LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Finale u Mađarskoj

Hrvatski studenti primili posebnu nagradu u sklopu 12. izdanja natjecanja Freshhh

Ovogodišnje izdanje natjecanja Freshhh privuklo je više od 1000 timova iz preko 70 zemalja svijeta. Prvo mjesto osvojio je francuski tim Road to Buda i nizozemski tim Snelle Planga, a hrvatski tim Godot primio je posebnu nagradu zbog inovativnosti u razvoju programa privlačenja talenata. 

Ovogodišnje izdanje natjecanja Freshhh privuklo je više od 1000 timova iz preko 70 zemalja svijeta. Prvo mjesto osvojio je francuski tim Road to Buda i nizozemski tim Snelle Planga, a hrvatski tim Godot primio je posebnu nagradu zbog inovativnosti u razvoju programa privlačenja talenata. 

MOL Grupa prošlog je tjedna u Mađarskoj održala finale 12. izdanja Freshhha. Njegova sve veća popularnost dokaz je kako najmlađa, uglavnom digitalna generacija, vidi MOL kao poželjnog poslodavca koji može ponuditi i atraktivnu karijeru koja nije usko vezana uz industriju nafte i plina. Šest najboljih studentskih međunarodnih timova iz Hrvatske, Francuske, Nizozemske i Poljske natjecalo se za glavne nagrade, a nakon izazovne borbe pobjedu su podijelili francuski tim Road to Buda i nizozemski Snelle Planga, dok su hrvatski studenti primili posebnu nagradu.

Freshhh je međunarodno online natjecanje za studente u sklopu kojeg sudionici preuzimaju upravljanje integriranom naftnom korporacijom. Tročlani timovi kroz igru moraju donositi svakodnevne odluke o razvojnim projektima u industriji nafte i plina, izgradnji rafinerije i razvoju maloprodajne mreže te definirati optimalan portfelj proizvoda.

Ovogodišnje je natjecanje privuklo natjecatelje iz preko 70 zemalja diljem svijeta. Ukupno se za sudjelovanje prijavilo preko 1000 timova što dokazuje da je Freshhh uistinu postao prepoznatljiv u industriji na međunarodnoj razini. Nakon dva kruga virtualne igre uslijedilo je finale koje je održano uživo. Tijekom finala natjecatelji su imali priliku ocijeniti ključne stupove strategije MOL Grupa 2030 iznoseći rješenja za moguće izazove u svakom pojedinom poslovnom segmentu i predstavljajući svoje ideje o najboljem načinu privlačenja mladih talenata u industriju nafte i plina. Na kraju su studentski timovi sudjelovali u izazovnoj debati što je bila prilika da demonstriraju svoje vještine timskog rada, pregovaranja i javnog govora. 

Svi su timovi pokazali izvrsne rezultate, no prema ocjeni žirija koji čine top menadžeri MOL-a, francuski tim Road to Buda i nizozemski tim Snelle Planga pokazali su se najboljima. Treće mjesto osvojio je francuski tim The Oil'believable. Prva tri mjesta primila su nagrade od ukupno 25 000 eura. U finalu su sudjelovala i dva tima iz Hrvatske, a jedan od njih, Godot, primio je posebnu nagradu zbog inovativnosti u razvoju programa privlačenja talenata. 

– Popularnost ovogodišnjeg natjecanja Freshhh još jednom dokazuje da MOL razumije temeljna načela interakcije s digitalnom generacijom. Veoma mi je drago što, zahvaljujući našim programima privlačenja talenata, mladi vide MOL kao vitalno i zadovoljavajuće mjesto za rad koje im može ponuditi utjecajne karijere. Kontinuirano promišljamo i unaprjeđujemo svoje programe kako bismo nastavili biti privlačan poslodavac novim generacijama čija je svježa i inovativna energija ključna za primjenu naše transformacijske strategije MOL 2030. – rekla je Zdravka Demeter Bubalo, potpredsjednica za ljudske resurse u MOL Grupi. 

MOL je od 2007. godine zaposlio preko 120 sudionika natjecanja Freshhh, a mnogi od njih napredovali su do stručnih i menadžerskih pozicija na visokoj razini. Prošlogodišnji pobjednici pridružili su se MOL-u kao mlađi inženjeri u sklopu programa tzv. Inženjerske akademije te trenutno rade na MOL-ovom najznačajnijem ulaganju u kemijskoj industriji.

Emánuel Kovács, koji je bio član pobjedničkog tima, komentirao je:

– Nakon što smo pobijedili na natjecanju Freshhh, stvari su se razvijale vrlo brzo. Prošle se godine naš cijeli tim pridružio MOL-u u sklopu tzv. Inženjerske akademije te smo počeli raditi na MOL-ovom najvećem ulaganju. Projekt Polyol je jedan od temelja MOL-ovog širenja u petrokemijsku industriju, ključni stup strategije MOL 2030, stoga je zbilja uzbudljivo biti aktivno uključen u preobrazbu tvrtke.

 Pročitajte više o natjecanjima na Freshhh.net i Molgroupcareers.info.

FOTO: PR FOTO