Web stranice

Čuvanje ugleda i suočavanje s negativnim komentarima

web stranice

Loše ocjene i loši komentari u vezi usluga pojedinih restorana, tvrtki, kafića ili hotela mogu značajno utjecati na budući profit. Postoji nekoliko načina na koje se treba odnositi prema njima.

Za tvrtke, kompanije, restorane i kafiće važan je pozitivan komentar. Internet je omogućio ocjenjivanje i dostupnost loših komentara svima, čak i preko tražilica. No, postoji nekoliko načina za rješavanje negativnih komentara.  

Loše ocjene

Suočavanje s lošim komentarima na stranicama koje omogućuju (registriranim) korisnicima da ocijene pojedine hotele, restorane ili kafiće može utjecati na daljnji rad, kao i na rušenje uspostavljenog ugleda. U tom slučaju, predlaže se odgovaranje na negativan komentar (kulturno) te javno ispričavanje korisniku zbog loše usluge.

Korisnici često zaborave komentirati i ocjenjivati ako nemaju nikakvih negativnih doživljaja. Kako bi se riješio taj problem, savjetuje se preporučivanje web stranice ili mjesta na kojima se korisnici mogu uključiti u ocjenjivanje usluge ako su zadovoljni. Ovakvim pristupom može se smanjiti udio negativnih komentara ili ih poslati u „zaborav“.

Postovi s lažima ili klevetama

Postovi na blogovima ograničeni su odredbama za korištenje (Terms of service). Ako se na blogu šire glasine, laži i klevete u vezi određene osobe, ta osoba može pokrenuti postupak za uklanjanje, a ako postane popularan na većim blogerskim platformama, moguće je pokrenuti i sudski postupak protiv izvora laži.

Kada se radi o sadržajima koji su ne samo negativni, već i istiniti/realni, postoje tri načina suočavanja s njima.

Prvi način uključuje tražilice koje spuštaju/udaljavaju negativni sadržaj što dalje. Dakle, sadržaj se ne miče iz tražilica, već se postavlja na druge stranice i unutar tražilica koje su puno slabije posjećene pa je negativan sadržaj potisnut boljim i pozitivnijim sadržajima. Tvrtke kojima je od velike važnosti ostajanje pri vrhu tražilica često plaćaju stvaranje novog sadržaja koji će potisnuti stari, negativni.

Drugi način savjetuje već spomenuto, odgovaranje na loše komentare. Može se i uz pomoć testiranja utvrditi istinitost komentara. Testiranje provodi treća, neovisna strana. Ako se komentar pokaže lažnim, može se tražiti uklanjanje ili odgovoranje na komentar s istinitim činjenicama.

Treći (skupi) način upliće organizacije/tvrtke koje su sposobne maknuti negativni sadržaj iz tražilica. To funkcionira tako da je sadržaj još uvijek dostupan, ali se teško pronalazi. ovaj način je moguć zbog velike količine sadržaja koji se svaki dan pojavljuje, a kojeg u tražilicima provjeravaju tek algoritmi.

Komentari na članak

Vezani članci

Slikanje - selfie (fail)

Say: „Cheese!“

Kako izgledati bolje na fotkama?

Vrijeme je kada se sve mora objaviti na društvenoj mreži. Niste pobornik slikanja ili jednostavno ne izgledate dobro na njima? Ne brinite! Kako biste izbjegli da na slikama koje je netko drugi uslikao ispadnete kao strašilo, najbitnija je poza. Iz ovog razloga donosimo super lagane trikove za vašu pozu koja će (na slikama) izraziti vaše divne strane na najljepši mogući način.

Privatnost

14 članica Europske unije optužilo Google

Google optužen za kršenje privatnosti

Google koristio podatke i komentare svojih korisnika bez njihova znanja u reklamne svrhe.

Alkohol, zabava

Piti ili ne piti?

10 razloga zbog kojih biste trebali prestati piti alkohol

Mladi u vrlo ranoj dobi počinju konzumirati alkoholna pića zbog njihove primamljivosti. Brojni su razlozi zašto bismo to trebali sprječavati, a mi vam navodimo deset o kojima vjerojatno nikada niste razmišljali.

Snapchat

Facebook s naglaskom na privatnost?

Nova aplikacija na tržištu - Snapchat

Aplikacija koja bi mogla zamijeniti popularne društvene mreže zbog veće zaštite privatnosti korisnika.

Putovanje

Postignut dogovor o prenosivosti sadržaja

Internetske sadržaje na koje ste pretplaćeni možete koristiti širom Europske unije

Odsada je moguće putovati Europom i pratiti svoje omiljene sadržaje, gdje god se nalazili. Svi poslužitelji, i javni i oni na pretplatu, omogućit će korištenje internetskih sadržaja u svim državama Europske unije.