Evo kako osvojiti školarinu za studij na Bernaysu, postati direktor radija i odmoriti se u termama
U okviru programa Praznici na Berneysu maturanti i studenti prediplomskih studija imaju mogućnost sakupljati bodove i na taj način zaslužiti vrijedne nagrade.
U okviru programa Praznici na Berneysu maturanti i studenti prediplomskih studija imaju mogućnost sakupljati bodove i na taj način zaslužiti vrijedne nagrade.
– Kroz ležerna predavanja sudionici će saznati novosti o aktualnim trendovima iz područja odnosa s javnošću, medija, turizma i novih trendova. Novo, virtualno izdanje Praznika na Bernaysu donosi zanimljiva predavanja o digitalnoj (r)evoluciji u event-industriji, kreativnim industrijama i novim generacijama, kreiranju doživljaja u turizmu te povezanosti društvenih mreža i destinacija. Također, virtualni Praznici na Bernaysu okupit će i zanimljive goste – od Bernaysovih alumnija i predavača, vlasnika agencija i direktora Entera Zagreb do travel influencera, radijskih DJ-eva i televizijskih voditelja te mnogih drugih, a u pauzama od programa čeka te i mix hitova Enter Peglaone. – ističu organizatori.
– Kao i do sada, u okviru programa sudionici imaju mogućnost sakupljati bodove i na taj način zaslužiti vrijedne nagrade. Glavne nagrade su dvije jednogodišnje školarine za studij turizma ili komunikacija te dva puta po 30% popusta na jednogodišnje školarine za studij turizma ili komunikacija, kao i nagrade partnera događaja – postani direktor Enter Zagreb i upravljaj najboljim hitovima na jedan dan ili se odmaraj s još jednom osobom dva noćenja u Termama Sveti Martin. Za sve ostale sudionike Praznika osigurano je 2000 kuna popusta za jednogodišnju školarinu za studij po izboru. – dodaju s Bernaysa.
– Ovaj program kroz godine je okupio 200-tinjak sudionika koji su konkurirali za osvajanje glavnih nagrada – školarina za jedan od Bernaysovih studija. Uz neizostavnu zabavu i nova poznanstva Praznici donose zanimljiva predavanja i radionice o aktualnim temama iz svijeta medija, odnosa s javnošću, evenata, kreativne industrije, turizma i brendiranja. – navode.