Dodatan razlog zašto se veselimo ljetu

Plivanje pozitivno utječe na vaše mentalno zdravlje

Plivanje

Postoje brojna istraživanja koja potvrđuju dobrobiti plivanja za psihu. U vrijeme ispitnih rokova preporučujemo barem pola sata plivanja tjedno da se oslobodite stresa.

Mnogi od nas još plivaju kroz ispitne rokove pa o ljetnim radostima često razmišljaju s dozom sjete. Upravo je plivanje jedna od asocijacija vezanih za ljeto, a osim što je djelotvorno za tijelo, ono itekako ima blagodati i za psihu. Plivanje je poznato kao meditativna aktivnost tijekom kojeg hladnoća vode utječe na boljitak raspoloženja, uklanjajući umor i depresiju.

Znanstvenici iz Australije istražili su kako mozak reagira tokom plivanja, piše Lifehack. Ispitanicima koji su sudjelovali u projektu protok krvi bio je bolji kada su bili u vodi, nego kada su bili na kopnu. Ti rezultati mogu postaviti temelj za daljnja istraživanja utjecaja vode na kardiovaskularno zdravlje. Nadalje, različite vodene aktivnosti, primjerice aerobik u vodi ili plivanje imaju različite utjecaje na funkcije srca i protok krvi.

Ako to nije dovoljno, evo još nekoliko razloga da se odlučite na plivanje:

Plivanje je jedna vrsta meditacije

Kada uđete u vodu i zaronite, reducirate vanjske zvukove, skoncentriraniji ste na disanje, mišići su vam opušteniji, uživate u tišini. Ovaj je popis poduži, a sve ove činjenice navode nas da zaključimo kako je plivanje odlična meditacija.

Plivanje je vrsta tjelovježbe

Ako niste ludi za teretanom i sličnim oblicima tjelovježbe gdje se znojimo kao ludi, naš savjet vam je da pokušate s plivanjem koje oblikuje vretenaste mišiće, odlično je za pluća i opuštajuće je. Čak je i zvijezda La La Landa, Emmma Stone, izjavila da joj je plivanje jedna od najdražih aktivnosti.

Plivanje potiče izlučivanje endorfina

Endorfin, koji je poznatiji kao hormon sreće, smanjuje razinu stresa te potiče euforiju. Osim plivanja, izlučivanju endorfina pomažu i druge vrste tjelovježbi, ali i čokolada.

Ovo su sve dobri razlozi kako biste još više zavoljeli plivanje i napravili uslugu svome tijelu i psihi. Vjerujemo da bi u ovom razdoblju rokova svima godilo barem pola sata plivanja da se oslobodite stresa.

Komentari na članak

Vezani članci

Kiviak

Čitati na prazan želudac

FOTO: Deset najčudnijih božićnih jela

Vodimo vas na putovanje kroz najčudnije specijalitete koji se u raznim državama pripremaju za Božić. Nakon ovog odbrojavanja voljet ćete sarmu još i više.

Michael i Ryan

Pripreme za Svjetsko prvenstvo

Phelps i društvo u srpnju u Rijeci

Phelps bi se nakon borbe s ovisnošću o alkoholu na bazenu Kantrida trebao pripremati za oživljavanje karijere i nove medalje.

Samoobrana

Samoobrana

VIDEO: Savjeti i vještine koje će vam pomoći da se obranite od napadača

Tijekom života usvajamo različite vještine koje su nam potrebne za uspjeh u našem osobnom i profesionalnom životu te često zaboravljamo kako je važno znati i spasiti vlastiti život. Stoga naučite kako se obraniti i zaštititi od različitih napada.

mikrofon

Odvaži se i nasmij Rijeku

Otvoreni mikrofon čeka neke nove komičare

Ako si kojim slučajem osoba koja uvijek zabavlja ekipu i može svakome izmamiti osmijeh na lice, onda je ovaj događaj upravo za tebe.

Bakterija

Simpatičan znanstveni eksperiment

Poslušajte kako bakterije pjevaju

„Interspecifics Collective“ je ekipa iz Meksika koja je pomoću uređaja „Energy Bending Lab“ uspjela otkriti kako zvuče bakterije. Njihov instrument izrađen je od nekoliko sintesajzera i prijenosnih alata koji stvaraju zvučnu sliku koju proizvode bakterije.