LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Održano otvorenje najvećeg europskog natjecanja

Social Impact Award ulazi u edukacijsku fazu natjecanja

11. ožujka 2015. započelo je najveće europsko natjecanje koje studentice i studente potiče na društveno poduzetništvo.

11. ožujka 2015. započelo je najveće europsko natjecanje koje studentice i studente potiče na društveno poduzetništvo.

Impact Hub Zagreb i Erste zaklada pokrenuli su najveće europsko natjecanje u društvenom poduzetništvu na području Hrvatske.

Na otvorenju, koje se održalo 11. ožujka, prisutnim se studentima prezentirao ovaj vrijedan projekt koji se održava drugu godinu u Hrvatskoj. Suosnivačica Impact Huba Zagreb, Ana Raguž, objasnila je kako je zapravo krenulo natjecanje Social Impact Awarda. Od svog početka 2009. godine, u Austriji, uspješnost dokazuje činjenica da je 60 % prijavljenih projekata do sada implementirano, a 35 % njih ostvaruje prihode. Svake godine prijave, radionice, glasovi i nagrade rastu.

Anamarija Mostarac, projektna menadžerica Social Impact Awarda 2015. u Hrvatskoj, objasnila je proces prijave te vremenski tijek natjecanja. Naglasila je kako se mogu prijaviti svi zainteresirani studenti te da su dobrodošli i prošlogodišnji sudionici koji nisu osvojili nagrade.

Otvorenje je okupilo mlade i proaktivne osobe koje su svoja inspirativna iskustva prenijela prisutnim studentima. Jedan od prošlogodišnjih pobjednika, student, stručnjak u području kriptovaluta, Luka Klancir, istaknuo je da je moguće pokrenuti posao i za vrijeme studija, a da je ključ uspjeha dobro organizirano vrijeme te da za svaku prezentaciju treba pripremiti svoje ideje. Na kraju je kratko poručio: „Life is a pitch“

Ana Kolarević je pokrenula projekt Sizemapp i rekla je kako se prije svega treba zapitati Želite li biti socijalni poduzetnici ili želite biti normalni poduzetnici?“  te naglasila: „Pitajte se što tržište treba?“.

Srednjoškolci Grigor Danko i Viktor Bašić poduzetnici su početnici koji su, uz sve svoje obaveze kao što su učenje, nogomet i ostale izvanškolske aktivnosti, pokrenuli svoj prvi poslovni projekt 40 000 kilometers. Smatraju kako je društvena korist važan dio svakog poslovanja. Martina Čuljak je pokrenula HelpBalkans.org nakon poplave u Gunji i u ostatku regije. Njezin put nije bio lak, ali je odlučno naglasila: „Da biste pokrenuli nešto, ne treba vam puno i ne treba vam novac.Na kraju je zaključila: „Ne čekajte da znate dovoljno“.

Nakon održanog otvorenja, natjecanje ulazi u edukacijsku fazu koja obuhvaća besplatne radionice namijenjene mladima i studentima zainteresiranima za razvoj ideja koje pozitivno utječu na zajednicu. Svi koji žele čuti nešto više o društvenom poduzetništvu ili žele naučiti raditi sa zanimljivim alatima koji potiču kreativnost i razvoj ideja, upoznati se s poslovnim modelima te izradom poslovnoga plana, mogu se prijaviti za sudjelovanje na službenoj stranici natjecanja: socialimpactaward.hr.

Raspored edukacijskih radionica je sljedeći:

SIA edukacijski bootcamp - Zadar, 17.3.2015.

SIA edukacijski bootcamp – Zagreb, 21. - 22.3.2015.

Razrađene ideje za natjecanje mogu se prijaviti preko internetske stranice Social Impact Award Hrvatska od 11. ožujka do 22. travnja. Uz online prijavnicu šalje se dokument u kojem se nalazi razrađena ideja i njezin sažetak te se ispunjavaju informacije o timu i voditelju tima. Pobjednički projekti osvajaju novčane nagrade te ostvaruju profesionalnu podršku Impact Huba Zagreb. Dobiva se i neograničeno članstvo na tri mjeseca te podrška postojećih članova, poduzetnika i društvenih inovatora, kao i stručnog Impact Hub tima.

FOTO: IMPACT HUB ZAGREB