LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Regrutacija volontera

Ekonomska klinika traži pojačanje

Do 12. ožujka 2021. zaprimaju se prijave za stjecanje iskustva u jednom od četiriju timova Ekonomske klinike.

Do 12. ožujka 2021. zaprimaju se prijave za stjecanje iskustva u jednom od četiriju timova Ekonomske klinike.

Ekonomska klinika, studentska udruga s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, provodi regrutaciju volontera. Zainteresirani studenti mogu se pridružiti jednom od četiri tima: Financije, Ljudski potencijali, EU ili Marketing i PR. 

Tim Financije sastoji se od tri manja podtima: Sponzori, Natječaji i Financijsko planiranje (AFP).

– Podtim Sponzori zadužen je za kontaktiranje tvrtki i potencijalnih sponzora, što je odličan način za stvaranje poznanstva s vodećim ljudima iz uspješnih tvrtki. Podtim Natječaji prati aktualne natječaje te prikuplja dokumentaciju kako bi udruzi ili projektu osigurao potrebna financijska sredstva za njegovu realizaciju. Zadaci Financijskog planiranja podrazumijevaju izradu financijskog plana udruge, sastavljanje i evidentiranje računa, izradu projektnog budžeta i troškovnika. – pojašnjavaju iz Ekonomske klinike.

HR tim odgovoran je za edukaciju članova, organizaciju teambuilding-a i druženja, regrutaciju te za razne aktivnosti koje doprinose zadovoljstvu zajednice.

Otvoren je poziv za 2025. godinu u okviru Europskih snaga solidarnosti, evo kako se uključiti


– Također, ovaj tim brine se i o aktivnosti članova, pruža dodatnu motivaciju za rad te prati koliko su članovi zadovoljni radom udruge, ali i sami sobom. – dodaju iz Udruge.

EU tim, ističu, bavi se osmišljavanjem i realiziranjem Erasmus+ projekata. Prijavljuje i ostale EU projekte te pronalazi partnere koji će omogućiti njihovu provedbu.

Zadarski gimnazijalci i bivša studentica dobili priznanja za nesebičan doprinos lokalnoj zajednici


Marketing & PR tim za zadatak ima promociju udruge, projekata i aktivnosti.

– Marketing je zadužen za vođenje društvenih mreža Ekonomske klinike poput Facebooka, Instagrama, LinkedIna i TikToka. Uz društvene mreže, članovi ovog tima održavaju službenu internetsku stranicu udruge te pišu članke i intervjue. PR je zadužen za dogovaranje suradnji, pisanje blogova te kontaktiranje medija. Također, odgovoran je i za izradu promotivnih videa te fotografiranje događaja. – navode.

Prijave se vrše na poveznici do 12. ožujka 2021. 

 – Ne propusti priliku i prijavi se u udrugu u kojoj ćeš zasigurno uživati u mnoštvu znanja, iskustva, ali i zabave. – poručuju Kliničari.

FOTO: PIXABAY