Web stranice

Čuvanje ugleda i suočavanje s negativnim komentarima

web stranice

Loše ocjene i loši komentari u vezi usluga pojedinih restorana, tvrtki, kafića ili hotela mogu značajno utjecati na budući profit. Postoji nekoliko načina na koje se treba odnositi prema njima.

Za tvrtke, kompanije, restorane i kafiće važan je pozitivan komentar. Internet je omogućio ocjenjivanje i dostupnost loših komentara svima, čak i preko tražilica. No, postoji nekoliko načina za rješavanje negativnih komentara.  

Loše ocjene

Suočavanje s lošim komentarima na stranicama koje omogućuju (registriranim) korisnicima da ocijene pojedine hotele, restorane ili kafiće može utjecati na daljnji rad, kao i na rušenje uspostavljenog ugleda. U tom slučaju, predlaže se odgovaranje na negativan komentar (kulturno) te javno ispričavanje korisniku zbog loše usluge.

Korisnici često zaborave komentirati i ocjenjivati ako nemaju nikakvih negativnih doživljaja. Kako bi se riješio taj problem, savjetuje se preporučivanje web stranice ili mjesta na kojima se korisnici mogu uključiti u ocjenjivanje usluge ako su zadovoljni. Ovakvim pristupom može se smanjiti udio negativnih komentara ili ih poslati u „zaborav“.

Postovi s lažima ili klevetama

Postovi na blogovima ograničeni su odredbama za korištenje (Terms of service). Ako se na blogu šire glasine, laži i klevete u vezi određene osobe, ta osoba može pokrenuti postupak za uklanjanje, a ako postane popularan na većim blogerskim platformama, moguće je pokrenuti i sudski postupak protiv izvora laži.

Kada se radi o sadržajima koji su ne samo negativni, već i istiniti/realni, postoje tri načina suočavanja s njima.

Prvi način uključuje tražilice koje spuštaju/udaljavaju negativni sadržaj što dalje. Dakle, sadržaj se ne miče iz tražilica, već se postavlja na druge stranice i unutar tražilica koje su puno slabije posjećene pa je negativan sadržaj potisnut boljim i pozitivnijim sadržajima. Tvrtke kojima je od velike važnosti ostajanje pri vrhu tražilica često plaćaju stvaranje novog sadržaja koji će potisnuti stari, negativni.

Drugi način savjetuje već spomenuto, odgovaranje na loše komentare. Može se i uz pomoć testiranja utvrditi istinitost komentara. Testiranje provodi treća, neovisna strana. Ako se komentar pokaže lažnim, može se tražiti uklanjanje ili odgovoranje na komentar s istinitim činjenicama.

Treći (skupi) način upliće organizacije/tvrtke koje su sposobne maknuti negativni sadržaj iz tražilica. To funkcionira tako da je sadržaj još uvijek dostupan, ali se teško pronalazi. Ovaj način je moguć zbog velike količine sadržaja koji se svaki dan pojavljuje, a kojeg u tražilicima provjeravaju tek algoritmi.

Komentari na članak

Vezani članci

Hrvoje Balen

Analiza Agencije za znanost i visoko obrazovanje

Nastavak trenda porasta interesa za studijima iz područja računarstva i informatike

Analiza hrvatske Agencije za znanost i visoko obrazovanje, koja je provedena drugu godinu za redom u sklopu EU inicijative "eSkills for Jobs", pokazala je i ove godine rast interesa za studijima iz kojih izlaze IT stručnjaci.

Mehmet Oz

Zabavne emisije o zdravlju samo su zabavne

Kvazisavjeti doktora Oza

Istraživanje jednog britanskog časopisa pokazalo je da savjeti u emisijama o zdravlju nisu točni.

Novi paviljoni na Savi

Minimalizam, urednost i malo mašte

Savjeti za uređenje studentskih soba

Nekoliko savjeta za uređenje malih studentskih soba.

STEMI

Igračka nove generacije

INTERVJU: Robot STEMI namijenjen učenju robotike, 3D modeliranja i programiranja pomoću mobilnih aplikacija

Robot STEMI dovoljno je jednostavan za djecu iznad 13 godina, ali i dovoljno složen za starije koji se vole baviti robotikom.

Djevojka s laptopom

Zapošljavanje

Kvalitetnim životopisom do željenog posla

Pri prijavljivanju za posao potrebno je priložiti životopis koji u kratkim crtama sadrži vaše znanje, vještine i iskustvo. No o načinu na koji ste prezentirali sebe ovisi hoćete li biti odabrani, stoga naučite kako napisati dobar životopis te dobiti željeni posao.