LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Studentsko marketinško natjecanje

Upoznajte prve hrvatske finaliste L'Oreal Brandstorma!

Svoje kreativne ideje o tome kako će svjetski kozmetički brend La Roche Posay privući novi segment kupaca od 15 do 25 godina, uz značajan digitalni i tehnološki iskorak, predstavit će četiri tima iz naše regije.

Svoje kreativne ideje o tome kako će svjetski kozmetički brend La Roche Posay privući novi segment kupaca od 15 do 25 godina, uz značajan digitalni i tehnološki iskorak, predstavit će četiri tima iz naše regije.

Hrvatska i regija ove su godine prvi put sudionice internacionalnog studentskog marketinškog natjecanja L'Oreal Brandstorm koji se u svijetu održava 24. godinu zaredom okupljajući pobjednike nacionalnih natjecanja zemalja sudionica. Samo ove godine sudjelovat će 3318 studentskih timova iz 55 svjetskih zemalja.

Predstavljanje pojedinačnih radova timova održat će se u srijedu 11. svibnja 2016. godine u 13 sati, u MatisAbsoluteLoungeu (Trg Stjepana Radića 3, Zagreb). Proglašenje pobjednika nacionalnog finala natjecanja predviđeno je u 15 sati istog dana, netom nakon vijećanja žirija.

Svoje kreativne ideje o tome kako će svjetski kozmetički brend La Roche Posay privući novi segment kupaca od 15 do 25 godina, uz značajan digitalni i tehnološki iskorak, predstavit će četiri tima: Tim RIT  Rochester Institute of Technology iz Zagreba, Tim KIK  Zagrebačka škola ekonomije i managementa, CroTIM – Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Tim Digital Consulting  Fakultet organizacionih nauka iz Beograda.

O pobjednicima koji će predstavljati regiju na internacionalnom natjecanju Brandstorm u Parizu odlučit će stručni žiri. Čine ga Brigitte Streller, generalna direktorica L'OrealaAdria-Balkan; Dario Scaglia, generalni direktor Divizije aktivne kozmetike L'OrealaAdria-Balkan; Milena Shipkovenska, direktorica ljudskih potencijala L'OrealaAdria-Balkan te dr. med. Željana Bolanča, spec. dermatovenerologije.

Projekt Brandstorm postao je visoko kvalitetna komunikacijska platforma i snažan regrutacijski alat koji pronalazi i privlači inovativne talentirane mlade ljude, a u više od dva desetljeća svoga trajanja okupio je preko 80 000 studenata s više od 360 sveučilišta iz gotovo 50 zemalja diljem svijeta te svake godine zapošljava između 150 i 200 natjecatelja kao pripravnike i/ili prave zaposlenike.