Darovi, darovi, gdje ste?

Kreativan način darivanja

Pinterest citat

Sezona darivanja je blizu, a studenti moraju biti snalažljivi. No, za sve postoji rješenje! Inspiraciju za darove možete dobiti na stranici Pinterest.

Sezona darivanja je blizu, a neki od vas vjerojatno već razmišljaju o poklonima za svoje najdraže.

Kao studenti, moramo biti snalažljivi s financijama… Kako u svemu – tako i u darivanju.

No, za sve postoji rješenje; odlične ideje za darove daje stranica Pinterest, društvena mreža čije je najveće oružje – fotografija.

Pinterest funkcionira po principu virtualne ploče s pribadačama (tzv. pins) na koju korisnici stavljaju sadržaj smatran zanimljivim.

Ako potražite DIY gifts (Do It Yourself darovi), izbacit će niz raznih ideja koje možete napraviti za malo novaca, a izgledaju veoma domišljato. Trebaju vam samo želja i motivacija.

Primjer jednog takvog dara je slika.

Riječi pjesme na platnu

Primjer dara, FOTO: buzzfeed.com

Potrebno je kupiti platno i boju (posebice bijelu) te ispisati riječ ili frazu koju biste htjeli staviti na sliku. Preporučljivo je ispisati slovo po slovo. Svako slovo treba razvući preko cijele A4 stranice ako su u pitanju jedna ili dvije riječi.

Cijena takvog projekta ovisi o veličini platna i količini boje. Raspon može biti od 40 kuna do 90 kuna.

Proces izradnje:

1. Pripremite boje i kistove. Pomiješajte boje koje vam se sviđaju i vlastoručno ih nanesite na platno na način koji želite. Ako ste umjetnički nadareni, možete nešto i naslikati. Ako niste – ne brinite; možete se pretvarati da ste Picasso, iako ne znate što radite.

2. Pričekajte par sati kako bi se boja osušila.

3. Ispišite i izrežite riječ/riječi/frazu i posložite ih po slici kako želite.

4. Sada u igru dolazi bijela boja. Bez straha premažite preko i okolo tih slova u bijelu boju. Pripazite da imate kontrolu nad papirima. Boja se ne smije zavući ispod jer će poremetiti liniju.

5. Kada ste završili, možete malo pričekati (oko 20 minuta) te tada pažljivo maknuti papir sa slike. To radite u tom trenutku jer ne želite da vam se papir zalijepi za sliku kada se ona osuši (to dodatno komplicira micanje papira).

6. Pogledajte svoje umjetničko djelo! Divite se i pustite da se osuši do kraja!

Radi vizualizacije koraka, posjetite ovaj link i povećajte sličice. 

Za izradu ovakvog dara zaista nije potrebno uložiti puno truda. Mašta i volja su dovoljne. Nekog ćete ovim personaliziranim darom zasigurno razveseliti jer nitko drugi nema isti takav dar na svijetu.

Ako vam je ovo ipak malo previše – ne odustajte. Na Pinteresu možete naći druge ideje koje vam mogu pomoći u lakšem darivanju.

SMILE

Smile, FOTO: Valentina Holjevac

Komentari na članak

Vezani članci

Ritam kulturizma 2016.

Ritam kulturizma 2016.

Fuzija kreativnosti zadarskih studenata

Studentski će projekt spojiti 19 odjela zadarskog Sveučilišta u jedinstven program. Svaki će odjel imati izlaganje na temu povezanosti s turizmom, čime je Ritam kulturizma još jednom iskoračio iz okvira sličnih studentskih projekata.

Fabric8

Poduzetni i kreativni studenti u usponu

INTERVJU: Fabric8 co-op - prva zadruga studenata u Hrvatskoj

Imali smo čast i priliku stupiti u kontakt s prvom zadrugom studenata u Hrvatskoj - Fabric8 co-op - koju su samoinicijativno osnovali studenti Tekstilno-tehnološkog fakulteta. Više o njihovom početku, ciljevima, dosadašnjim i budućim projektima pročitajte u intervjuu!

Dani komunikacija 2016 dobitnici

Dani komunikacije

Natjecanja IdejaX i Mixx nagrađuju kreativce, prijaviti se možete već danas

S razvojem tržišta i pojavom novih trendova u industriji HURA i IAB unaprijedili su pravilnike natjecanja.

foto

Studenti kreativci – predstavljamo Luciju Klanac

„Kad voliš ono što radiš, onda to zaista ide s lakoćom i vedrinom"

Lucija Klanac apsolventica je na Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu, na smjeru fizioterapije. Uz to je i kreativka – izrađuje ukrasne kutije, nakit, ukrase za kosu i brojne druge predmete koje svaka cura obožava.

Rovinj

Tehnologija i kreativnost

Što Trump i Twitter imaju s Danima komunikacija

U rovinjski hotel Lone na Dane komunikacija od 12. do 15. travnja 2018. iz Sjedinjenih Američkih Država dolaze Brad Parscale, direktor za digitalne medije predsjedničke kampanje Donalda J. Trumpa i Jayanta Jenkins, glavni globalni kreativni direktor Twittera.