Web stranice

Čuvanje ugleda i suočavanje s negativnim komentarima

web stranice

Loše ocjene i loši komentari u vezi usluga pojedinih restorana, tvrtki, kafića ili hotela mogu značajno utjecati na budući profit. Postoji nekoliko načina na koje se treba odnositi prema njima.

Za tvrtke, kompanije, restorane i kafiće važan je pozitivan komentar. Internet je omogućio ocjenjivanje i dostupnost loših komentara svima, čak i preko tražilica. No, postoji nekoliko načina za rješavanje negativnih komentara.  

Loše ocjene

Suočavanje s lošim komentarima na stranicama koje omogućuju (registriranim) korisnicima da ocijene pojedine hotele, restorane ili kafiće može utjecati na daljnji rad, kao i na rušenje uspostavljenog ugleda. U tom slučaju, predlaže se odgovaranje na negativan komentar (kulturno) te javno ispričavanje korisniku zbog loše usluge.

Korisnici često zaborave komentirati i ocjenjivati ako nemaju nikakvih negativnih doživljaja. Kako bi se riješio taj problem, savjetuje se preporučivanje web stranice ili mjesta na kojima se korisnici mogu uključiti u ocjenjivanje usluge ako su zadovoljni. Ovakvim pristupom može se smanjiti udio negativnih komentara ili ih poslati u „zaborav“.

Postovi s lažima ili klevetama

Postovi na blogovima ograničeni su odredbama za korištenje (Terms of service). Ako se na blogu šire glasine, laži i klevete u vezi određene osobe, ta osoba može pokrenuti postupak za uklanjanje, a ako postane popularan na većim blogerskim platformama, moguće je pokrenuti i sudski postupak protiv izvora laži.

Kada se radi o sadržajima koji su ne samo negativni, već i istiniti/realni, postoje tri načina suočavanja s njima.

Prvi način uključuje tražilice koje spuštaju/udaljavaju negativni sadržaj što dalje. Dakle, sadržaj se ne miče iz tražilica, već se postavlja na druge stranice i unutar tražilica koje su puno slabije posjećene pa je negativan sadržaj potisnut boljim i pozitivnijim sadržajima. Tvrtke kojima je od velike važnosti ostajanje pri vrhu tražilica često plaćaju stvaranje novog sadržaja koji će potisnuti stari, negativni.

Drugi način savjetuje već spomenuto, odgovaranje na loše komentare. Može se i uz pomoć testiranja utvrditi istinitost komentara. Testiranje provodi treća, neovisna strana. Ako se komentar pokaže lažnim, može se tražiti uklanjanje ili odgovoranje na komentar s istinitim činjenicama.

Treći (skupi) način upliće organizacije/tvrtke koje su sposobne maknuti negativni sadržaj iz tražilica. To funkcionira tako da je sadržaj još uvijek dostupan, ali se teško pronalazi. Ovaj način je moguć zbog velike količine sadržaja koji se svaki dan pojavljuje, a kojeg u tražilicima provjeravaju tek algoritmi.

Komentari na članak

Vezani članci

4 načina kako iskoristiti LikedIn profil na novi način

Za sve one u potrazi za poslom

Kako iskoristiti LinkedIn profil na novi način

Tražite posao? Onda svakako obratite pažnju na svoj LinkedI profil!

Job

Radite li vi ove greške?

10 razloga zašto poslodavci ignoriraju životopise

Pronalazak posla je težak posao, stoga si ga ne otežavajte više nego što je potrebno ovakvim greškama.

ljepota zimi

Nekoliko savjeta

Kako njegovati izgled u zimskim danima

U zimskim uvjetima potrebno je posvetiti dodatnu pažnju našoj ljepoti, a posebno koži. Niske temperature i vjetar postaju neprijatelji koje možete lako pobijediti uz nekoliko malih trikova.

Laptop i mobitel

Savjeti stručnjaka

Kako se nositi sa stresom uzrokovanim vijestima

Svi smo barem jednom iskusili koliko nas mediji i vijesti koje nam „serviraju“ iscrpljuju i ostavljaju pod stresom. Donosimo vam savjete kako s tim stresom izaći na kraj.

Google internship

Otvoreno mjesto Software Developera

Postani stažist u Googleu!

Za studente fakulteta računalnog ili srodnog usmjerenja, Google je otvorio natječaj za pripravnike u svom kanadskom uredu. Prijave se primaju do 29. veljače 2016.