Društvene mreže
Brendovi sve češće svoje proizvode reklamiraju na TikToku; evo koliko popularni TikTokeri od toga mogu zaraditi
Koliko TikToker može zaraditi mjesečno ovisi o tome otkud je, otkud mu je publika i kakvim se sadržajem bavi, ali oni najpopularniji mogu zaraditi i do 5000 dolara mjesečno.
Koliko TikToker može zaraditi mjesečno ovisi o tome otkud je, otkud mu je publika i kakvim se sadržajem bavi, ali oni najpopularniji mogu zaraditi i do 5000 dolara mjesečno.
Kao platforma za jednostavno kreiranje videosadržaja TikTok postaje najbrže rastuća društvena mreža, a bilježi preko milijardu korisnika.
Mnogi korisnici TikToka radije gledaju sadržaj te se sami ne okušavaju u izradi videa, no sve je više onih koji svojim kreativnim videima plijene pozornost publike.
Potencijal TikToka, koji u najvećoj mjeri koriste mladi od 16 do 24 godine, prepoznali su i oglašivači koji žele svoje proizvode i usluge prodati Gen Z-evcima, a u tome im najviše pomažu TikTok influenceri.
Koliko će popularan TikToker zarađivati ovisi o tome otkud je i odakle dolaze njegovi pratitelji, ali u prosjeku TikTokeri sa 100 000 pratitelja mogu zarađivati između 200 i 1000 dolara mjesečno, a oni s više od 1 000 000 pratitelja mogu zaraditi i do 5 000 dolara mjesečno, navodi Business Insider.
Najveći broj popularnih TikTokera zarađuje od influencer marketinga u suradnji s brendovima. Ovisno o brendu i proizvodu koji reklamiraju, neki TikTokeri zarađuju i do 600 dolara po reklami.
U zadnje je vrijeme popularno i reklamiranje glazbe i singlova. S obzirom na to da većina TikTok videa ima neku glazbenu podlogu, platforma je idealna za reklamiranje pjesama, a neki su izvođači postali planetarno popularni upravo zahvaljujući TikToku.
Izdavačke kuće prepoznale su potencijal TikToka pa tako pronalaze tzv. mikro influencere koje angažiraju da ubace njihovu glazbu u svoja videa. Takav se angažman, otkrile su za Business Insider TikTokerice Nicole, Natalie i Nika Taylor, plaća oko 750 dolara.
Ipak, većina TikTok kreatora ne može živjeti samo od TikToka, no u kombinaciji s YouTubeom, Instagramom i ostalim kanalima mjesečno mogu zaraditi nemale iznose.
Mnogi korisnici TikToka radije gledaju sadržaj te se sami ne okušavaju u izradi videa, no sve je više onih koji svojim kreativnim videima plijene pozornost publike.
Potencijal TikToka, koji u najvećoj mjeri koriste mladi od 16 do 24 godine, prepoznali su i oglašivači koji žele svoje proizvode i usluge prodati Gen Z-evcima, a u tome im najviše pomažu TikTok influenceri.
Koliko će popularan TikToker zarađivati ovisi o tome otkud je i odakle dolaze njegovi pratitelji, ali u prosjeku TikTokeri sa 100 000 pratitelja mogu zarađivati između 200 i 1000 dolara mjesečno, a oni s više od 1 000 000 pratitelja mogu zaraditi i do 5 000 dolara mjesečno, navodi Business Insider.
Najveći broj popularnih TikTokera zarađuje od influencer marketinga u suradnji s brendovima. Ovisno o brendu i proizvodu koji reklamiraju, neki TikTokeri zarađuju i do 600 dolara po reklami.
U zadnje je vrijeme popularno i reklamiranje glazbe i singlova. S obzirom na to da većina TikTok videa ima neku glazbenu podlogu, platforma je idealna za reklamiranje pjesama, a neki su izvođači postali planetarno popularni upravo zahvaljujući TikToku.
Izdavačke kuće prepoznale su potencijal TikToka pa tako pronalaze tzv. mikro influencere koje angažiraju da ubace njihovu glazbu u svoja videa. Takav se angažman, otkrile su za Business Insider TikTokerice Nicole, Natalie i Nika Taylor, plaća oko 750 dolara.
Ipak, većina TikTok kreatora ne može živjeti samo od TikToka, no u kombinaciji s YouTubeom, Instagramom i ostalim kanalima mjesečno mogu zaraditi nemale iznose.
OZNAKE:
FOTO:
PIXABAY