Web stranice

Čuvanje ugleda i suočavanje s negativnim komentarima

web stranice

Loše ocjene i loši komentari u vezi usluga pojedinih restorana, tvrtki, kafića ili hotela mogu značajno utjecati na budući profit. Postoji nekoliko načina na koje se treba odnositi prema njima.

Za tvrtke, kompanije, restorane i kafiće važan je pozitivan komentar. Internet je omogućio ocjenjivanje i dostupnost loših komentara svima, čak i preko tražilica. No, postoji nekoliko načina za rješavanje negativnih komentara.  

Loše ocjene

Suočavanje s lošim komentarima na stranicama koje omogućuju (registriranim) korisnicima da ocijene pojedine hotele, restorane ili kafiće može utjecati na daljnji rad, kao i na rušenje uspostavljenog ugleda. U tom slučaju, predlaže se odgovaranje na negativan komentar (kulturno) te javno ispričavanje korisniku zbog loše usluge.

Korisnici često zaborave komentirati i ocjenjivati ako nemaju nikakvih negativnih doživljaja. Kako bi se riješio taj problem, savjetuje se preporučivanje web stranice ili mjesta na kojima se korisnici mogu uključiti u ocjenjivanje usluge ako su zadovoljni. Ovakvim pristupom može se smanjiti udio negativnih komentara ili ih poslati u „zaborav“.

Postovi s lažima ili klevetama

Postovi na blogovima ograničeni su odredbama za korištenje (Terms of service). Ako se na blogu šire glasine, laži i klevete u vezi određene osobe, ta osoba može pokrenuti postupak za uklanjanje, a ako postane popularan na većim blogerskim platformama, moguće je pokrenuti i sudski postupak protiv izvora laži.

Kada se radi o sadržajima koji su ne samo negativni, već i istiniti/realni, postoje tri načina suočavanja s njima.

Prvi način uključuje tražilice koje spuštaju/udaljavaju negativni sadržaj što dalje. Dakle, sadržaj se ne miče iz tražilica, već se postavlja na druge stranice i unutar tražilica koje su puno slabije posjećene pa je negativan sadržaj potisnut boljim i pozitivnijim sadržajima. Tvrtke kojima je od velike važnosti ostajanje pri vrhu tražilica često plaćaju stvaranje novog sadržaja koji će potisnuti stari, negativni.

Drugi način savjetuje već spomenuto, odgovaranje na loše komentare. Može se i uz pomoć testiranja utvrditi istinitost komentara. Testiranje provodi treća, neovisna strana. Ako se komentar pokaže lažnim, može se tražiti uklanjanje ili odgovoranje na komentar s istinitim činjenicama.

Treći (skupi) način upliće organizacije/tvrtke koje su sposobne maknuti negativni sadržaj iz tražilica. To funkcionira tako da je sadržaj još uvijek dostupan, ali se teško pronalazi. ovaj način je moguć zbog velike količine sadržaja koji se svaki dan pojavljuje, a kojeg u tražilicima provjeravaju tek algoritmi.

Komentari na članak

Vezani članci

Ljepota lica

Zablude o njezi lica i tijela

Sedam "beauty" mitova koje trebate zaboraviti

Nemojte vjerovati svemu što čujete, posebno kada je u pitanju vaše tijelo. Iako su neki "beauty" savjeti koje ste pročitali na internetu, čuli od bake ili prijateljice postali ustaljeno pravilo, ne znači da su dobri za vaše zdravlje i ljepotu.

21 Google trikova koji će vam olakšati surfanje internetom

Neka tražilica misli za vas

21 Google trik koji će vam olakšati „surfanje“ internetom

Učinite od Googlea vašeg osobnog asistenta! Rezultati će vas iznenaditi!

Djevojka u moru, zalazak sunca

Promjene iz korijena

Savjeti za povratak na pravi životni put

Zašto ne biste umjesto brze hrane pojeli neku slasnu ribu, zatim otišli u šetnju pa kod kuće pročitali neku dobru knjigu? Sve vam to može pomoći da promijenite svoj život u potpunosti.

Studenti i knjige

Tko preživi, pričat će!

Preživljavanje kolokvija u siječnju

Brinući za vaše kolokvije i ispite, donosimo savjete kako preživjeti kolokvije u siječnju. I završne ispite u veljači. I ostale mjesece u godini.

WhatsApp Beta

Beta verzija

WhatsApp testira opciju koja omogućuje brisanje poslane poruke

Jednom kada je poruka pročitana ona se više ne može niti mijenjati niti brisati, ali uređivanje je moguće do mile volje prije nego što primatelju dođe pred oči.