Web stranice

Čuvanje ugleda i suočavanje s negativnim komentarima

web stranice

Loše ocjene i loši komentari u vezi usluga pojedinih restorana, tvrtki, kafića ili hotela mogu značajno utjecati na budući profit. Postoji nekoliko načina na koje se treba odnositi prema njima.

Za tvrtke, kompanije, restorane i kafiće važan je pozitivan komentar. Internet je omogućio ocjenjivanje i dostupnost loših komentara svima, čak i preko tražilica. No, postoji nekoliko načina za rješavanje negativnih komentara.  

Loše ocjene

Suočavanje s lošim komentarima na stranicama koje omogućuju (registriranim) korisnicima da ocijene pojedine hotele, restorane ili kafiće može utjecati na daljnji rad, kao i na rušenje uspostavljenog ugleda. U tom slučaju, predlaže se odgovaranje na negativan komentar (kulturno) te javno ispričavanje korisniku zbog loše usluge.

Korisnici često zaborave komentirati i ocjenjivati ako nemaju nikakvih negativnih doživljaja. Kako bi se riješio taj problem, savjetuje se preporučivanje web stranice ili mjesta na kojima se korisnici mogu uključiti u ocjenjivanje usluge ako su zadovoljni. Ovakvim pristupom može se smanjiti udio negativnih komentara ili ih poslati u „zaborav“.

Postovi s lažima ili klevetama

Postovi na blogovima ograničeni su odredbama za korištenje (Terms of service). Ako se na blogu šire glasine, laži i klevete u vezi određene osobe, ta osoba može pokrenuti postupak za uklanjanje, a ako postane popularan na većim blogerskim platformama, moguće je pokrenuti i sudski postupak protiv izvora laži.

Kada se radi o sadržajima koji su ne samo negativni, već i istiniti/realni, postoje tri načina suočavanja s njima.

Prvi način uključuje tražilice koje spuštaju/udaljavaju negativni sadržaj što dalje. Dakle, sadržaj se ne miče iz tražilica, već se postavlja na druge stranice i unutar tražilica koje su puno slabije posjećene pa je negativan sadržaj potisnut boljim i pozitivnijim sadržajima. Tvrtke kojima je od velike važnosti ostajanje pri vrhu tražilica često plaćaju stvaranje novog sadržaja koji će potisnuti stari, negativni.

Drugi način savjetuje već spomenuto, odgovaranje na loše komentare. Može se i uz pomoć testiranja utvrditi istinitost komentara. Testiranje provodi treća, neovisna strana. Ako se komentar pokaže lažnim, može se tražiti uklanjanje ili odgovoranje na komentar s istinitim činjenicama.

Treći (skupi) način upliće organizacije/tvrtke koje su sposobne maknuti negativni sadržaj iz tražilica. To funkcionira tako da je sadržaj još uvijek dostupan, ali se teško pronalazi. ovaj način je moguć zbog velike količine sadržaja koji se svaki dan pojavljuje, a kojeg u tražilicima provjeravaju tek algoritmi.

Komentari na članak

Vezani članci

Windows XP

Uskoro prestanak podrške

Od 8. travnja prestaje podrška za Windows XP

Microsoft je na svojim službenim stranicama objavio da je stigao trenutak da zajedno sa svojim partnerima za hardver i softver, svoje resurse usmjeri na novije tehnologije kako bi i dalje mogli pružati sjajne novine u korištenju.

Prskalica

Recite zbogom panici i stresu

Šest savjeta za pobjeđivanje socijalne anksioznosti na bilo kojem tulumu

Donosimo vam jednostavne savjete i otkrivamo korisne trikove, koji će vam pomoći nositi se s osjećajem panike i anksioznosti u socijalnim situacijama.

Google Doodle

Promjene loga najpoznatije svjetske tražilice

Sve inkarnacije Google Doodlea

Nacrtali su jednostavnu siluetu čovjeka, inače simbol spomenutog festivala, koju su postavili iza drugog slova ˝o˝ u nazivu tražilice, što je korisnicima bio simpatičan podsjetnik da su šefovi kompanije otišli ˝na izlet˝.

5 savjeta za studentsku uštedu

5 jednostavnih trikova za super uštedu

Uštedite prilikom putovanja sa studentskim budžetom!

Studentsko doba idealno je za brojna putovanja i druženja s ekipom u raznim dijelovima svijeta. Ipak, mnogima je najčešće ograničenje nikad dovoljan budžet s kojim raspolažu.

ASC

eSTUDENT poziva

U utorak završnica App Star Contesta

Finale je rezervirano za utorak, 20. svibnja na FER-u u dvorani D1 s početkom u 15 sati, gdje se mogu uživo vidjeti 3-minutna predstavljanja 10 najboljih studentskih radova te saznati pobjednici, a druženje se potom nastavlja u KSETu.