LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Projekt udruge eSTUDENT

„Business Matchmaker”: 13 renomiranih poduzeća tražilo buduće zaposlenike među studentima ekonomije

– Drago nam je što je interes i odaziv studenata velik, a posebno nas veseli što na tržište rada dolaze mladi kvalitetni ljudi među kojima ćemo sigurno pronaći i nove kolege. – istaknula je predstavnica tvrtke HEINEKEN.

– Drago nam je što je interes i odaziv studenata velik, a posebno nas veseli što na tržište rada dolaze mladi kvalitetni ljudi među kojima ćemo sigurno pronaći i nove kolege. – istaknula je predstavnica tvrtke HEINEKEN.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 19. travnja 2018. održao se prvi Business Matchmaker u organizaciji eSTUDENTa i Ureda za savjetovanje i razvoj karijera Ekonomskog Fakultetu u Zagrebu. Riječ je o projektu koji omogućuje studentima da se u kratkim selekcijskim intervjuima od četiri minute osobno predstave skupini željenih poduzeća, ostave što bolji dojam i potencijalno budu izabrani u sljedeći krug dužih razgovora. Studenti tako na zanimljiv i koristan način razvijaju svoje sposobnosti samoprezentacije i upoznaju se s tržištem rada iz prve ruke.

Na prvom Business Matchmakeru savršeni spoj sa studentima, budućim ekonomistima, tražilo je 13 renomiranih poduzeća – Addiko Bank, Coca-Cola hbc Hrvatska, Croatia osiguranje, FINA, HEINEKEN Hrvatska, INA,  KPMG Croatia, Kaufland Hrvatska, Nestlé Adriatic, Styria Grupa Hrvatska, Tisak, Zagrebačka banka i Zagrebačka pivovara. Njihovi su predstavnici tražili svoje potencijalne kolege među 65 studenata koje su u prvom krugu imali priliku upoznati kratkim selekcijskim intervjuima. Nakon prvog kruga svako poduzeće odabralo je studente koji su na njih ostavili najbolji dojam. Tih dvadesetak studenata prošlo je u drugi krug i dobilo priliku za dulji intervju. Kroz dodatnih 20 minuta mogli su se bolje predstaviti poduzećima.

Svi uključeni oduševljeni su ovakvim konceptom. Studentima se najviše sviđa što imaju priliku upoznati potencijalne poslodavce i okušati se u intervjuima još za vrijeme fakulteta. To je potvrdila i Lucija, studentica EFZG-a koja je istaknula kako su predstavnici poduzeća postavljali relevantna pitanja i bili jako pristupačni. Također, smatra kako joj je ovo bila odlična prilika za vježbanje komunikacijskih vještina i networking. Poslodavcima se pak najviše dopada prilika da u kratkom vremenu upoznaju što više kandidata.

Studenti zbog snijega zapeli kod Macole, ali ništa im nije moglo pokvariti božićno veselje


– Bilo nam je zadovoljstvo sudjelovati na Business Matchmakeru. Ovo je odlična inicijativa jer direktno povezuje kompanije i studente. Sudjelovanjem na Business Matchmakeru želimo omogućiti studentima učenje i iskustvo kroz praksu u našoj kompaniji. Drago nam je što je interes i odaziv studenata velik, a posebno nas veseli što na tržište rada dolaze mladi kvalitetni ljudi među kojima ćemo sigurno pronaći i nove kolege. – rekla je Sanja Barić, HR manager u HEINEKEN Hrvatska.

Na opuštenom networking druženju nakon samog eventa, najbolji su studenti dobili i nagrade poduzeća.

Američka sveučilišta i fakulteti pozivaju svoje međunarodne studente da se vrate na kampuse


IZVOR: ESTUDENT
FOTO: ESTUDENT