thinking, multidisciplinarna metoda pronalaženja inovativnih rješenja, s ciljem razvijanja postojeće ideje, razvijanja novih proizvoda i usluga, kreiranja novih poslovnih modela, mijenjanja dosadašnje strukture poslovanja ili pak poboljšanja inovacijske kulture. Ona obuhvaća definiranje problema, pronalazak potrebe na tržištu, razvoj ideje, izgradnju prototipa i testiranje na korisnicima.

Cilj PAR poduzetničkog kampa je omogućiti polaznicima da postojeće ideje pretvore u konkretne i originalne poduzetničke projekte. Svi timovi imaju priliku za rad s vrhunskim stručnjacima, pohađanje praktičnih radionica te konzultacije s mentorima. Oni će naučiti kako oblikovati ideje te proizvesti prototipe dovoljne da se iskusi doživljaj korištenja idejnog rješenja. Sam program je usmjeren ka rješavanju potrebe tvrtki u sklopu programa, odnosno partnera u programu. 

Predstavit će se četiri teme/ideje prema kojima će se sudionici raspodijeliti u timove te zajedničkim snagama oblikovati idejna rješenja koja zadovoljavaju potrebe partnera. Usmjerenost programa je prema jačanju kapaciteta mladih kroz edukacije o prodaji, poslovnim modelima, marketingu, ali i promjeni samog načina razmišljanja kroz design thinking metodologiju. Timovi oblikuju svoje ideje u projekte, a u završnici prezentiraju pred stručnim žirijem te se bore za laskavu titulu najboljeg rješenja.

Detaljan program i dodatne informacije potražite na poveznici.

FOTO: WIKIPEDIA