Web stranice

Čuvanje ugleda i suočavanje s negativnim komentarima

web stranice

Loše ocjene i loši komentari u vezi usluga pojedinih restorana, tvrtki, kafića ili hotela mogu značajno utjecati na budući profit. Postoji nekoliko načina na koje se treba odnositi prema njima.

Za tvrtke, kompanije, restorane i kafiće važan je pozitivan komentar. Internet je omogućio ocjenjivanje i dostupnost loših komentara svima, čak i preko tražilica. No, postoji nekoliko načina za rješavanje negativnih komentara.  

Loše ocjene

Suočavanje s lošim komentarima na stranicama koje omogućuju (registriranim) korisnicima da ocijene pojedine hotele, restorane ili kafiće može utjecati na daljnji rad, kao i na rušenje uspostavljenog ugleda. U tom slučaju, predlaže se odgovaranje na negativan komentar (kulturno) te javno ispričavanje korisniku zbog loše usluge.

Korisnici često zaborave komentirati i ocjenjivati ako nemaju nikakvih negativnih doživljaja. Kako bi se riješio taj problem, savjetuje se preporučivanje web stranice ili mjesta na kojima se korisnici mogu uključiti u ocjenjivanje usluge ako su zadovoljni. Ovakvim pristupom može se smanjiti udio negativnih komentara ili ih poslati u „zaborav“.

Postovi s lažima ili klevetama

Postovi na blogovima ograničeni su odredbama za korištenje (Terms of service). Ako se na blogu šire glasine, laži i klevete u vezi određene osobe, ta osoba može pokrenuti postupak za uklanjanje, a ako postane popularan na većim blogerskim platformama, moguće je pokrenuti i sudski postupak protiv izvora laži.

Kada se radi o sadržajima koji su ne samo negativni, već i istiniti/realni, postoje tri načina suočavanja s njima.

Prvi način uključuje tražilice koje spuštaju/udaljavaju negativni sadržaj što dalje. Dakle, sadržaj se ne miče iz tražilica, već se postavlja na druge stranice i unutar tražilica koje su puno slabije posjećene pa je negativan sadržaj potisnut boljim i pozitivnijim sadržajima. Tvrtke kojima je od velike važnosti ostajanje pri vrhu tražilica često plaćaju stvaranje novog sadržaja koji će potisnuti stari, negativni.

Drugi način savjetuje već spomenuto, odgovaranje na loše komentare. Može se i uz pomoć testiranja utvrditi istinitost komentara. Testiranje provodi treća, neovisna strana. Ako se komentar pokaže lažnim, može se tražiti uklanjanje ili odgovoranje na komentar s istinitim činjenicama.

Treći (skupi) način upliće organizacije/tvrtke koje su sposobne maknuti negativni sadržaj iz tražilica. To funkcionira tako da je sadržaj još uvijek dostupan, ali se teško pronalazi. Ovaj način je moguć zbog velike količine sadržaja koji se svaki dan pojavljuje, a kojeg u tražilicima provjeravaju tek algoritmi.

Komentari na članak

Vezani članci

Dan zaštite računala

Na današnji dan

Jednostavne metode za zaštitu uređaja koji život znači

Današnji je dan proglašen Danom zaštite računala. Proslavite ga mijenjajući lozinku iz 12345 u nešto što će vas zbilja i zaštiti.

Nabi Big Tablet

Najveći tablet na svijetu

Nabi Big Tab HD – najveći tablet za djecu

Prenosivost mu je navedena kao vrlina, a služi za edukaciju djece i kvalitetno provođenje obiteljskog vremena.

STEMI

Igračka nove generacije

INTERVJU: Robot STEMI namijenjen učenju robotike, 3D modeliranja i programiranja pomoću mobilnih aplikacija

Robot STEMI dovoljno je jednostavan za djecu iznad 13 godina, ali i dovoljno složen za starije koji se vole baviti robotikom.

Mobiteli

Šest vrhunskih mobilnih uređaja

Mobiteli koje jedva čekamo u prvoj polovici 2016.

Najveći svjetski proizvođači mobilnih uređaja na dva će sajma, onima u Las Vegasu i Barceloni, predstaviti svoje najbolje mobitele. Mnogi od njih bit će pokretani Snapdragon 820 procesorom koji nudi iznimne performanse.

trikovi

Trikovi s odjećom

FOTO: Jednostavni i praktični modni savjeti za sve djevojke

Savjeti koji će vam pomoći da spasite najdražu odjeću i staru pretvorite u novu.