Studentsko marketinško natjecanje

Upoznajte prve hrvatske finaliste L'Oreal Brandstorma!

Studenti

Svoje kreativne ideje o tome kako će svjetski kozmetički brend La Roche Posay privući novi segment kupaca od 15 do 25 godina, uz značajan digitalni i tehnološki iskorak, predstavit će četiri tima iz naše regije.

Hrvatska i regija ove su godine prvi put sudionice internacionalnog studentskog marketinškog natjecanja L'Oreal Brandstorm koji se u svijetu održava 24. godinu zaredom okupljajući pobjednike nacionalnih natjecanja zemalja sudionica. Samo ove godine sudjelovat će 3318 studentskih timova iz 55 svjetskih zemalja.

Predstavljanje pojedinačnih radova timova održat će se u srijedu 11. svibnja 2016. godine u 13 sati, u MatisAbsoluteLoungeu (Trg Stjepana Radića 3, Zagreb). Proglašenje pobjednika nacionalnog finala natjecanja predviđeno je u 15 sati istog dana, netom nakon vijećanja žirija.

Svoje kreativne ideje o tome kako će svjetski kozmetički brend La Roche Posay privući novi segment kupaca od 15 do 25 godina, uz značajan digitalni i tehnološki iskorak, predstavit će četiri tima: Tim RIT  Rochester Institute of Technology iz Zagreba, Tim KIK  Zagrebačka škola ekonomije i managementa, CroTIM – Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Tim Digital Consulting  Fakultet organizacionih nauka iz Beograda.

O pobjednicima koji će predstavljati regiju na internacionalnom natjecanju Brandstorm u Parizu odlučit će stručni žiri. Čine ga Brigitte Streller, generalna direktorica L'OrealaAdria-Balkan; Dario Scaglia, generalni direktor Divizije aktivne kozmetike L'OrealaAdria-Balkan; Milena Shipkovenska, direktorica ljudskih potencijala L'OrealaAdria-Balkan te dr. med. Željana Bolanča, spec. dermatovenerologije.

Projekt Brandstorm postao je visoko kvalitetna komunikacijska platforma i snažan regrutacijski alat koji pronalazi i privlači inovativne talentirane mlade ljude, a u više od dva desetljeća svoga trajanja okupio je preko 80 000 studenata s više od 360 sveučilišta iz gotovo 50 zemalja diljem svijeta te svake godine zapošljava između 150 i 200 natjecatelja kao pripravnike i/ili prave zaposlenike.

Komentari na članak

Vezani članci

EESTEC Competition for Android

EESTEC Competition for Android

Prijave za međunarodno studentsko natjecanje u izradi Android aplikacija još traju

Prednost ovog natjecanja jest u tome što tema aplikacija nije zadana te na taj način sudionici nisu ograničeni po pitanju ideja.

TVZ Mc2 speed date

"Speed date"

Okupljeni timovi koji će razvijati turistička rješenja na natjecanju TVZ Mc2

TVZ Mc2 započeo je natjecateljski dio uz inovativno druženje dizajnera i programera. Najvažniji trenutak večeri predstavila je udruga CISEx koja je objavila ovogodišnju temu natjecanja – turizam.

Pobjednički trofeji

University Trading Tournament

Oko 1 200 studenata sudjelovalo u trgovanju vrijednosnim papirima

Student Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu pobjednik je drugog izdanja natjecanja University Trading Tournament. Za ostvareni prinos od 2116 posto, uručene su mu vrijedne nagrade.

Pokretač, vizual

Intervju s Marinom Trošeljem

Uz novčane nagrade pobjednike „Pokretača” očekuju i roboti; sve o njima otkriva osnivač tvrtke STEMI

S Marinom Trošeljem, osnivačem tvrtke STEMI, porazgovarali smo o procesu pokretanja tvrtke, poslovnom modelu STEMI-ja, ali i razlozima za prijavu za studentsko natjecanje „Pokretač”.

L'Oréal praksa

Studentsko natjecanje

L'Oréal pruža priliku za plaćenu tromjesečnu praksu u Parizu

U natjecanju sudjeluju studenti iz Hrvatske i Srbije, od kojih će pobjednički tim osvojiti put u Pariz i konkurirati za plaćenu tromjesečnu praksu. Prijave se zaprimaju do ponedjeljka, 11. ožujka 2019.