Vježbanje bez nepotrebnog troška

Zašto ne biste trebali ići u teretanu i koja je alternativa

Teretana

Na veoma jednostavan način uštedite vrijeme, novac i živce.

Tako je, niste krivo vidjeli. U ovom tekstu ćete doista pronaći legitimne razloge zašto ne biste trebali postati član teretane. Naravno da ste do sada naišli na mnoge stranice koje vam govore upravo suprotno, ali nije sve med i mlijeko u teretani. Vjerovali ili ne, postoje i alternative ako želite biti zdravi ili bez viška kilograma ili nešto treće. Stoga ćemo se za početak osvrnuti na najvažnije razloge neodlaska u teretanu:

Cijena

Uvijek može biti problem kod studenata. Najčešće se cijene kreću od 250 do 300 kuna mjesečno za neograničeni dolazak u više nego pristojnu teretanu.

Vrijeme potrošeno na odlazak u teretanu

Kada u dnevnom rasporedu imate predavanja, vježbe, seminare, možda posao i druženje s ekipom, nastupi gužva. 

Planiranje odlaska u teretanu u poslijepodnevnim satima

Ako ste se odlučili na ovaj potez, onda se morate pripremiti na čekanje u redu na sprave što vam produžuje boravak u teretani.

Nakon što smo teretanu bacili u zaborav, prebacujemo se na alternativu koja je gotovo 100 posto jeftinija, uzima manje vremena, a vježbati se može kada god imate volje. Naime, riječ je o vježbanju kod kuće, ali može se otići i u obližnji park ili negdje drugdje na otvoreno. 

Za veću čvrstoću tijela ili snagu mogu vam pomoći jednostavne vježbe kao što su sklekovi, trbušnjaci, čučnjevi, izdržaji. Što se tiče kardio treninga, preporuča se tzv. jumping jacks, mountatin climbers i klasični visoki skip. 

 

Također navedenim vježbama dodajte glute bridge za jačanje zadnjice i bird dog vježbu za jačanje trbušnih mišića

 

Početnicima se preporuča da na svaku vježbu potroše 10 sekundi i između vježbi uzmu 15 sekundi odmora ili više ako je potrebno. U početku se također preporuča ponavljanje dva do tri puta istih vježbi sve dok se osoba ne osjeća da može više, dulje i bolje. 

Ako ste nakon čitanja ovog teksta zaključili da odlazak u teretanu zapravo nije ono što vam treba, odlično. Ako ste s druge strane još uvijek vjerni član lokalne teretane i smatrate da nema potrebe za napuštanjem iste, tko smo mi da vam govorimo drugačije. 

Komentari na članak

Vezani članci

Udruga Balkanac u Beogradu

Udruga "Balkanac" protiv mržnje i netrpeljivosti među mladima u regiji

"Granica ne smije biti prepreka za sklapanje novih prijateljstava"

Udruga "Balkanac" okuplja mlade iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije. Zajedno žele promijeniti negativne stavove mladih i izgraditi društvo koje nije zatrovano mržnjom.

Tjestenina

Kulinarski trikovi

VIDEO: Novi i brži način kuhanja tjestenine

Isprobajte novi način kuhanja tjestenine s kojim ćete ručak skuhati 5 minuta brže.

Steak

Izbjegnite noćne more

Manje pržene hrane, čokolade i alkohola za bolji san

Većina stručnjaka preporuča laganu prehranu prije spavanja te izbjegavanje alkohola i stimulansa.

Parov Stelar

Nagradna igra na zagrebačkim noćnim destinacijama

Zabavi se i osvoji ulaznicu za koncert Parov Stelar Banda

Studentski život na rubu doveo te do toga da si ne možeš priuštiti ni dupli obrok u menzi, a kamoli kartu za koncert? Nema mjesta panici! U tekstu provjeri kako možeš osvojiti karte za koncert Parova Stelara.

https://cdn.pixabay.com/photo/2017/04/22/10/15/sport-2250970__340.jpg

Rezultati istraživanja

Samo jedan trening može nekome spasiti život

Poznato je da vježbanje poboljšava fizičko i psihičko zdravlje, no postavlja se pitanje kada ono zaista počinje djelovati na organizam. Nedavno istraživanje pokazalo je kako samo jedan trening smanjuje opseg srčanog udara, a njegov učinak traje od četiri do pet dana.