LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Prijevoz vlakom

Često vam kasni vlak? U ovim slučajevima imate pravo na novčanu naknadu

Kako biste ostvarili pravo na naknadu za kašnjenje, potrebno je ispuniti jedan obrazac, no postoji nekoliko uvjeta.

Kako biste ostvarili pravo na naknadu za kašnjenje, potrebno je ispuniti jedan obrazac, no postoji nekoliko uvjeta.

Studenti i svi ostali koji često putuju vlakovima HŽ Putničkog prijevoza znaju da vlak češće kasni nego što dolazi na vrijeme. Ipak, mnogi ne znaju da za dulje kašnjenje vlaka imaju pravo na novčanu naknadu

Kako je navedeno na stranicama HŽPP-a, putnici imaju pravo na naknadu za kašnjenje u sljedećim slučajevima: 
  • za kašnjenje od 60 do 119 minuta naknada se isplaćuje u visini od 25% cijene karte
  • za kašnjenja dulja od 120 minuta naknada se isplaćuje u visini od 50 % cijene karte.
Uz popunjeni zahtjev za ostvarivanje prava putnika, potrebno je priložiti originalnu papirnatu kartu koju je ovjerio vlakopratitelj u vlaku ili blagajnik, a kod elektronskih karata mjerodavna je validacija karata. Zahtjev i ovjerenu kartu potrebno je poslati poštom na adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 135 Zagreb ili predati na putničkim blagajnama (uz primitak potvrde o predaji) navedenima u Korisničkoj uputi.

Za podnošenje zahtjeva za isplatu naknade za kašnjenje po pretplatnim kartama na pametnim karticama (mjesečne, 30-odnevne, 15-odnevne) zahtjev je potrebno dostaviti nakon isteka roka valjanosti pretplatne karte uz navođenje dana i vlaka koji je kasnio. Za podnošenje zahtjeva za isplatu naknade za kašnjenje po pretplatnoj godišnjoj karti na pametnoj kartici, zahtjev je potrebno dostaviti nakon isteka svakog 30-og dana roka valjanosti, uz navođenje dana i vlaka koji je kasnio. Naknada za kašnjenje odobrava se za kašnjenja vlaka veća od 60 minuta za smjer u kojem je nastalo kašnjenje i za dan putovanja. Ako se radi o ukupnom iznosu za sve dane kašnjenja koje iznosi manje od 4€ (u kunskoj protuvrijednosti), naknada neće biti isplaćena.
 
Naknada za kašnjenje isplaćuje se u roku od mjesec dana od podnošenja zahtjeva za ostvarivanje prava putnika. Umjesto naknade putnik može odabrati vaučer za putovanje u vrijednosti naknade.
 
Naknada za kašnjenje koja iznosi manje od 4€ (u kunskoj protuvrijednosti) neće biti isplaćena. Zahtjev za ostvarivanje prava putnika možete preuzeti ovdje ili na putničkim blagajnama.
FOTO: IVAN PERKOV/STUDENTSKI.HR