LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Produktivni „mravinjak“

FOTO: Sugar Ants su dokaz da poduzetništvo može fukcionirati u Hrvatskoj uz puno rada i dobre ideje

Da mladi mogu puno više od sjedenja u domu svojih roditelja, dokazuje nam mladi poduzetnik iz Vinkovaca i njegov tim, koji nisu čekali da se ideje same počnu ostvarivati, nego su stvari preuzeli u svoje ruke i pokrenuli novi hrvatski brend – Sugar Ants.

Da mladi mogu puno više od sjedenja u domu svojih roditelja, dokazuje nam mladi poduzetnik iz Vinkovaca i njegov tim, koji nisu čekali da se ideje same počnu ostvarivati, nego su stvari preuzeli u svoje ruke i pokrenuli novi hrvatski brend – Sugar Ants.

Nisu vrapci ni komarci, ali jesu mravi, ljenjivci i mačke. Ove tri životinje samo su neke od zaštitnih znakova novog hrvatskog brenda koji nosi ime Sugar Ants. Vrijedni su i složni kao mali mravi, što je i inspiracija samoga imena tvrtke, 26-godišnji Zvonimir Šarić, osnivač Sugar Ants brenda, kao i dizajnerica Marija Grabar i ostatak tima koji čine fotografi i modeli.

Novonastali brend započeo je s radom u lipnju 2016. godine uz pomoć poticaja za samozapošljavanje HZZ-a osmislivši ljetnu kolekciju koju čine majice kratkih rukava s geometriziranim likovima životinja i istim takvim torbama. Kao inspiracija služe im životinje, ulična moda i želja za promjenom.

– Glavna nam je motivacija približiti prava životinja, ljudi i neke ekološke probleme širim masama. Odjeća je medij kroz koji je najbolje opisati probleme takvog tipa. – kaže Šarić.

Da imaju volju za radom, dokazuje i činjenica da su imali i zimsku kolekciju, a planiraju i nešto novo. Naime, u suradnji s još jednom hrvatskom tvrtkom planiraju pokrenuti liniju Sugar Ants tenisica i to već ovog svibnja. Osim što će surađivati s hrvatskom tvrtkom, u svaki projekt uključuju i lokalne poduzetnike koji se bave tiskom ili šivanjem.

FOTO: Smiješni pokušaji prodaje ogledala online – kada prodavači postanu veća atrakcija od proizvoda


 

Foto: Facebook

Hrvatski sabor: Orešković ministru Šipiću poručila da je simbol uhljebljivanja i loša poruka za mlade u inozemstvu


Njihovi proizvodi trenutno su dostupni samo online, putem Facebooka Instagrama, što ne planiraju mijenjati u skorije vrijeme jer, kako kažu, to je budućnost trgovine i tako su dostupni uvijek i svima. Također, planiraju svoje proizvode učiniti dostupnima i u inozemstvu, iako se mogu pohvaliti kako se njihove životinjice već sada šetaju po Njemačkoj i Australiji.

Sugar Ants obrt jedan je od primjera mladih poslovnih ljudi koji su imali dovoljno hrabrosti realizirati svoje ideje, a motiviraju i ostale koji žele napraviti isto, ali nemaju dovoljno hrabrosti:

– Situacija se za mnoge čini depresivnom i obeshrabrujućom, no potrebno je samo bolje sagledati sve mogućnosti. Danas ne manjka raznih natječaja i poticaja za mlade poduzetnike. Oni mogu uvelike pomoći oko samih početaka neke poslovne ideje. 

FOTO: FACEBOOK