Hrvatska sveučilišta
Govore li rangiranja sveučilišta o uspješnosti istih?
Vrijednost različitih rangiranja ovisna je o njihovoj metodologiji, ali i o kontekstualnim uvjetima u kojima djeluju različita sveučilišta.
Vrijednost različitih rangiranja ovisna je o njihovoj metodologiji, ali i o kontekstualnim uvjetima u kojima djeluju različita sveučilišta.
Izvanredni predavač na zagrebačkom Sveučilištu, prof. dr. sc. Miroslav Rajter, 9. veljače održava izlaganje na temu Kako nas rangiranja rangiraju i kako mi rangiramo rangiranja.
Rangiranja sveučilišta postala su u posljednje vrijeme popularan indikator uspješnosti sveučilišta te su rezultati rangiranja medijski vrlo prisutni i praćeni.
Vrijednost različitih rangiranja ovisna je o njihovoj metodologiji, ali i o kontekstualnim uvjetima u kojima djeluju različita sveučilišta. Premda je u međunarodnom kontekstu praktično koristiti rezultate rangiranja, neselektivna upotreba rangova za donošenje odluka i vrednovanje može dovesti do zabluda o kvaliteti sveučilišta.
Važan aspekt djelovanja sveučilišta su dionici i uloga koju pojedino sveučilište treba obavljati u društvu i upravo će to oblikovati strateško pozicioniranje pojedinih sveučilišta prema rangiranjima.
U ranije spomenutom izlaganju prezentirat će se najznačajniji sustavi rangiranja sveučilišta i kako Sveučilište u Zagrebu stoji na njima. Poseban naglasak bit će stavljen na usporedbu različitih sustava te mogućnosti za unaprjeđenje rangova.
Izlaganje započinje u 13 sati, a više informacija o pristupu dostupno je ovdje.
OZNAKE:
IZVOR:
FACEBOOK
FOTO:
STUDENTRKI.HR VIA CANVA