Festival tržišnih komunikacija
Dani komunikacija: Poznata su imena panelista i tema ovogodišnjeg festivala
Poznati festival tržišnih komunikacija će se održati u Rovinju od 11. do 14. travnja 2024. godine. Panel raspravama će se dotaknuti brojne aktualne teme od velikog značaja za industriju.
Poznati festival tržišnih komunikacija će se održati u Rovinju od 11. do 14. travnja 2024. godine. Panel raspravama će se dotaknuti brojne aktualne teme od velikog značaja za industriju.
Poznati festival tržišnih komunikacija, Dani komunikacija, i ove će godine okupiti marketingaše, kreativce, digitalne stručnjake i sve ostale komunikatore kako bi razmijenili iskustva i ideje. Festival će se održati u Rovinju od 11. do 14. travnja, a razgovorat će se o temama šireg društvenog značaja.
Podršku ovom događanju pružaju brojne hrvatske i međunarodne institucije, uključujući Ministarstvo turizma i sporta, Hrvatska gospodarska komora, Europski parlament i Europska komisija. Neki od predstavnika spomenutih institucija pridružit će se sudionicima festivala kako bi podijelili svoja bogata iskustva i zajednički raspravljali o važnim temama ključnim za cijelu industriju, ali i razvoj društva.
Uvod u raspravu donosi panel I'll Be Back: EU vs Terminator, koji će istražiti izazove umjetne inteligencije i autorskih prava u digitalnom dobu, problem s kojim se Europska komisija več suočila u Aktu o umjetnoj inteligenciji. Sudionici panela, Kristina Laco, suosnivačica Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri te članica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia, Andrea Čović Vidović, voditeljica Predstavništva, v. d. i voditeljica medijskog tima Europske komisije Predstavništva u Hrvatskoj te Nikola Vrdoljak, direktor 404, partner MYTY Group te član HURA-e i IAB-a Croatia, razgovor će posvetiti konkretnim koracima za bolje uvjete razvoja i korištenja umjetne inteligencije.
Kroz panel How to Get 370 Million Europeans on Board, direktor kampanja Europskog parlamenta, Philipp Schulmeister, raspravljat će o važnosti sudjelovanja građana u europskoj demokraciji. Moderatorica Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA i IAB Croatia te direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa, postavit će svojem sugovorniku ključna pitanja o komunikaciji u predizbornom razdoblju, a i o tome kako razvijati političku komunikaciju.
Europska komisija će kroz panel Guardians of the Digital Galaxy, Assemble! razmotriti pitanja privatnosti i digitalnih prava te borbu za regulaciju internetske privatnosti. Raspravu će voditi Carmen Gruber, voditeljica tima za komunikaciju, partnerstva i mreže Europske komisije, Alen Delić, glavni informacijski sigurnosni službenik iz SpotMe, Andrea Čović Vidović, voditeljica Predstavništva, vršiteljica dužnosti i voditeljica medijskog tima Europske komisije Predstavništva u Hrvatskoj te Mario Frančešević, osnivač i izvršni direktor SeekandHit-a te član Uprave HURA-e i IAB-a Croatia. Istražit će se borba Europske komisije za regulaciju internetske privatnosti i digitalnih platformi, od samih početaka GDPR-a pa sve do Akta o digitalnim tržištima i Akta o digitalnim uslugama.
Panel UNICEF-a Hrvatska Spotlight on Childhood Obesity: Advertising to Play a Role će se baviti utjecajem oglašavanja na djecu i mogućnostima zaštite od oglasa s nezdravom hranom. O spomenutoj temi će razgovarati moderatorica Martina Prokl Predragović, komunikacijska konzultantica UNICEF-a, Maja Lang-Morović, prof. rehabilitator Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Damir Bučević, medijski stručnjak te Mario Fraculj, član Radne skupine za (samo)regulaciju IAB-a Hrvatske, voditelj katedre za ekonomiju na Sveučilištu Algebra te izvršni direktor Digital Talents-a.
Više informacija o događaju i sudjelovanju na ovogodišnjim Danima komunikacija, potražite na službenoj web stranici festivala.
Podršku ovom događanju pružaju brojne hrvatske i međunarodne institucije, uključujući Ministarstvo turizma i sporta, Hrvatska gospodarska komora, Europski parlament i Europska komisija. Neki od predstavnika spomenutih institucija pridružit će se sudionicima festivala kako bi podijelili svoja bogata iskustva i zajednički raspravljali o važnim temama ključnim za cijelu industriju, ali i razvoj društva.
Uvod u raspravu donosi panel I'll Be Back: EU vs Terminator, koji će istražiti izazove umjetne inteligencije i autorskih prava u digitalnom dobu, problem s kojim se Europska komisija več suočila u Aktu o umjetnoj inteligenciji. Sudionici panela, Kristina Laco, suosnivačica Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri te članica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia, Andrea Čović Vidović, voditeljica Predstavništva, v. d. i voditeljica medijskog tima Europske komisije Predstavništva u Hrvatskoj te Nikola Vrdoljak, direktor 404, partner MYTY Group te član HURA-e i IAB-a Croatia, razgovor će posvetiti konkretnim koracima za bolje uvjete razvoja i korištenja umjetne inteligencije.
Kroz panel How to Get 370 Million Europeans on Board, direktor kampanja Europskog parlamenta, Philipp Schulmeister, raspravljat će o važnosti sudjelovanja građana u europskoj demokraciji. Moderatorica Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA i IAB Croatia te direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa, postavit će svojem sugovorniku ključna pitanja o komunikaciji u predizbornom razdoblju, a i o tome kako razvijati političku komunikaciju.
Europska komisija će kroz panel Guardians of the Digital Galaxy, Assemble! razmotriti pitanja privatnosti i digitalnih prava te borbu za regulaciju internetske privatnosti. Raspravu će voditi Carmen Gruber, voditeljica tima za komunikaciju, partnerstva i mreže Europske komisije, Alen Delić, glavni informacijski sigurnosni službenik iz SpotMe, Andrea Čović Vidović, voditeljica Predstavništva, vršiteljica dužnosti i voditeljica medijskog tima Europske komisije Predstavništva u Hrvatskoj te Mario Frančešević, osnivač i izvršni direktor SeekandHit-a te član Uprave HURA-e i IAB-a Croatia. Istražit će se borba Europske komisije za regulaciju internetske privatnosti i digitalnih platformi, od samih početaka GDPR-a pa sve do Akta o digitalnim tržištima i Akta o digitalnim uslugama.
Panel UNICEF-a Hrvatska Spotlight on Childhood Obesity: Advertising to Play a Role će se baviti utjecajem oglašavanja na djecu i mogućnostima zaštite od oglasa s nezdravom hranom. O spomenutoj temi će razgovarati moderatorica Martina Prokl Predragović, komunikacijska konzultantica UNICEF-a, Maja Lang-Morović, prof. rehabilitator Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Damir Bučević, medijski stručnjak te Mario Fraculj, član Radne skupine za (samo)regulaciju IAB-a Hrvatske, voditelj katedre za ekonomiju na Sveučilištu Algebra te izvršni direktor Digital Talents-a.
Više informacija o događaju i sudjelovanju na ovogodišnjim Danima komunikacija, potražite na službenoj web stranici festivala.
OZNAKE:
IZVOR:
HRVATSKA UDRUGA DRUŠTAVA ZA TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE (HURA)
FOTO:
HRVATSKA UDRUGA DRUŠTAVA ZA TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE (HURA)