LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
START-UP udruga

Uspješno završeno drugo izdanje natjecanja Istrian Tourism Competition (ITC)

Ovogodišnja, završna ceremonija natjecanja Istrian Tourism Competition (ITC), u organizaciji START-UP udruge, održana je u klubu Pietas Julia u Puli. Poduzeća partneri proglasili su pobjednike, a za dobru atmosferu bio je zadužen DJ Smile. Mnogobrojne posjetitelje zabavile su i plesne skupine AB Original i Cool Step.

Ovogodišnja, završna ceremonija natjecanja Istrian Tourism Competition (ITC), u organizaciji START-UP udruge, održana je u klubu Pietas Julia u Puli. Poduzeća partneri proglasili su pobjednike, a za dobru atmosferu bio je zadužen DJ Smile. Mnogobrojne posjetitelje zabavile su i plesne skupine AB Original i Cool Step.

Ovogodišnja, završna ceremonija natjecanja Istrian Tourism Competition (ITC), u organizaciji START-UP udruge, održana je u klubu Pietas Julia u Puli. Poduzeća partneri proglasili su pobjednike, a za dobru atmosferu bio je zadužen DJ Smile. Mnogobrojne posjetitelje zabavile su i plesne skupine AB Original i Cool Step.

Nakon nepunih dva mjeseca rješavanja poslovnih slučajeva u kojem su sudjelovali studenti iz čitave Hrvatske, predstavnici poduzeća proglasili su najbolje kojima su uručili nagrade. Svi natjecatelji dobili su certifikate za sudjelovanje na ITC-u i poklon-pakete. Na drugo izdanje ITC-a prijavilo se rekordnih 105 natjecatelja i 42 tima s fakulteta iz Zagreba, Pule, Osijeka, Rijeke, Zadra i dr. Rješavali su poslovne slučajeve koje su predstavili Maistra, Istralandia, Istra Inspirit i Općina Svetvinčenat.

Amel Hadžipašić, voditelj projekta Istrian Tourism Competition (ITC), zahvalio se mnogobrojnim partnerima, sponzorima, projektnim partnerima i suorganizatorima koji su pomogli pri realizaciji natjecanja. Rekao je da su s case studyjima krenuli 2013., ali da je ovogodišnja podrška partnera najveća dosad te da su kod svih njih imali otvorena vrata. Najavio je i 3. izdanje natjecanja u poslovnim slučajevima Regional Case Study (RCS) koje kreće u listopadu, a u kojem je sudjelovalo 220 studenata iz čitave Hrvatske. Istaknuo je da pripremaju brojne novosti, a da posebno zadovoljstvo predstavlja to što interes za sudjelovanjem pokazuju i brojne uspješne kompanije te mlade osobe koje se žele uključiti u realizaciju projekta.

Prvonagrađeni timovi dobili su svaki po tri tisuće kuna. Za poslovni slučaj Maistre to je tim Turist(r)a (Engel Ikić, Aleks Ikić i Dijana Jaranović). Drugi i treći tim nagrađeni su utješnim nagradama, a to su tim A&B Factor (Andrea Jurčenko i Bojan Kovačević) i tim Prosperum (Matea Kreković i Jovana Vunjak). Nagrade su uručili Brankica Knežević, stručna suradnica u ljudskim potencijalima (Maistra d.d.), i Kristian Tomičić, predsjednik Studentskog zbora Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli.

Najbolji u rješavanju poslovnog slučaja Istralandie jest tim M&J marketingland (Mateja David i Jelena Tenčić). Drugonagrađeni je tim DoMa (Dorotea Ležaić i Maja Kuščer), a treći Stars tim (Barbara Kunštek i Ivana Tena Kunić). Nagradu je uručila Martina Pahović, entertainment-menadžerica iz Istralandie.

Kod Istre Inspirit, najboljim je proglašen tim MiND (Marijana Pletikos, Dorotea Travalja i Nina Vidalić); drugi je tim Seven (Ivan Marić i Larisa Kontošić), a treći Creative tim (Miroslav Dimitrievski, Vanja Valić). Nagrade su uručili Morena Milevoj, voditeljica marketinga i PR-a u Istri Inspirit, i Sara Bužleta, predsjednica Savjeta mladih Grada Pule.

Prvoplasirani tim kod Općine Svetvinčenat je Orion (Adrian Tkalčec i Jelena Petermanec), drugi je Art Building tim (Nina Licul, Dino Baćac i Ana Licul), a treći tim Incenitive (Nikolina Sudar, Petra Gradečak i Danijela Vujnovac). Nagrade su uručili načelnik Općine Svetvinčenat Dalibor Macan i direktorica Adrinauta Sanja Vale Čupić.

Suorganizatori ovogodišnjeg izdanja natjecanja su Studentski zbor Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, Aiesec Zagreb, Studentski zbor Sveučilišta u Rijeci, Studentski zbor Sveučilišta u Zadru i Studentski zbor Veleučilišta u Šibeniku.

itc - završnica 2
 
FOTO: facebook.com
FOTO: START - UP UDURGA