LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
PRETRAGA PO KLJUČNOJ RIJEČI:
razmišljanje (11)

Kako glad utječe na naš um?

Može dovesti do promjena u načinu na koji promišljamo i donosimo odluke.

Postoje li ljudi koji ne pričaju sami sa sobom?

Unutarnji monolozi samo su neki od teško objašnjivih fenomena koji se vežu uz naš mozga. Kako to ljudi rade i postoje li uopće oni koji ne pričaju sami sa sobom?

6 sjajnih prednosti razmišljanja naglas

Kao djeca učite i upoznajete svijet razmišljanjem naglas, no tijekom odrastanja taj proces biva internaliziran. Donosimo 6 razloga zbog kojih biste ponovno trebali početi koristiti ovaj moćan alat.

7 ovogodišnjih podcasta o raznoraznim popularnim temama

Ako želite naučiti nešto novo ili se jednostavno dobro nasmijati, otkrivamo vam sedam podcasta koji će vas jednostavno oduševiti! 

Riješite se negativnih misli i počnite misliti pozitivno

Riješite se negativnih stavova i počnite razmišljati pozitivno i realno.

Top 5 knjiga samopomoći koje zaista pomažu

Ljeto je vrijeme kad imamo mnogo vremena za čitanje, pa tako i za rad na samima sebi. Donosimo vam top 5 knjiga koje će vas potaknuti na osobni razvoj i pomoći vam da budete sretniji i uspješniji.

Nekoliko savjeta kako spriječiti overthinking

Overthinking, pojava kod koje osobe previše razmišljaju o problemima, o svojoj prošlosti ili budućnosti, sa sobom nosi negativne posljedice poput stresa i neispavanosti. Protiv takvog razmišljanja može se boriti pozitivnim mislima, vježbanjem ili zapisivanjem vlastitih misli.

Kognitivne pristranosti: što su i kako se boriti protiv njih

Naučite što su kognitivne pristranosti, kako ih prepoznati i kako se lakše nositi s njihovim utjecajem.

Ovladajte alternativnim načinom razmišljanja na Design Thinking radionici

Design Thinking radionica, osmišljena da studentima pomogne ispuniti kreativni potencijal te ih nauči inovativno razmišljati, održat će se na FER-u 19. siječnja. Prijave su otvorene do 16. siječnja.

Svako Instagram iskustvo je novo iskustvo, svaka prepirka je novi Story

Zašto očekujemo od djece da se znaju snalaziti na internetu, da znaju razlučiti dobro od lošeg i da znaju razvijati svoj stav, a ne slijepo pratiti sve što vide i čuju, kada to ne možemo ni sami?