Koliko zarađuju influenceri?
Na društvenim mrežama možete zaraditi i ako imate manje od deset tisuća pratitelja
Sve više se gleda interaktivnost naspram broja pratitelja
Sve više se gleda interaktivnost naspram broja pratitelja
Prije nekoliko godina smatralo se da influencerstvo ne može biti pravi posao i da od njega zarađuju samo oni s milijunima pretplatnika. Sada postoje kategorije nano, mikro, makro i mega influencera kojima je influencerstvo full time job. Do prije šest godina, na društvenim mrežama poput YouTubea, Instagrama i Facebooka, zarađivali su oni s milijunima pratitelja, ali danas oni s manje od deset tisuća mogu zaraditi 36 puta više nego što su mogli u 2015. jer oglašivači plaćaju 91 dolar po objavi u odnosu na prijašnjih 25, prenosi Lider.
Najveća razlika koju su oglašivači napravili tijekom godina je da se ne fokusiraju više na kvantitetu, nego na kvalitetu. Važnija je postala interakcija influencera sa svojim pratiteljima, nego broj pratitelja, stoga čak i netko s deset tisuća pratitelja može privuči oglašivače ako ima bolju interakciju nego netko s milijun pratitelja. Jer veća stopa engagementa znači bolji povrat na ulaganja.
Oglašivači su također shvatili da njihovi oglasi najbolje prolaze kod influencera na YouTubeu, gdje za jednu sponzoriranu objavu plaćaju 4, 5 tisuća dolara jer je objavljeni sadržaj na YouTube dužeg vijeka, nego primjerice na TikToku ili Instagramu gdje sadržaj nestaje nakon 24 sata. TikTok je na drugom mjestu s prosječnih 3,5 tisuća dolara po objavi, no uskoro bi se moglo platiti i više s obzirom na to da TikTok planira uvesti opciju video sadržaja u trajanju od deset minuta što bi osobito bilo korisno za nano i mikro influencere.
Iz Izea Worldwide kompanije objavili su tablicu porasta plaćanja influencera po broju pratitelja u šest godina.
Najveća razlika koju su oglašivači napravili tijekom godina je da se ne fokusiraju više na kvantitetu, nego na kvalitetu. Važnija je postala interakcija influencera sa svojim pratiteljima, nego broj pratitelja, stoga čak i netko s deset tisuća pratitelja može privuči oglašivače ako ima bolju interakciju nego netko s milijun pratitelja. Jer veća stopa engagementa znači bolji povrat na ulaganja.
Oglašivači su također shvatili da njihovi oglasi najbolje prolaze kod influencera na YouTubeu, gdje za jednu sponzoriranu objavu plaćaju 4, 5 tisuća dolara jer je objavljeni sadržaj na YouTube dužeg vijeka, nego primjerice na TikToku ili Instagramu gdje sadržaj nestaje nakon 24 sata. TikTok je na drugom mjestu s prosječnih 3,5 tisuća dolara po objavi, no uskoro bi se moglo platiti i više s obzirom na to da TikTok planira uvesti opciju video sadržaja u trajanju od deset minuta što bi osobito bilo korisno za nano i mikro influencere.
Iz Izea Worldwide kompanije objavili su tablicu porasta plaćanja influencera po broju pratitelja u šest godina.
FOTO: Izea Worldwide
OZNAKE:
IZVOR:
LIDERMEDIA.HR
FOTO:
UNSPLASH