Studiraj brodogradnju u Rijeci ako želiš dobro plaćen posao!
Prošli su tjedan na riječkim pločnicima osvanuli natpisi „Želiš dobro plaćen posao odmah nakon faxa?" koji su zaintrigirali riječku javnost. O čemu se radi, otkriveno je nekoliko dana kasnije.
Prošli su tjedan na riječkim pločnicima osvanuli natpisi „Želiš dobro plaćen posao odmah nakon faxa?" koji su zaintrigirali riječku javnost. O čemu se radi, otkriveno je nekoliko dana kasnije.
Studiraj brodogradnju u Rijeci naziv je integrirane komunikacijske kampanje koju je Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci pokrenuo s ciljem popularizacije studija brodogradnje. Uz pokretanje istoimene Facebook stranice, kampanja podrazumijeva i tiskanje brošura, kao i majica s porukama: Studirala sam/studirao sam brodogradnju u Rijeci, Studiram brodogradnju u Rijeci te Studiraj brodogradnju u Rijeci.
Također, dio kampanje uključivao je akciju crtanja natpisa Želiš dobro plaćen posao odmah nakon faxa? na devet lokacija u Rijeci. Prema riječima dekana, prof. dr. Gorana Turkalja, cilj ove kampanje nije popunjavanje upisne kvote, jer ona je ionako već godinama dobro popunjena, već je cilj regrutirati na studij brodogradnje što uspješnije i zainteresiranije srednjoškolce.
Odmah po završetku studija studenti brodogradnje dobivaju posao, i to dobro plaćen posao. Traženi su u Hrvatskoj, ali i u inozemstvu. Žele ih u Norveškoj, Nizozemskoj, Njemačkoj i nizu drugih država. Međutim, praćenjem upisa ispostavilo se da su studiji elektrotehnike, strojarstva i računalstva kandidatima uvijek prvi ili drugi izbor, dok je brodogradnja treći ili četvrti izbor.
Dekan Turkalj istaknuo je i da je jedan od ciljeva kampanje odmaknuti brodogradnju od 3. maja, jer iako je brodogradilište važno to nije jedina tvrtka koja je vezana uz brodogradnju. Danas u Rijeci i okolici postoji cijeli niz projektantskih tvrtki iz područja brodogradnje i želja je studentima pokazati gdje su sve traženi.
Pokrenuta Facebook stranica Studiraj brodogradnju u Rijeci, uz cijeli niz informacija o studijskom programu i samom fakultetu te povijesti te ustanove, sadrži poruke bivših studenata koji su ispričali svoje priče o studiranju i radnom mjestu koje su nakon studija dobili.
Cijelu je kampanju osmislila agencija Libra. Pokaže li se pokušaj sa studijem brodogradnje uspješnim, prof.dr. Turkalj najavljuje da će se slične kampanje provesti za druge studijske programe.