Iskusni političari ne daju skupe briselske fotelje – i na EU izbore idemo bez mladih
25.4.2024.
Software i hardware podrška za djelatnike banke, rješavanje korisničkih zahtjeva, održavanje, analiziranje i otklanjanje neispravnosti u radu korisničke IT opreme, isporuka, instaliranje i puštanje u rad korisničke IT opreme, koordiniranje izvršavanja zadataka sa ostalim organizacijskim dijelovima IT-a i vanjskim partnerima Posebna znanja i vještine: osnovna znanja o hardware-u i Windows operativnom sistemu, poznavanje rada na Microsoft tehnologijama, odgovoran pristup radnim zadacima, aktivna studentska prava, mogućnost rada u punom radnom vremenu u dužem periodu. Ostale napomene i uvjeti: kandidatima nudimo mogućnost uvida u Enterprise okolinu i širenja znanja o svim aktualnim tehnologijama koje se koriste u Enterprise okruženju, upoznavanje rada u velikom, internacionalnom sustavu, priliku razvoja buduće karijere unutar RBA IT-a u skladu sa afinitetima, pritom mislimo na Service desk kao start poziciju za razvoj karijere u IT-u← Povratak na poslove