LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
eSTUDENT

Dodijeljene nagrade Zlatni indeks 2014 za poduzeća koja pridonose studentskoj zajednici

Ove godine ostvaren je rekordan broj prijava te je čak 56 poduzeća bilo u utrci za ovu prestižnu nagradu, što pokazuje kako je nagrada „Zlatni indeks“ sve prepoznatija i cjenjenija u poslovnoj i studentskoj zajednici.

Ove godine ostvaren je rekordan broj prijava te je čak 56 poduzeća bilo u utrci za ovu prestižnu nagradu, što pokazuje kako je nagrada „Zlatni indeks“ sve prepoznatija i cjenjenija u poslovnoj i studentskoj zajednici.

Na svečanoj ceremoniji održanoj u petak, 20. ožujka 2015. u Hrvatskom državnom arhivu, dodijeljene su nagrade „Zlatni indeks 2014“ poduzećima koja su svojim angažmanom najviše pridonijela studentskoj zajednici u prethodnoj godini.

Ove godine ostvaren rekordan broj prijava te je čak 56 poduzeća bilo u utrci za ovu prestižnu nagradu, što pokazuje kako je nagrada „Zlatni indeks“ sve prepoznatija i cjenjenija u poslovnoj i studentskoj zajednici.

Na samom početku ceremonije, sudionike su pozdravili prorektor Sveučilišta u Zagrebu, prof.dr.sc. Miljenko Šimpraga i predstavnik Hrvatske gospodarske komore Petar Mišević.

Studenti su dodijelili ukupno 10 nagrada u 5 kategorija te 2 posebne nagrade žirija. Odluku o dobitnicima donijelo je Povjerenstvo kojeg su sačinjavali predstavnici svih javnih sveučilišta u Republici Hrvatskoj. Za svaku kategoriju dodjeljivala se nagrada posebno za velika, a posebno za srednja i mala poduzeća.

Sveučilište u Rijeci povećalo iznose školarina: evo koliko će studenti plaćati od iduće akademske godine


Za najviše organiziranih praksi u 2014. godini nagrađeni su Infinum i PLIVA dok su se u kategoriji stipendija najviše iskazali Rockwool Adriatic te PLIVA. Za ulaganje u studentske udruge i projekte nagrađeni su AVL-AST i Lidl, a za stručnu potporu i ulaganje te organiziranje studentskih projekata nagrade su otišle u ruke poduzeća Microsoft Hrvatska i INA.

Posebne nagrade žirija za iznimno djelovanje i veliki doprinos u čak nekoliko kategorija dodijeljene su poduzećima Zagrebačka banka i Nestle.

Ove godine su odluku o pobjedniku u kategoriji Najbolji imidž donosili studenti sa 10 najvećih fakulteta u cijeloj Republici Hrvatskoj. Prema istraživanju tvrtke Hendal, partnera projekta, poduzeća koja uživaju titulu Najboljeg imidža među studentima su PLIVA i L'Oreal Adria.

Rezultati studentskih izbora na zagrebačkom sveučilištu, evo tko predstavlja studente sljedeće dvije godine


Projekt Zlatni indeks je petu godinu za redom organizirala studentska udruga eSTUDENT uz potporu svih hrvatskih sveučilišta, posebice Sveučilišta u Zagrebu te partnera projekta.
 

FOTO: ESTUDENT