Rehidratacija

Trikovi koji će vam pomoći da pijete više vode

Isto

Znanstvenici su otkrili kako možete pospješiti dnevnu konzumaciju vode.

Svi znamo da bismo trebali konzumirati 8 čaša vode dnevno kako bi nam tijelo pravilno funkcioniralo, ali koliko nas to zapravo uspijeva učiniti?

Voda čini oko 60% našeg organizma te je potrebno nadoknaditi svaki gubitak kako bi tijelo moglo dopremiti sve potrebne nutrijente, a i umanjuje posljedice mamurluka. Većina ljudi pije vodu tek kada osjete žeđ, ali neki čak ni tada. Kako se natjerati da konzumiramo optimalnu količinu vode? Ako niste osoba koja se može natjerati da popije 8 čaša dnevno, donosimo vam savjete kako to lako postići.

Čaša ili boca vode pokraj kreveta

Završiti dan čašom vode ili započeti njome jutro ima pozitivan utjecaj na organizam. Nekim ljudima uglavnom smeta piti vodu prije spavanja jer se ne žele ustajati usred noći, ali odlična je alternativa njome započeti dan.

Nositi malu bocu vode sa sobom

Iako ne morate posegnuti za bocom vode uvijek, ako ju imate pri ruci, olakšat će vam navikavanje na ispijanje vode češće. 

Više tjelesne aktivnosti

Povećana tjelesna aktivnost dovodi do gubitka vode u tijelu, ali i povećava želju za konzumacijom vode. Više ćete tekućine unijeti ako šetate ili vježbate, a ne sjedite na kauču.

Promijenite okus vodi

Najveća zamjerka koju neki ljudi imaju vezano uz vodu jest ta da im se ne sviđa nedostatak okusa i da im nije dovoljno zanimljivo. Ono što vi možete učiniti jest promijeniti joj okus. Stavljanje listića metvice, komadića krastavaca, smrznutih bobica i sličnih stvari promijenit će okus i učiniti ispijanje vode zanimljivijim.

Pijte vodu iz čaše/boce sa slamkom

Kada pijete vodu iz čaše ili boce sa slamkom, ni ne primijetite koliko ste tekućine popili i zapravo popijete više nego što biste popili kad biste ispijali vodu iz čaše normalno. Ako se nađete u društvu i nastane neugodna tišina, ispijanje vode jest dobra distrakcija.

Držite vodu na temperaturi koja vam odgovara

Ne voli svatko hladnu vodu ni piti ju na sobnoj temperaturi. Pronađite si temperaturu koja vam najviše odgovara, što će uzrokovati pijenje više vode.

Napravite si podsjetnik

Papirić zalijepite na ogledalo ili hladnjak, postavite alarm na mobitelu ili instalirajte aplikaciju koja vam može pomoći da pijete više tekućine. Ona će vam izračunati koliko optimalno trebate popiti tekućine s obzirom na vašu tjelesnu težinu.

Komentari na članak

Vezani članci

šetanje; izvor: https://unsplash.com/photos/iABe6FVJ3hU

Studentski dani zdravlja

Tajne zdravog života kriju se u SC-u

Na samom početku akademske godine Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu i Međunarodna udruga studenata medicine odlučili su na interaktivan način educirati studente o mnogim aspektima zdravlja i važnosti stjecanja zdravih navika.

Dan borbe protiv raka

Na današnji dan

Međunarodni dan borbe protiv raka

Međunarodni dan borbe protiv raka obilježava se svake godine 4. veljače, u svrhu podizanja svijesti o važnosti borbe protiv ove opake bolesti.

Facebook dislike

DRUŠTVENE MREŽE

Trećina ljudi ne podnosi dio svojih Facebook prijatelja

Na Facebooku postoji značajan broj prijateljstava koja nisu prava. Ljudi zbog različitih razloga zadržavaju kontakt s ljudima s kojima se u stvarnosti ne bi rado družili.

Pas

Znanstveno dokazano

9 znanstvenih razloga zašto morate imati psa

Donosimo vam 9 razloga koji će vas sigurno natjerati da kupite psa!

Zdrava prehrana naslovna

ZDRAVA PREHRANA

FOTO: Deset namirnica koje jamče savršenu liniju za nadolazeće ljeto

Donosimo vam popis od deset namirnica koje jamče zdravlje i čijim ćete redovitim konzumiranjem zamijetiti zavidne i dugoročne rezultate po pitanju mršavljenja.