"Crowdfunding" entuzijasti stižu u Osijek na Market&NG konferenciju
Studentska udruga Bookmark u suradnji s Katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Kreativnom agencijom Adverta priprema Market&NG konferenciju. Događaj će okupiti brojne uspješne "crowdfunding" entuzijaste.
Studentska udruga Bookmark u suradnji s Katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Kreativnom agencijom Adverta priprema Market&NG konferenciju. Događaj će okupiti brojne uspješne "crowdfunding" entuzijaste.
Dvodnevna Market&NG konferencija, čija je ovogodišnja tema How to make money online, okupit će poznata i zanimljiva marketinška lica koja su se okušala u crowdfunding kampanjama. Predavanja će se održati 9. i 10. ožujka na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, a predavat će između ostalog Hrvoje Bujas, vlasnik portala Crno jaje, Ingrid Divković, blogerica koja je prošle godine pisala pod sponzorstvom Coca Cola Bloggers Network Adria i Alis Marić Pečarić, osnivačica popularne stranice Čitaj knjigu koja skuplja sve knjigoljupce na jedno mjesto.
Dio konferencije čine radionice na kojima će svi zainterersirani moći nešto naučiti na interaktivan način. Zbog održavanja radionice Maja Sepetavac i Ana Teskera iz Brlog pivovare u Osijek će doći čak iz Zadra. Ovaj ženski dvojac putem crowfunding kampanje skupio je dovoljno novca da otvori zadružnu pivovaru, a o svojem pivu Plavuša otkrit će više na radionici. Svoja iskustva i savjete podijelit će Mihovil Grgurić i Tin Vidović iz agencije Udonis, a dolaze i Hrvoje Kordić i Ivan Ferenčak iz 4HOGS, tvrtke za proizvodnju društvenih igara.
Drugi dan konferencije zatvorit će PechaKucha Night u Esseker centru, s početkom u 20:20 sati. Očekuje vas poznati japanski format prezentacije čija se uspješnost temelji na određenim pravilima. Svatko tko se predstavlja na raspolaganju ima točno 20 vizualnih materijala i 20 sekundi za priču o sebi, odnosno, točno 6 minuta i 40 sekundi slave prije nego na red stiže sljedeći kreativac.
PechaKucha Night Osijek dovodi brojne predavače. Neki od njih su Hrvoje Hafner, osnivač portala Crowdfunding.hr, Yves Taquet, organizator jednog od prvih crowdfunding glazbenih festivala na svijetu – Goulash Disko Music Festival. Iz susjedne Slovenije dolazi nam Luka Stanovnik iz agencije Bright Visuals koja je izradila nekoliko videa za najbolje crowdfunding slovenske kampanje. Moći ćete poslušati i Olega Maštruka koji je crowdfunding kampanjama skupljao novac za svoja putovanja, a na ovom događaju pričat će o četiri kampanje za putopise.
Organizator Market&NG konferencije je studentska udruga Bookmark zajedno s Katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Kreativnom agencijom Adverta. Za više informacija o programu pratite službenu stranicu udruge i Facebook stranicu Market&NG konferencija.