Web stranice

Čuvanje ugleda i suočavanje s negativnim komentarima

web stranice

Loše ocjene i loši komentari u vezi usluga pojedinih restorana, tvrtki, kafića ili hotela mogu značajno utjecati na budući profit. Postoji nekoliko načina na koje se treba odnositi prema njima.

Za tvrtke, kompanije, restorane i kafiće važan je pozitivan komentar. Internet je omogućio ocjenjivanje i dostupnost loših komentara svima, čak i preko tražilica. No, postoji nekoliko načina za rješavanje negativnih komentara.  

Loše ocjene

Suočavanje s lošim komentarima na stranicama koje omogućuju (registriranim) korisnicima da ocijene pojedine hotele, restorane ili kafiće može utjecati na daljnji rad, kao i na rušenje uspostavljenog ugleda. U tom slučaju, predlaže se odgovaranje na negativan komentar (kulturno) te javno ispričavanje korisniku zbog loše usluge.

Korisnici često zaborave komentirati i ocjenjivati ako nemaju nikakvih negativnih doživljaja. Kako bi se riješio taj problem, savjetuje se preporučivanje web stranice ili mjesta na kojima se korisnici mogu uključiti u ocjenjivanje usluge ako su zadovoljni. Ovakvim pristupom može se smanjiti udio negativnih komentara ili ih poslati u „zaborav“.

Postovi s lažima ili klevetama

Postovi na blogovima ograničeni su odredbama za korištenje (Terms of service). Ako se na blogu šire glasine, laži i klevete u vezi određene osobe, ta osoba može pokrenuti postupak za uklanjanje, a ako postane popularan na većim blogerskim platformama, moguće je pokrenuti i sudski postupak protiv izvora laži.

Kada se radi o sadržajima koji su ne samo negativni, već i istiniti/realni, postoje tri načina suočavanja s njima.

Prvi način uključuje tražilice koje spuštaju/udaljavaju negativni sadržaj što dalje. Dakle, sadržaj se ne miče iz tražilica, već se postavlja na druge stranice i unutar tražilica koje su puno slabije posjećene pa je negativan sadržaj potisnut boljim i pozitivnijim sadržajima. Tvrtke kojima je od velike važnosti ostajanje pri vrhu tražilica često plaćaju stvaranje novog sadržaja koji će potisnuti stari, negativni.

Drugi način savjetuje već spomenuto, odgovaranje na loše komentare. Može se i uz pomoć testiranja utvrditi istinitost komentara. Testiranje provodi treća, neovisna strana. Ako se komentar pokaže lažnim, može se tražiti uklanjanje ili odgovoranje na komentar s istinitim činjenicama.

Treći (skupi) način upliće organizacije/tvrtke koje su sposobne maknuti negativni sadržaj iz tražilica. To funkcionira tako da je sadržaj još uvijek dostupan, ali se teško pronalazi. Ovaj način je moguć zbog velike količine sadržaja koji se svaki dan pojavljuje, a kojeg u tražilicima provjeravaju tek algoritmi.

Komentari na članak

Vezani članci

Pržena hrana

Apel probave

Odbacite svakodnevne štetne navike poslije jela

Saznajte koje su naše svakodnevne navike poslije jela štetne za organizam, posebice probavu.

Studirko

Intervju: Slaven Špigl

Studirko vam nudi besplatnu pomoć u učenju

Studirko je web stranica koja svima koji žele steći informatičku pismenost nudi besplatnu edukaciju.

Studenti u učionici

Početak nove akademske godine

Sedam pravila koja morate usvojiti kada postanete studenti

Brucoši, ovo je članak za vas! Pročitajte koja pravila profesori očekuju da znate već u prvim danima faksa i uštedite si vrijeme!

Infografika, koliko velike kompanije zarade u 1 sekundi

Koliko velike kompanije zarade u 1 sekundi?

Google u 1 sekundi zaradi 697 dolara

U ovoj infografici možete vidjeti koliko velike kompanije zarade u samo jednoj sekundi.

FER pogled sa ulice

Odjel za računarstvo IEEE-a

Predavanje na FER-u: Upravljanje interaktivnim objektima primjenom Arduino mikrokontrolera

Odjel za računarstvo Hrvatske sekcije IEEE, u suradnji s udrugom korisnika Googleovih razvojnih platformi i alata Google Developer Group Zagreb (GDG Zagreb), pozivaju vas na predavanje.