Sveučilište u Puli otvara novi studij iz traženog područja – evo što donosi budućim studentima
8.2.2025.
KLJUČNI ZADACI/ODGOVORNOSTI: · Zaprimanje i evidentiranje korisničkih zahtjeva i prigovora te samostalno ažuriranje podataka u CRM sustavu · Koordinacija i rješavanje korisničkih zahtjeva i prigovora · Komunikacija s korisnicima putem e-maila, pisama · Svakodnevna suradnja s ostalim odjelima tvrtke i ovlaštenim servisima/partnerima · Kontrola točnosti korisničkih računa ŠTO OČEKUJEMO/KVALIFIKACIJE: · Izražene komunikacijske i organizacijske vještine · Proaktivnost i predanost poslu · Sklonost timskom radu · Izražene informatičke vještine (MS Office s naglaskom na Excel) · Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu · Prednost iskustvo u istom ili sličnom poslu ŠTO NUDIMO? · Mogućnost rasta i razvoja unutar brzorastuće kompanije · Dinamično okruženje i ugodnu radnu atmosferu · Besplatnu kavu i čaj Ako se prepoznaješ u navedenom opisu, pošalji svoj životopis putem linka za prijavu. Izvor: https://shorturl.at/7r4Kq← Povratak na poslove