Web stranice

Čuvanje ugleda i suočavanje s negativnim komentarima

web stranice

Loše ocjene i loši komentari u vezi usluga pojedinih restorana, tvrtki, kafića ili hotela mogu značajno utjecati na budući profit. Postoji nekoliko načina na koje se treba odnositi prema njima.

Za tvrtke, kompanije, restorane i kafiće važan je pozitivan komentar. Internet je omogućio ocjenjivanje i dostupnost loših komentara svima, čak i preko tražilica. No, postoji nekoliko načina za rješavanje negativnih komentara.  

Loše ocjene

Suočavanje s lošim komentarima na stranicama koje omogućuju (registriranim) korisnicima da ocijene pojedine hotele, restorane ili kafiće može utjecati na daljnji rad, kao i na rušenje uspostavljenog ugleda. U tom slučaju, predlaže se odgovaranje na negativan komentar (kulturno) te javno ispričavanje korisniku zbog loše usluge.

Korisnici često zaborave komentirati i ocjenjivati ako nemaju nikakvih negativnih doživljaja. Kako bi se riješio taj problem, savjetuje se preporučivanje web stranice ili mjesta na kojima se korisnici mogu uključiti u ocjenjivanje usluge ako su zadovoljni. Ovakvim pristupom može se smanjiti udio negativnih komentara ili ih poslati u „zaborav“.

Postovi s lažima ili klevetama

Postovi na blogovima ograničeni su odredbama za korištenje (Terms of service). Ako se na blogu šire glasine, laži i klevete u vezi određene osobe, ta osoba može pokrenuti postupak za uklanjanje, a ako postane popularan na većim blogerskim platformama, moguće je pokrenuti i sudski postupak protiv izvora laži.

Kada se radi o sadržajima koji su ne samo negativni, već i istiniti/realni, postoje tri načina suočavanja s njima.

Prvi način uključuje tražilice koje spuštaju/udaljavaju negativni sadržaj što dalje. Dakle, sadržaj se ne miče iz tražilica, već se postavlja na druge stranice i unutar tražilica koje su puno slabije posjećene pa je negativan sadržaj potisnut boljim i pozitivnijim sadržajima. Tvrtke kojima je od velike važnosti ostajanje pri vrhu tražilica često plaćaju stvaranje novog sadržaja koji će potisnuti stari, negativni.

Drugi način savjetuje već spomenuto, odgovaranje na loše komentare. Može se i uz pomoć testiranja utvrditi istinitost komentara. Testiranje provodi treća, neovisna strana. Ako se komentar pokaže lažnim, može se tražiti uklanjanje ili odgovoranje na komentar s istinitim činjenicama.

Treći (skupi) način upliće organizacije/tvrtke koje su sposobne maknuti negativni sadržaj iz tražilica. To funkcionira tako da je sadržaj još uvijek dostupan, ali se teško pronalazi. Ovaj način je moguć zbog velike količine sadržaja koji se svaki dan pojavljuje, a kojeg u tražilicima provjeravaju tek algoritmi.

Komentari na članak

Vezani članci

Problemi na faksu

Odlazak na fakultet

Tipični strahovi svakog brucoša

Svaka osoba nađe se u strahu kada kreće u nove izazove, a odlazak na fakultet upravo je jedan od takvih. Ne brinite jer znamo kako ublažiti tipične strahove s kojima će se susresti svi brucoši prije početka studentske godine.

Mobitel

Mržnja stvara ljubav

Nova aplikacija spaja vas s osobama koje mrze isto što i vi

Nakon što izaberete osobe i stvari koje mrzite, algoritmi aplikacije utvrdit će koliko ste slični određenoj osobi i na taj vam način pronaći potencijalnog partnera ili partnericu.

Dan e-učenja

Informacijske i komunikacijske tehnologije

7. Dan e-učenja

7. po redu sveučilišni Dan e-učenja u auli Rektorata Sveučilišta u Zagrebu.

Čaj za sve

Napitak koji rješava sve probleme

Devet razloga zašto piti čaj svaki dan

Kako kažu znalci s Wikipedije, čaj uživa veliku popularnost u svijetu: drugo najkonzumiranije piće nakon vode upravo je ovaj biljni pripravak.

Autohop

5 savjeta Autohopa

Naučite putovati uz ograničeni budžet

Servis za dijeljenje vožnje Autohop dijeli i savjete o putovanju uz ograničeni budžet.