Web stranice

Čuvanje ugleda i suočavanje s negativnim komentarima

web stranice

Loše ocjene i loši komentari u vezi usluga pojedinih restorana, tvrtki, kafića ili hotela mogu značajno utjecati na budući profit. Postoji nekoliko načina na koje se treba odnositi prema njima.

Za tvrtke, kompanije, restorane i kafiće važan je pozitivan komentar. Internet je omogućio ocjenjivanje i dostupnost loših komentara svima, čak i preko tražilica. No, postoji nekoliko načina za rješavanje negativnih komentara.  

Loše ocjene

Suočavanje s lošim komentarima na stranicama koje omogućuju (registriranim) korisnicima da ocijene pojedine hotele, restorane ili kafiće može utjecati na daljnji rad, kao i na rušenje uspostavljenog ugleda. U tom slučaju, predlaže se odgovaranje na negativan komentar (kulturno) te javno ispričavanje korisniku zbog loše usluge.

Korisnici često zaborave komentirati i ocjenjivati ako nemaju nikakvih negativnih doživljaja. Kako bi se riješio taj problem, savjetuje se preporučivanje web stranice ili mjesta na kojima se korisnici mogu uključiti u ocjenjivanje usluge ako su zadovoljni. Ovakvim pristupom može se smanjiti udio negativnih komentara ili ih poslati u „zaborav“.

Postovi s lažima ili klevetama

Postovi na blogovima ograničeni su odredbama za korištenje (Terms of service). Ako se na blogu šire glasine, laži i klevete u vezi određene osobe, ta osoba može pokrenuti postupak za uklanjanje, a ako postane popularan na većim blogerskim platformama, moguće je pokrenuti i sudski postupak protiv izvora laži.

Kada se radi o sadržajima koji su ne samo negativni, već i istiniti/realni, postoje tri načina suočavanja s njima.

Prvi način uključuje tražilice koje spuštaju/udaljavaju negativni sadržaj što dalje. Dakle, sadržaj se ne miče iz tražilica, već se postavlja na druge stranice i unutar tražilica koje su puno slabije posjećene pa je negativan sadržaj potisnut boljim i pozitivnijim sadržajima. Tvrtke kojima je od velike važnosti ostajanje pri vrhu tražilica često plaćaju stvaranje novog sadržaja koji će potisnuti stari, negativni.

Drugi način savjetuje već spomenuto, odgovaranje na loše komentare. Može se i uz pomoć testiranja utvrditi istinitost komentara. Testiranje provodi treća, neovisna strana. Ako se komentar pokaže lažnim, može se tražiti uklanjanje ili odgovoranje na komentar s istinitim činjenicama.

Treći (skupi) način upliće organizacije/tvrtke koje su sposobne maknuti negativni sadržaj iz tražilica. To funkcionira tako da je sadržaj još uvijek dostupan, ali se teško pronalazi. Ovaj način je moguć zbog velike količine sadržaja koji se svaki dan pojavljuje, a kojeg u tražilicima provjeravaju tek algoritmi.

Komentari na članak

Vezani članci

Djevojka leži u krevetu

Budite se odmorni i veseli

Pet savjeta za uklanjanje smetnji koje vam narušavaju san

Naše zdravlje uvelike ovisi o pravilnom spavanju. Iako nam često san narušavaju bolovi i ostale smetnje poput hrkanja, postoji nekoliko načina koji će vam pomoći da se budite s osmijehom.

Čaj

Čajevi kao rješenje svih tegoba

Pravo vrijeme za čaj je – uvijek!

Lijek protiv velikog broja tegoba dolazi iz prirode. Čaj od čička, đumbira, limuna, zeleni čaj, čaj od metvice i kamilice, čija je ljekovita svojstva vrijedno otkriti i upoznati za zdraviji život, samo su neki od njih.

https://pixabay.com/en/architecture-blank-page-maps-pages-1854199/

Putevima nostalgije

18 načina na koje je život bio drugačiji prije 10 godina

Iako se 2008. godina ne čini kao da je bila prije deset godina, svijet je ipak dosta drugačije mjesto nego što je bio tada. Krenite s nama putevima nostalgije i sjetite se da svijet i naša svakodnevnica nisu oduvijek izgledali ovako kako izgledaju danas.

logo

Drugi dio - najzanimljiviji YouTube kanali

30 YouTube kanala uz koje ćete puno naučiti

Došlo je vrijeme i za predstavljanje drugog dijela naše male YouTube učionice. Proučite kanale, a zatim se opredijelite koje ćete pratiti i naučiti apsolutno sve o tehnologiji, korisnim trikovima za vlastitu sigurnosti i još mnogo toga.

YouTube logo

YouTube uvodi pretplatu na slušanje glazbe

YouTube više neće biti u potpunosti besplatan

Usluga bi mogla biti lansirana sljedeće godine, a korisnici bi i dalje mogli besplatno slušati glazbu i pogledati video spotove, jedino što će im se pružiti opcija plaćanja za „premium” uslugu.