Web stranice

Čuvanje ugleda i suočavanje s negativnim komentarima

web stranice

Loše ocjene i loši komentari u vezi usluga pojedinih restorana, tvrtki, kafića ili hotela mogu značajno utjecati na budući profit. Postoji nekoliko načina na koje se treba odnositi prema njima.

Za tvrtke, kompanije, restorane i kafiće važan je pozitivan komentar. Internet je omogućio ocjenjivanje i dostupnost loših komentara svima, čak i preko tražilica. No, postoji nekoliko načina za rješavanje negativnih komentara.  

Loše ocjene

Suočavanje s lošim komentarima na stranicama koje omogućuju (registriranim) korisnicima da ocijene pojedine hotele, restorane ili kafiće može utjecati na daljnji rad, kao i na rušenje uspostavljenog ugleda. U tom slučaju, predlaže se odgovaranje na negativan komentar (kulturno) te javno ispričavanje korisniku zbog loše usluge.

Korisnici često zaborave komentirati i ocjenjivati ako nemaju nikakvih negativnih doživljaja. Kako bi se riješio taj problem, savjetuje se preporučivanje web stranice ili mjesta na kojima se korisnici mogu uključiti u ocjenjivanje usluge ako su zadovoljni. Ovakvim pristupom može se smanjiti udio negativnih komentara ili ih poslati u „zaborav“.

Postovi s lažima ili klevetama

Postovi na blogovima ograničeni su odredbama za korištenje (Terms of service). Ako se na blogu šire glasine, laži i klevete u vezi određene osobe, ta osoba može pokrenuti postupak za uklanjanje, a ako postane popularan na većim blogerskim platformama, moguće je pokrenuti i sudski postupak protiv izvora laži.

Kada se radi o sadržajima koji su ne samo negativni, već i istiniti/realni, postoje tri načina suočavanja s njima.

Prvi način uključuje tražilice koje spuštaju/udaljavaju negativni sadržaj što dalje. Dakle, sadržaj se ne miče iz tražilica, već se postavlja na druge stranice i unutar tražilica koje su puno slabije posjećene pa je negativan sadržaj potisnut boljim i pozitivnijim sadržajima. Tvrtke kojima je od velike važnosti ostajanje pri vrhu tražilica često plaćaju stvaranje novog sadržaja koji će potisnuti stari, negativni.

Drugi način savjetuje već spomenuto, odgovaranje na loše komentare. Može se i uz pomoć testiranja utvrditi istinitost komentara. Testiranje provodi treća, neovisna strana. Ako se komentar pokaže lažnim, može se tražiti uklanjanje ili odgovoranje na komentar s istinitim činjenicama.

Treći (skupi) način upliće organizacije/tvrtke koje su sposobne maknuti negativni sadržaj iz tražilica. To funkcionira tako da je sadržaj još uvijek dostupan, ali se teško pronalazi. ovaj način je moguć zbog velike količine sadržaja koji se svaki dan pojavljuje, a kojeg u tražilicima provjeravaju tek algoritmi.

Komentari na članak

Vezani članci

Fran

Hit video

VIDEO: Francuzi snimili najbolji promotivni video za Hrvatsku

Riječ je o skupini prijatelja koji su odlučili svoj odmor u Hrvatskoj zabilježiti pomoću videokamere i selfie štapa.

Četkica za zube

Spoj tehnologije i svakodnevnih predmeta

Nova generacija četkica za zube

Ako ste se ikada pitali može li vas što iznenaditi na polju tehnologije, sigurno nikada niste pomislili da će se izumiti The Smart Series četkice za zube.

Novi paviljoni na Savi

PREDSTAVLJAMO

Sve što morate znati o portalu studentski.hr

Ideja nastajanju portala studentski.hr, javila se zbog potrebe studenata za objektivnim informacijama koje se ne prilagođavaju interesnim skupinama i pritiscima trećih strana. Od samoga početka mišljenja smo da informativni sadržaj moraju kreirati sami studenti te da je potrebno obuhvatiti cijelu hrvatsku akademsku zajednicu s posebnim naglaskom na sveučilišne centre kao što su Zagreb, Split, Osijek, Rijeka i sl.

Airdroid

Bežićni prijenos datoteka

Airdroid šalje kablove u povijest

Ova aplikacija omogućuje svojim korisnicima da preko Wi-Fija pošalju datoteke iz mobitela u računalo i obrnuto. Pomoću nje možete upravljati mobitelom preko računala.

World Clock

Praktična web aplikacija

Sat koji prati sve!

„Fun Facts” kriju podatke poput broja prvih poljubaca, proizvedenih litara piva, automobila, pretraga na Googleu i slično.