FOTO: Predstavljene nove karakteristike Facebooka, Instagrama, Messengera i WhatsAppa
Na F8 konferenciji predstavljene su nove značajke aplikacija u vlasništvu Facebooka, od kojih će većina biti dostupna u Hrvatskoj kasnije ove godine. Osim novih kreativnih alata, desktop-verzije aplikacije te online kupnje, naglasak se stavlja na sve više narušavanu privatnost. Buduće izglede aplikacija pogledajte u našoj galeriji.
Na F8 konferenciji predstavljene su nove značajke aplikacija u vlasništvu Facebooka, od kojih će većina biti dostupna u Hrvatskoj kasnije ove godine. Osim novih kreativnih alata, desktop-verzije aplikacije te online kupnje, naglasak se stavlja na sve više narušavanu privatnost. Buduće izglede aplikacija pogledajte u našoj galeriji.
Deseta F8 konferencija održana je u San Joseu u Kaliforniji. Mark Zuckerberg započeo ju je izjavom da grade društvenu platformu usmjerenu isključivo na privatnost, dajući ljudima mjesto gdje se mogu slobodno izraziti te gdje mogu osjećati povezanost s drugima i zajednicom koja im je najvažnija. Također, izjavio je kako je ovo temeljna promjena u načinu građenja proizvoda i vođenja tvrtke.
Od navedenih, izdvojili smo najbitnije nadolazeće promjene u pojedinim aplikacijama.
Gradeći budućnost privatnije komunikacije, predstavljene su značajke koje pomažu u stvaranju bliskih veza među ljudima, tvrtkama i razvojnim inženjerima. Radi se o pet novih značajki ili proizvoda koji će korisnicima olakšati komunikaciju. Svi znamo koliko je bitno brzo i pouzdano razmjenjivanje poruka. Stoga se Messenger popravlja iz temelja kako bi bio brži i zauzimao manje memorije na pametnim telefonima. Za one koji više preferiraju koristiti svoja računala predstavljena je desktop-verzija aplikacije. Računalna verzija Messengera pružat će korisnicima značajke poput grupnog videopoziva, zajedničkog surađivanja na projektima ili multitaskinga dok razmjenjuju poruke. Nova karakteristika aplikacije dopuštat će u stvarnom vremenu zajedničko gledanje videa iako korisnici nisu zajedno. Uz ove promjene istaknuli su i bolji način povezivanja s bliskim prijateljima koji se temelji na razmjeni sadržaja poruka te pružanje pomoći tvrtkama kako bi se povezali s potencijalnim klijentima. Svi oni koji su nestrpljivi i raduju se novim promjenama na Messengeru morat će pričekati još nekoliko mjeseci prije izlaska potpuno nove aplikacije.
Osim privatnosti nova misija Facebook tima povezivanje je ljudi koji dijele slične interese i strasti. Korisnici su se već nekoliko puta susreli s izmijenjenim dizajnom ove mreže, tako da to i nije neka novost. Novi dizajn predstavili su kao jednostavniji, brži i sveobuhvatniji. Promjene nastaju i na području Facebook grupa. Naime, alati poput redizajnirane kartice Grupe, lakšeg sudjelovanja u grupama i nove značajke za podršku određenim zajednicama uvelike će pomoći korisnicima u pronalaženju sadržaja koji ih najviše zanima. Onima koji traže svoju srodnu dušu zasigurno će se svidjeti opcija Upoznaj nove prijatelje, koja će funkcionirati poput aplikacija za spajanje ljudi. Isto tako, nova opcija imat će mogućnost Tajne simpatije koja funkcionira poput aplikacije Tinder. Sve navedene značajke postaju dostupne za nekoliko mjeseci.
Šopingholičari će zasigurno biti ushićeni novom opcijom online kupnje Instagramom. Naime, umjesto slanja određenih artikala u Direct ili pitanja u komentarima korisnik će moći kupiti proizvod izravno sa stranice. Jedna od značajnijih promjena jest uvođenje prikupljanja novca u dobrotvorne svrhe posebnom donacijskom naljepnicom koja se objavljuje u Stories. No još neko vrijeme ta će opcija biti dostupna jedino u Sjedinjenim Američkim Državama, a s vremenom dolazi i na područje Europe. Svatko tko voli opaliti dobru fotku bit će sretan jer će biti dostupni mnogobrojni kreativni alati za dodavanje efekata i interaktivnih naljepnica.
Novost koja dolazi s WhatsAppa jest poslovni katalog u kojemu će ljudi imati priliku vidjeti poslovni katalog tvrtke kada s njom komuniciraju. Postojat će i mogućnost prikaza proizvoda koje ona nudi.