LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
„Online” natjecanje

Hrvatski studenti osvojili drugo mjesto u finalu Freshhha

Ovogodišnje izdanje privuklo je 1450 timova iz gotovo 60 zemalja diljem svijeta, a pobjedu je odnio mađarski tim Petronauts, dok je drugo mjesto zauzeo hrvatski tim Delay.

Ovogodišnje izdanje privuklo je 1450 timova iz gotovo 60 zemalja diljem svijeta, a pobjedu je odnio mađarski tim Petronauts, dok je drugo mjesto zauzeo hrvatski tim Delay.

MOL Grupa prošloga je petka 11. godinu zaredom u Budimpešti održala finale Freshhha, svog najznačajnijeg nagradnog natjecanja za studente. Njegova sve veća popularnost dokaz je kako najmlađa, uglavnom digitalna generacija, vidi MOL kao poželjnog poslodavca koji može ponuditi i atraktivnu karijeru koja nije usko vezana uz industriju nafte i plina. Za nagrade se u live finalu natjecalo sedam najboljih međunarodnih timova, i to iz Mađarske, Hrvatske, Slovenije i Nigerije, a nakon uzbudljive borbe pobjedu je odnio mađarski tim Petronauts. 

Freshhh je međunarodno online natjecanje za studente u sklopu kojega sudionici preuzimaju upravljanje integriranom naftnom korporacijom. Tročlani timovi kroz igru moraju donositi svakodnevne odluke o razvojnim projektima u industriji nafte i plina, izgradnji rafinerije i razvoju maloprodajne mreže te definirati optimalan portfelj proizvoda.

Ovogodišnje izdanje privuklo je natjecatelje iz gotovo 60 zemalja diljem svijeta. Ukupno se za sudjelovanje prijavilo 1450 timova, što dokazuje da je ono postalo zaštitnim znakom u industriji na međunarodnoj razini. Nakon dva kruga uzbudljive virtualne igre, zatvoreno je završnim krugom sa sedam timova u finalu. Ljestvica je postavljena visoko te je pred sudionike postavljen zahtjevan zadatak. S obzirom na to da MOL Grupa nastoji postati vodeći pružatelj inovativnih rješenja za prijevoz u regiji, timovi su morali predstaviti prijedlog MOL-ove strategije mobilnosti koja bi mogla pružiti okvir za potencijalne poslovne mogućnosti na ovom tržištu koje je još u povojima, ali ima velik potencijal. U drugom koraku studentski timovi trebali su pokazati sposobnost rješavanja situacijskog zadataka u industriji nafte i plina. To je bila prilika da predstave timski rad te svoje vještine u pregovaranju i strateškom upravljanju.

Sudjelujte u kreativnom božićnom natjecanju u ukrašavanju božićnih drvaca


Svi timovi postigli su izvrsne rezultate, ali žiri sastavljen od vrhunskih menadžera iz MOL-a odlučio je da je mađarski tim Petronauts najbolji. Dva hrvatska tima postigla su odlične rezultate – tim Delay osvojio je drugo mjesto, a tim Kixxx šesto. 

– Moram priznati da nisam znao puno o MOL-u prije nego što smo se pridružili ovom natjecanju, ali sada me zaista impresioniralo kako tvrtka posluje. Puno mi znači ovo iskustvo u kojem sam mogao vidjeti kako stvari funkcioniraju iz prve ruke. Sada ću svakako razmotriti rad u industriji nafte i plina te ću se sigurno prijaviti za program Growww– rekao je Ivan Jazvac iz hrvatskog tima Delay.

Treće mjesto osvojio je nigerijski tim Awo Omoluabi. Tri prvoplasirana tima osvojila su nagrade u ukupnom iznosu od 25 000 eura.

– U svijetu koji se ubrzano mijenja inovacije su važnije nego ikada prije, a to je predviđeno i našom transformacijskom strategijom MOL Grupe 2030. Svi znamo da će naša industrija uskoro izgledati potpuno drugačije nego što izgleda danas, a vještine potrebne za inovacije u svijetu nafte i plina uglavnom donose mlađe generacije. Privlačenje digitalne generacije predstavlja izazov za svaku kompaniju, ali uz program kao što je Freshhh taj izazov možemo pretvoriti u mogućnost i najboljim talentima ponuditi priliku za napredak u karijeri u dinamičnom i raznolikom okruženju. Htjela bih čestitati pobjednicima i potaknuti sve sudionike da se pridruže zajednici MOL Grupe kroz program Growww. – rekla je Zdravka Demeter Bubalo, potpredsjednica za ljudske potencijale u MOL Grupi.

Pročitajte više o programima Freshhh i Growww.

IZVOR: MOL GRUPA
FOTO: MOL GRUPA