LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
„Nogometne ikone”

INTERVJU: Počeli su iz ljubavi prema sportu, a danas ih prati više od 100 tisuća ljudi

– Inspiraciju pronalazimo u ljudima oko nas, filmovima, muzici, orahovcu i svemu ostalome što nas okružuje. –

– Inspiraciju pronalazimo u ljudima oko nas, filmovima, muzici, orahovcu i svemu ostalome što nas okružuje. –

Ako ste zaboravili tko su Matthäus, Illgner, Brehme, Reuter i ostala ekipa, tu je popularna Facebook stranica Nogometne ikone da vas podsjeti. Nogometne su ikone u kratkom vremenu pronašle svoju ciljanu publiku, a prati ih više od 100 tisuća ljudi. Svakodnevna su nas iskustva naučila da uvijek uspiju oni kojima je popularnost na posljednjem mjestu, a zabava na prvom. Tako su i ovi dečki pokrenuli stranicu iz zabave: da nas podsjete na neka davno zaboravljena lica. Na popisu su se našli Giuseppe Signori, Ronald de Boer, Figo, a dečki nas objavama vraćaju u stara vremena sporta, sportskih emisija i albuma s velikih natjecanja. Zato smo mi odlučili popričati s glavnim akterima, a vi procijenite je li ovaj intervju trajao više od minutaže Bobana Marjanovića u NBA-u na utakmici Clippersa protiv Mavericksa.

Vratili smo ih nekoliko godina unazad da se prisjete i kažu nam na koji su način pokrenuli stranicu.

– Sve je došlo spontano davnog ljeta 2013. godine kada smo posjetili prijateljevu tetku u Bugarskoj. Raspremili smo stvari, onako gladni i umorni smo išli u potragu za nekakvim mjestom gdje možemo jesti, ali i piti. Ulazimo u nekakav ugostiteljski objekt gdje imamo što i vidjeti. Konobarica, Bugarski vuk, oblak dima i nekoliko promila u dahu. Ostalo je povijest... –

Iza stranice stoje četiri mladića, a otkrili su nam čime se bave i kuda se kreću.

 – Evo taman smo nas dvojica došli s posla, ovaj treći s faksa, a ovaj četvrti nije nigdi ni iša danas. –

 Njihove objave svakodnevno čitaju tisuće i tisuće ljudi, stranica je aktivna već nekoliko godina te nudi kvalitetan sadržaj. Često smo svjedoci da je teško zadržati određenu publiku i kvalitetu na stranici toliko godina, ali ovi su dečki svoju inspiraciju pronašli.

– Inspiraciju pronalazimo u ljudima oko nas, filmovima, muzici, orahovcu i svemu ostalome što nas okružuje. Pa nakon godinu-dvije je bilo jako teško zadržati publiku na stranici, ali ove dvije i pol godine nakon smo ušli ljudima u svakodnevicu: netko uz kavu jede kekse, a netko čita naše tekstove. –

Osim zaboravljenih ikona nogometa, splitsko društvo objavljuje i fotografije običnih ljudi  koji sliče nekim nogometašima. Takve su fotografije postale zaštitni znak ove stranice.  Uz održavanje Facebook stranice i osmišljavanje objava, ovi dečki organiziraju pub kvizove po cijeloj Hrvatskoj. Kvizovi su se vrlo brzo proširili po cijeloj državi i naišli na pozitivne komentare ljudi.

– Kviz je najpopularniji u povijesti Hrvatske, a održava se u 10-ak gradova u ligaškom sistemu. –

Postignuta slava nije ih promijenila. Bar tako zvuče. Na pitanje može li se zaraditi od stranice i objava odgovaraju kratko i jasno:

– Od stranice kao same se ne može zaraditi ni lipe, imali vi 10 ili 110 000 ljudi. –

Predstavili su i svoj dokumentarac koji su, kako kažu, prvo počeli snimati mobitelom, a onda je, uz pomoć kolega novinara, mobitel zamijenjen profesionalnom kamerom. 

– Dokumentarcu je bila premijera 17. prosinca 2017. godine u zagrebačkom kinu Tuškanac. Također se prikazao i 4. veljače ove godine u splitskom kinu Karaman. –

Ovi su dečki primjer kako ljubav prema sportu može spojiti velik broj ljudi, bez obzira na to tko su i odakle dolaze, a mi im želimo sreću u daljnjem radu.

FOTO: FACEBOOK