LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Telemach Hrvatska d.o.o. za telekomunikacijske usluge

Studentski posao u Odjelu korisničkih zahtjeva i prigovora (m/ž)

Zagreb
Ostalo
KLJUČNI ZADACI/ODGOVORNOSTI: 
·        Zaprimanje i evidentiranje korisničkih zahtjeva i prigovora te samostalno ažuriranje podataka u CRM sustavu
·        Koordinacija i rješavanje korisničkih zahtjeva i prigovora
·        Komunikacija s korisnicima putem e-maila, pisama
·        Svakodnevna suradnja s ostalim odjelima tvrtke i ovlaštenim servisima/partnerima
·        Kontrola točnosti korisničkih računa

ŠTO OČEKUJEMO/KVALIFIKACIJE: 
·        Izražene komunikacijske i organizacijske vještine
·        Proaktivnost i predanost poslu
·        Sklonost timskom radu
·        Izražene informatičke vještine (MS Office s naglaskom na Excel)
·        Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
·        Prednost iskustvo u istom ili sličnom poslu

ŠTO NUDIMO?
·        Mogućnost rasta i razvoja unutar brzorastuće kompanije
·        Dinamično okruženje i ugodnu radnu atmosferu
·        Besplatnu kavu i čaj

Ako se prepoznaješ u navedenom opisu, pošalji svoj životopis putem linka za prijavu.

Izvor: https://shorturl.at/7r4Kq
← Povratak na poslove