Anketiranje – odličan posao za razvijanje „soft skillsa”
Osim radnog iskustva poslodavci danas traže i kandidate s razvijenim „soft skillsima”, a idealan posao na kojima ih možete usavršiti jest anketiranje.
Osim radnog iskustva poslodavci danas traže i kandidate s razvijenim „soft skillsima”, a idealan posao na kojima ih možete usavršiti jest anketiranje.
Soft skills pojam je koji označava set različitih (i poslodavcima vrlo važnih) poslovnih vještina poput komunikacije, timskog rada, organizacije, vođenja, pregovaranja i brojnih drugih. Ako ste u potrazi za studentskim poslom ili praksom koja će vam omogućiti da usavršite svoje soft skillse, pogledajte kako vam u tome i u razvoju vlastite karijere može pomoći posao anketiranja.
Unaprjeđuje vještinu rada u timu
U kompanijama u kojima su anketiranje i istraživanje tržišta primarna usluga, ove poslove najčešće provode organizirane mreže povezanih timova. Ovakva podjela na manje grupe omogućava vam da u vrlo kratkom periodu naučite sve osnove koje su vam potrebne za rad te da konstantno razvijate vještine vezane uz timski rad, poput vještine vođenja i mentoriranja te rješavanja sukoba.
Razvija vaše komunikacijske vještine
Komunikacija je jedna od onih vještina čiji razvoj mnogi zanemaruju iako je jedna od najvažnijih poslovnih vještina koje poslodavci traže. Ako želite razvijati vlastitu vještinu komuniciranja, anketiranje je idealan posao za vas jer je komunikacija s različitim osobama jedan od glavnih elemenata ovog posla. U kompanijama koje su se specijalizirale za ovo područje, poput GfK Croatia, posao anketiranja dodatno je unaprijeđen i edukacijama u kojima imate mogućnost razvijati svoje poslovne vještine uz kolege s više iskustva.
Usavršava vještinu pregovaranja
Iako se nekad smatrala samo jednom od podvještina komuniciranja, stručnost u pregovaranju danas je iznimno važna poslovna vještina, a to prepoznaje i sve veći broj poslodavaca. Kako prilikom anketiranja direktno komunicirate s brojnim osobama, svakog ćete dana imati mnoštvo mogućnosti za razvoj ove vještine, a ovo će vam iskustvo svakako koristiti kod budućeg zaposlenja.
Razvija kritičko mišljenje i vještinu prilagodbe
S obzirom na to da je posao anketiranja prvenstveno vezan uz komunikaciju s različitim tipovima osoba, na svakodnevnoj bazi susretat ćete se s drugačijim situacijama koje će od vas zahtijevati da se na njih prilagodite kako biste ostvarili svoje ciljeve. Te konstantno mijenjajuće situacije idealne su jer će vam omogućiti da dodatno usavršite vlastite vještine kritičkog promišljanja i prilagodbe na nepredviđene situacije. Poslodavci iznimno cijene zaposlenike koji su sposobni prilagoditi se bilo kojoj situaciji u kojoj se nađu ili zadatku koji je pred njih postavljen jer na mnogim pozicijama često dolazi do ovakvih situacija.