LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
PROJEKT S HUMANITARNIM ASPEKTOM

Good Game Zagreb ponovo je okupio najbolje tehnološke tvrtke i ljubitelje esporta!

Good Game Global ispunio je sva očekivanja i organizirao dosad neviđeni esport spektakl, a produkcijski najzahtjevnije izdanje ovog B2B natjecanja držalo je sve posjetitelje i ljubitelje esporta kao i online publiku u neizvjesnosti. 

Good Game Global ispunio je sva očekivanja i organizirao dosad neviđeni esport spektakl, a produkcijski najzahtjevnije izdanje ovog B2B natjecanja držalo je sve posjetitelje i ljubitelje esporta kao i online publiku u neizvjesnosti. 

Od 31. ožujka do 1. travnja 9. paviljon Zagrebačkog Velesajma ugostio je šesto izdanje humanitarnog natjecanja esporta Good Game Zagreb 2023. Najbolje tehnološke tvrtke regije prezentirale su svoje gaming vještine i zaigrale CS:GO za udruge po svom izboru.

Good Game Global ispunio je sva očekivanja i organizirao dosad neviđeni spektakl esporta, a produkcijski najzahtjevnije izdanje ovog B2B natjecanja držalo je sve posjetitelje i ljubitelje esporta kao i online publiku u neizvjesnosti. 

Studenti i ljubitelji „gaminga”, ovaj poziv je za vas: pridružite se esport zajednici i pokažite što znate!



Online dijelom natjecanja održanog u tjednu prije završnice na Velesajmu ekipe su svojim performansom ostvarile plasman kojim je kreiran sustav parova za veliko finale. S druge strane, LAN-finale je tijekom dva dana napetih mečeva, odlične energije i profesionalne atmosfere esporta ugostilo više od 2000 posjetitelja. Nakon 63 odigrane mape na Good Game Zagreb tron zasjela je ekipa iz Spana koja se na popisu timova našla prvi put, ali koju se od početka smatralo jednom od najvećih favorita. U napetoj završnici rezultatom 2 prema 0 u mapama pobijedili su ekipu Happeninga, Happening Black, koji su zauzeli drugo mjesto, dok su se na trećem mjestu našli prošlogodišnji viceprvaci CloudSense
Ove smo godine odlučili natjecateljima i posjetiteljima pružiti dosad neviđeno iskustvo navijanja u prijateljskoj atmosferi. Jedinstveno je iskustvo utoliko što se međusobno natječu i 2 dana druže kolege tehnoloških kompanija koji se međusobno poznaju u privatnim životima. Upravo tako stvaramo žar navijanja jer jedno je navijati za klubove čije igrače vjerojatno nikada nećemo vidjeti uživo, a potpuno druga razina je navijati za kolege iz firme koje osobno poznajemo. Hvala svim sudionicima i partnerima koji su nam omogućili priliku za organiziranjem GGZG23, vidimo se iduće godine na još većoj razini!  rekao je CEO Nikola Stolnik.
Kao i svake godine ekipe su se osim esport prestiža među svojim kolegama natjecale za nagrade koje su se donirale u dobrotvorne svrhe pa su tako novčana sredstva u ukupnom iznosu od €7000 ove godine pripala Udruzi oboljelih od leukemije i limfoma, Hrvatskoj mreži za beskućnike i Udruzi Šapica. 

Uz CS:GO akciju posjetitelji su mogli uživati u brojnim popratnim aktivacijama i turnirima, a čitava organizacija ne bi bila moguća bez glavnih partnera i sponzora: Porsche Inter Auto, Databox i HGSPOT. Nakon pobjedničke su ceremonije natjecatelji, njihovi navijači kao i svi partneri projekta uživali na afterpartyju koji su predvodili duo Krankšvester, 2Kitice i DJ Sasha Barthezz. 

Konferencija Komunikacijski horizonti


FOTO: GOOD GAME, PRESS